Klapvogn - paraply eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2008

BellaT

Jeg er glad for vores paraply-klapvogn. Den må vist også gå under betegnelsen luksus-paraplyklapvogn. Den kan nemt klappes helt sammen(kan gøres med en hånd. Smart når man har ungen på armen), den har kaleche og sædet kan ligges helt ned.
Jeg er dog træt af sædet når han sidder op. Ligesom om han sidder alt for langt tilbage. Men det hjælper med en sammenfoldet dyne under. Så har han god udsigt. Nå, det var lige et sidespring.

Jeg ville vælge en luksus-paraplyklapvogn, hvis jeg var dig.:D Ihvertfald hvis I kører meget.

Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Anja

Miiikro skriver:

Jeg er glad for vores paraply-klapvogn. Den må vist også gå under betegnelsen luksus-paraplyklapvogn. Den kan nemt klappes helt sammen(kan gøres med en hånd. Smart når man har ungen på armen), den har kaleche og sædet kan ligges helt ned.
Jeg er dog træt af sædet når han sidder op. Ligesom om han sidder alt for langt tilbage. Men det hjælper med en sammenfoldet dyne under. Så har han god udsigt. Nå, det var lige et sidespring.

Jeg ville vælge en luksus-paraplyklapvogn, hvis jeg var dig.:D Ihvertfald hvis I kører meget.

Knus fra Helle...

Synes faktisk, at det gør en stor forskel at sætte en barnevognssele i klapvognen så de bedre kan sidde og kigge rundt - uden at fald af. Synes nemlig også at Elias sidder meget langt tilbage/tilbagelænet i vores "luksus" paraplyklapvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.