Jeg f...ing hader det her!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lotte31 skriver:

Vil bare sende dig et  føler med dig

Knus Lotte

Tusind tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

sophieamalia skriver:

det er bare slet heller ikke fair..

sender jer en masse tanker!! Og selvfølgelig skal du nok komme til at fortælle din kæreste at han skal være far!! 

Tusind tak, jeg er nu ikke så sikker på, at det lykkes. Det er jo åbenbart ikke en selvfølge at man kan blive forældre.

Må jo bare se hvad tiden bringer, orker bare snart ikke mere...

Men tak.

Anmeld

9. juli 2010

benita skriver:

det er bare ikke særligt sjovt, når nu man ønsker det mere end noget andet. men jeg sender jer alt mulig håb lykke og baby støv for at i en dag må få en lille 

Tusind tak

Anmeld

9. juli 2010

Solajma skriver:

Du får også lige en herfra..

Selvom jeg aldrig har stået i din/jeres situation, kan jeg sagtens sætte mig ind i hvor frustrerende det må være og kender flere der desværre går igennem den samme kamp, for at blive gravide..

Har en veninde (daværende kollega), som lææænge har kæmpet for at blive gravid.. Hun startede at halvt år før mig, med at prøve at blive gravid, da jeg blev gravid med Silas. Nu er Silas 15 mdr. og det er stadig ikke lykkedes for dem at blive gravide   Jeg ved godt at man ikke skal føle sådan, men jeg skammede mig næsten, da jeg skulle fortælle hende at jeg var gravid, fordi det jo skulle være hende først, nu de havde kæmpet så længe og vi først lige var begyndt.

Hvor ville man bare ønske man kunne hjælpe.. Det er ikke fair at nogle skal igennem sådan en lang og sej kamp, for at få børn..

Jeg håber og  for at 2010 bliver jeres år

Tak skal du have. Man skal ikke være flov over, at være heldig. Det er kun dejligt, at det heldigvis ikke er alle som skal den kamp igennem. Det er rædselsfuldt, og ikke noget man kan sætte sig ind i når man ikke har prøvet det. Og det forlanger jeg heller ikke.

Jeg ved sgu ik lige hvor meget jeg tror på det lige nu, men prøver at se fremad.

Knus

Anmeld

9. juli 2010

Lou skriver:

Hej her også.

Puha jeg kan virkelig godt forstå du er frusteret, det er så ubehageligt at der er noget som er "alle mands ret" som ikke lykkes for en - og så uden begrundelse. Jeg håber virkelig virkelig det måske lykkes for jer alligevel her inden IUI!

Knus Lou

Tusind tak Lou, du er sød Og lige over. Nu skal det bare være os barnløses tur til at blive med baby.

Anmeld

9. juli 2010

kitty skriver:

Jeg vil bare sene et stort kram, Alexis! Det er en svær følelse du står med, og det gør rigtig rigtig ondt!!

Kram og tanker fra mig!

Tusind tak søde, du ved om nogen hvad det handler om.

Krydser fingre for os begge to snut.

Anmeld

9. juli 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Tusind tak søde, du ved om nogen hvad det handler om.

Krydser fingre for os begge to snut.

Ja, jeg håber også snart det er slut for os! Men når vi nu skal det igennem, så er det da godt vi har hinanden!!

Anmeld

9. juli 2010

Sujan skriver:

Også lige en krammer herfra.. Føler med dig.. Er så fustrerense når der ingen forklaring er.. Min bror og hans kæreste var ude for det samme.. De forsøgte 2 år med begge deres drenge før der skete noget.. De har bare været så heldige at det er lykkes for dem alligevel trods den lange kamp. Kan kun håbe det nok skal lykkes for jer..

Sussi der selv har prøvet 13 måneder uden resultat

Tusind tak, og held og lykke til dig også!

Anmeld

9. juli 2010

line melias mor skriver:

du får lige en kæmpe krammer håber rigtig meget for jer at i får jeres ønskebarn og gerne snart

Tak skal du have, det håber jeg også...

Anmeld

9. juli 2010

Munder skriver:

Puha, dit indlæg rammer. Jeg har aldrig stået i samme situation, men jeg føler virkelig med dig.

Du skal have et kæmpe cyper Håber virkelig der er gevinst for jer snart

Tak skal du have, det er sødt af dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.