Alexis skriver:
Jamen vi blev godkendt til behandling på klinik i slut marts, og skulle igang i april, men pga. forskellige årsager valgte manden at han ville vente lidt. Først blev jeg gal og skuffet, men nu er jeg nogenlunde ok med det.
Har lige haft ÆL, og kommer der ikke noget ud af det denne gang, går vi igang med første IUI om 14 dages tid, så man må sige vores historier ligner hinanden!
Er du sat på hormoner? Det er meningen at jeg skal, men har lyst til at sige nej tak, og så prøve uden hormoner de første par gange.
Min cyklus er som den skal være, og min ÆL er også regelmæssig, så synes ikke rigtig det bør være nødvendigt, og har hørt om gode resultatet uden...
Det gør de faktisk hehe, vildt vildt faktisk.
Jeg skulle have været på protime, tror jeg de hedder. Men de var udgået lige da jeg skulle have dem, men havde hørt at det heller ikke var så godt.
Så jeg kom på et homon med M, har lige glemt navnet.
Min cyklus og ÆL er også helt regnmæssig, jeg ved præcis hvornår jeg har det.
jeg syntes bare vi havde ventet så længe, at jeg ikke ville spilde flere måneder uden homon.
Der er nogle som har problemer med fx sine æg, at det ikke udvikler sig som det skal, så tror jeg måske er en af dem, men de kan ikke finde ud af det. Og min gyno. Siger at alt er helt normalt.
Men
for at det vil lykkes for jer i første forsøg.