Klapvogn - paraply eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.354 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Kaufie

I morgen skal vi i BabySam og kigge og prøve klapvogne.... Men jeg er godt nok i tvivl om hvad jeg skal vælge - en paraply-vogn, der nemt kan kan klappes sammen - eller den mere robuste af slagsen, så drengen kan tage en lur i den?

Hvad bruger I - og hvorfor?

Mette, der regner med at bruge en million-milliard i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

bette

jeg ville vælge den han kan tage en lur i.. man ved jo aldrig om man lige skal ud midt i deres middagslur.. og så er det jo nemt lige at ligge den ned så de kan boble lidt..

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Nu er jeg jo førstegangsmor, men jeg havde selv mine tanker da jeg købte klapvogn... Jeg kom dog frem til at købe en robust en som hun også kan sove i og så en billig paraply fra jysk til 300bananer... Så har jeg den billige til alle markeder hvor der alligevel ikke er plads i bilen eller imellem alle de mennesker og så bliver jeg ikke så ked hvis noget skulle gå hen og blive ødelagt..

Anmeld

23. juni 2008

Siber

jeg ville også vælge en rigtig klapvogn!
Vi har så købt en billig paraplyklapvogn i bilka, men den bliver nu mest brugt til Alma hvis vi skal på længere ture

KNus Siber

Anmeld

23. juni 2008

Kaufie

Ja, det var egentlig også det jeg selv hælder til - at købbe begge dele.

MAnden synes bare det er ved at blive en hel vognpark under carporten - med drengens barnevogn, to klapvogne, hans cykel, vores to egne cykler og en scooter - der er sgi ikke plads til en bil.....som vi så heller ikke har endnu...

Anmeld

23. juni 2008

Mary

Mette Kaufmann skriver:

MAnden synes bare det er ved at blive en hel vognpark under carporten - med drengens barnevogn, to klapvogne, hans cykel, vores to egne cykler og en scooter - der er sgi ikke plads til en bil.....som vi så heller ikke har endnu...

Det lyder som her hos os - vi har en cykelvogn, tvillingeklapvogn, Teutonia klapvogn, paraply-vogn, barnevogn, 2 cykler og så alle tøsens legekøretøjer! :-o ....og vi har ikke en carport....og heller ikke en bil, hihi.

Mht klapvogn-valg, så kunne vi simpelthen ikke undvære nogle af vores vogne, og vi er ekstremt glade for vores Teutonia Mistral klapvogn! Vi bruger også paraply klapvognen - har valgt en med en lille kaleche så der trods alt er lidt læ deri. Så jeg siger også, en god een + en billig en :)

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Kender jeg kun alt for godt... Vi byggede en dobbeltcarport sidste forår og det eneste der ikke står derinde er Bilen.... Dog er der både havetraktor, knallert, to cykler, isolering,2*4dæk, motorcykel vasemaskine og tørretumbler>( jeg er ved at blive nuts..

Mette Kaufmann skriver:

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

Mette Kaufmann skriver:

I morgen skal vi i BabySam og kigge og prøve klapvogne.... Men jeg er godt nok i tvivl om hvad jeg skal vælge - en paraply-vogn, der nemt kan kan klappes sammen - eller den mere robuste af slagsen, så drengen kan tage en lur i den?

Hvad bruger I - og hvorfor?

Mette, der regner med at bruge en million-milliard i morgen

hvis jeg ikke havde bil, ville jeg vælge begge...en paraply er altid fiks til en lille tur, hvor man måske ikke lige orker at bære rundt på ungen, men skal man i tivoli eller et sommerland, er den anden jo genial.
nu har vi bil, så derfor en alm. klapvogn!

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

jeg mener hvad sloggi skriver:)

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

jeg mener hvad sloggi skriver:)

ja jeg er så skide klog...lyt til mig!

aj det gazzzzz...gør som i har behov for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.