Hvor dyrt bor i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.598 visninger
46 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Anonym trådstarter

Mig og kæresten er blevet enige om, at flytte hver for sig

Så jeg er igang med at finde et nyt sted at bo, og så er det jeg tænker, hvor dyr en lejlighed vil jeg egentlig kunne have råd til at bo i?

Jeg bliver alene med 2 børn og vil være noget ked af, at skulle nøjedes med en 2-værelses

Hvor dyrt/billigt bor I andre enlige mødre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Ayasmor

Her bor vi min datter og jeg i en 4-værs. lejlighed. Jeg er på su uden lån, så du behøver slet ikke at nøjes med en lille 2-værs.

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Tak for svar..

Hvor meget giver du ca. i husleje (hvis det er ok jeg spørger?)

Jeg ville også gerne kunne have råd til at læse igen. Får man dobbelt SU som enlig forsørger?

Anmeld

7. juli 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Mig og kæresten er blevet enige om, at flytte hver for sig

Så jeg er igang med at finde et nyt sted at bo, og så er det jeg tænker, hvor dyr en lejlighed vil jeg egentlig kunne have råd til at bo i?

Jeg bliver alene med 2 børn og vil være noget ked af, at skulle nøjedes med en 2-værelses

Hvor dyrt/billigt bor I andre enlige mødre?

hej

her bor vi i en 4 værelses... giver 5100 ca i husleje..

husk du får boligsikring og friplads i dp og bh...

Anmeld

7. juli 2010

Mie A

Hejsa

Du skal huske at hvis du skal bo til leje - er der rigtig god mulighed for at søge boligsikring. (Medmindre at du har en MEGET høj indkomst)

Så snart at du har en bolig i søgelyset, så ringer du til kommunen og får dem til at lave en prøveberegning.

De skal bruge oplysninger om huslejen (uden forbrug), kvm, og din indkomst.

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Vi har lejet et hus og her giver vi 5500 i husleje plus forbrug

Anmeld

7. juli 2010

Vidunderligeunger

vi bor i en 3-vær til 3600 plus forbrug... 

Anmeld

7. juli 2010

line melias mor

du kan søge boligsikring op til 3000 det vil jeg tro du kan få når du er på su. så får du jo dobbelt op i børnepenge hver 3 måned. du får også dobbelt su og friplads så det skulle du sagtens kunne klarer.

er rigtig ked af omstændighederne for din flytning. sender dig en kæmpe  krammer

Anmeld

7. juli 2010

Chalala85

Jeg bor i en 3 værelses med min søn, 93 kvm og 9781kr om måneden. Det er inkl kabel tv og aconto vand og varme. Mener ren husleje er 8600ca.

Men det kommer helt an på din indkomst men det burde ikke være et problem for dig at få en billig 4 værelses

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Jeg glæder mig til det hele er faldet på plads, og jeg har fundet et sted at bo. Ligenu bekymrer økonomien mig en hel del. Synes det er lidt af en jungle, at finde ud af hvad man kan søge af forskellige tilskud, osv.

Arghh... det hele virker så uoverskueligt ligenu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.