Jeg f...ing hader det her!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.955 visninger
49 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Er fandme så gal over, at det skal være så svært for os at blive forældre.

Ingen begrundelse, ingen forklaring INGENTING!!!

Hvis jeg da så bare kunne få en diagnose så vi havde noget at forholde os til og arbejde ud fra.

Men ak og ve, ikke engang det skal vi have muligheden for.

Jeg er så pisse hamrende træt og ked af, at jeg ikke kan fortælle min kæreste at han skal være far.

Hvor svært skal det være

Ja undskyld mit udbrud men synes godt nok en baby er lang væk lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

lotte32

Vil bare sende dig et  føler med dig

Knus Lotte

Anmeld

6. juli 2010

Laulund87

Kan slet ikke forestille mig hvor frustrerende det er

Hvor længe har i prøvet og hvad siger lægen?

Anmeld

6. juli 2010

CiSo

det er bare slet heller ikke fair..

sender jer en masse tanker!! Og selvfølgelig skal du nok komme til at fortælle din kæreste at han skal være far!! 

Anmeld

6. juli 2010

benita

det er bare ikke særligt sjovt, når nu man ønsker det mere end noget andet. men jeg sender jer alt mulig håb lykke og baby støv for at i en dag må få en lille 

Anmeld

6. juli 2010

Maddox

Du får også lige en herfra..

Selvom jeg aldrig har stået i din/jeres situation, kan jeg sagtens sætte mig ind i hvor frustrerende det må være og kender flere der desværre går igennem den samme kamp, for at blive gravide..

Har en veninde (daværende kollega), som lææænge har kæmpet for at blive gravid.. Hun startede at halvt år før mig, med at prøve at blive gravid, da jeg blev gravid med Silas. Nu er Silas 15 mdr. og det er stadig ikke lykkedes for dem at blive gravide   Jeg ved godt at man ikke skal føle sådan, men jeg skammede mig næsten, da jeg skulle fortælle hende at jeg var gravid, fordi det jo skulle være hende først, nu de havde kæmpet så længe og vi først lige var begyndt.

Hvor ville man bare ønske man kunne hjælpe.. Det er ikke fair at nogle skal igennem sådan en lang og sej kamp, for at få børn..

Jeg håber og  for at 2010 bliver jeres år

Anmeld

6. juli 2010

Mi

Alexis skriver:

Er fandme så gal over, at det skal være så svært for os at blive forældre.

Ingen begrundelse, ingen forklaring INGENTING!!!

Hvis jeg da så bare kunne få en diagnose så vi havde noget at forholde os til og arbejde ud fra.

Men ak og ve, ikke engang det skal vi have muligheden for.

Jeg er så pisse hamrende træt og ked af, at jeg ikke kan fortælle min kæreste at han skal være far.

Hvor svært skal det være

Ja undskyld mit udbrud men synes godt nok en baby er lang væk lige nu...

Jeg kan kun trøste med at en dag der bliver i forældre.

For 9 år siden stod vi i din situation og i dag har vi tre børn. Det er svært at tro på når man brændende ønsker sig et barn, men det lykkedes til sidst, på den ene eller den anden måde.

Håber det bedste for jer

Marianne sonne 

Anmeld

6. juli 2010

Lou

Hej her også.

Puha jeg kan virkelig godt forstå du er frusteret, det er så ubehageligt at der er noget som er "alle mands ret" som ikke lykkes for en - og så uden begrundelse. Jeg håber virkelig virkelig det måske lykkes for jer alligevel her inden IUI!

Knus Lou

Anmeld

6. juli 2010

otlitrom

Jeg vil bare sene et stort kram, Alexis! Det er en svær følelse du står med, og det gør rigtig rigtig ondt!!

Kram og tanker fra mig!

Anmeld

6. juli 2010

Sujan

Også lige en krammer herfra.. Føler med dig.. Er så fustrerense når der ingen forklaring er.. Min bror og hans kæreste var ude for det samme.. De forsøgte 2 år med begge deres drenge før der skete noget.. De har bare været så heldige at det er lykkes for dem alligevel trods den lange kamp. Kan kun håbe det nok skal lykkes for jer..

Sussi der selv har prøvet 13 måneder uden resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.