Anne85 skriver:
Så er det pyller moderen igen 
Nu nåede jeg så ind i uge 42... gisp
Og selvom jeg er død utålmodig og synes det hele er tungt og trælst, så er det der fylder mest i mit lille hoved lie pt om hun nu har det godt derinde. Jeg er konstant opmærksom på den mindste bevægelse og frygter det værste.
Har skræktanker om moderkagen der ikke længere fungerer optimalt, at der er for lidt fostervand osv osv osv.
Hvad blir det for et barn der kommer ud - skal hun mon ha hjælp lige efter fødslen hvis den sidste tid i min mave har været turbulent.
Åh hvor tankerne kører.
Så fortæl mig piger... hvordan havde jeres små bebser det som er født her efter uge 41+??
Heller ingen problemer her, min datter er født 10 dage over tid, så det er vel 41+3 eller deromkring, min moderkage var ca. 1 kg, hun var en stor basse på 4620 g, men hendes far var også kæmpe da han blev født, havde næsten ingen fosterfedt på sig, desværre var hun ikke skruet ordentlig ned i mit bækken, men det havde vist mere med mit bækken og hendes størrelse end noget andet, hun fik mme 2 gange efter fødslen så hun ikke ville sulte, mens hun fik den smule mælk der var løbet til, fik det råd at lade hende sove på mit nøgne bryst og vupti så var mælken løbet til, hun havde en smule gulsort, men ikke noget der blev bahandlet, så min baby havde bare råhygget derinde, hvilket din baby sikkert også gør.. held og lykke med den kommende fødsel
Anmeld