Klapvogn - paraply eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2008

Grynt

ja jeg mener det samme som Kalula og Sloggi....for de er så klåååååge ;);)(L)

men helt ærligt, så har jeg en paraply klapvogn som ligger bag i bilen, lige til at tage ud når man er på en tur i Bruuns fx (hun kan også sove i den) og en mere solid en som Freja kan sove i til længre ture

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Kaufie

Når I bruger jeres solide klapvogne til at lade de små sove deri - bruger I så slet ikke barnevognen mere? Kan man lægge ungerne til at sove i klapvognen på samme måde, som vi nu bruger barnevognen?

Anmeld

23. juni 2008

Grynt

Mette Kaufmann skriver:

Når I bruger jeres solide klapvogne til at lade de små sove deri - bruger I så slet ikke barnevognen mere? Kan man lægge ungerne til at sove i klapvognen på samme måde, som vi nu bruger barnevognen?

Har aldrig ejet en barnevogn

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Vi har paraplyklapvogn, alm klapvogn og barnevogn... Paraplyklapvognen bruger vi aldrig, regner som med at den er lidt mere praktisk hvis vi skulle til Aalborg end den store klapvogn... Den store klapvogn bruger vi hvis vi går op og handler, eller skal på markeder... Barnevognen bliver brugt ude ved dagplejen, og ja ind mellem også hvis jeg kommer i tanke om at gå en tur så hun kan sove i den... Hun sover aldrig i klapvognen...

Betina1978

Anmeld

23. juni 2008

Lise

Vi har en Emmaljunga klapvogn...bruger den stort set aldrig - synes ikke den er meget mere handy end vores lækre barnevogn, og hvis han bliver træt kan han væltes omkuld i barnevognen, hvilket ikke er helt det samme med klapvognen. Jeg kan ikke helt se hvornår man skal bruge den klapvogn... ???

Anmeld

23. juni 2008

Mary

Lise skriver:

Vi har en Emmaljunga klapvogn...bruger den stort set aldrig - synes ikke den er meget mere handy end vores lækre barnevogn, og hvis han bliver træt kan han væltes omkuld i barnevognen, hvilket ikke er helt det samme med klapvognen. Jeg kan ikke helt se hvornår man skal bruge den klapvogn... ???

Jeg hader at have barnevognen med, så her bruger vi kun barnevogn til at putte børn i når de skal sove. Hvis nu vi havde en barnevogn der ikke skramlede og sagde lyde, hang foran og var helt misfarvet af solen, tja så kan det da godt være jeg brugte den noget mere :) Glæder mig helt til at smide den på lossepladsen, aaahhhhhh :$

Så vi kan ikke undvære en klapvogn, som i øvrigt er så dejligt let og fylder ikke alverden ;)

Anmeld

23. juni 2008

Marco2

Ja, jeg er så modsat de andre ;) Da vi skulle ud og købe klapvogn troede jeg også at vi skulle ud og ha' en Emmaljunga klapvogn mit alles. Men sælgeren i én af de butikker vi var i bad os analysere vort behov. Vi er glade for barnevognen og det er primært den hun skal sove i, og det er også den vi tager med hvis ikke der er meget andet der skal med i bilen. Og når vi nu engang har brugt så mange penge på den, så skal den sgu også bruges. Og ikke bare som sovevogn hjemme....Og en Emmaljung klapvogn fylder sgu næsten ligeså meget som barnevognen. Så vi blev vejledt til at købe en luksus paraply. Den kan ligges helt ned og kan det samme som en "alm" klapvogn, men den fylder ingenting. Uanset hvad så ligger de ikke så godt i en klapvogn som de gør i en barnevogn... Så vi har købt en MacLaren: http://www.maclarenbaby.com/europe/index.php?option=com_content&task=view&id=105&Itemid=497 Pris omkring 2100,- men vi fandt også en fed én til omkring 800,- men manden ville ha' en MacLaren :D Den er supernajs. Men når det så er sagt, så har jeg kun været afsted med klapvognen én eneste gang.... Har haft barnevognen med. Men det bliver nok anderledes når de små ikke skal sove to gange om dagen... Nå, men jeg troede vi skulle ha' en stor klapvogn da vi tog afsted hjemmefra, men to sælgere i to forskellige butikker frarådede os at købe en stor klapvogn, så det blev til en luksus paraply i stedet, og det vil jeg til enhver tid anbefale. AG

Anmeld

24. juni 2008

Juniors mor

Vi købte en stor klapvogn inden vi tog til USA, netop for at Julie kunne sove i den og sidde godt når vi var på tur. Vi slæbte vognen med herover kun for at opdage, at den slet ikke er smart herovre, dels fordi vi skal køre til alt og den er ikke super handy at klappe sammen, og dels fordi de slet ikke er vandt til sådan nogle store vogne herovre, så man kan slet ikke have den med ind nogle steder.
Derfor har vi lige udvidet vores vognpark, med en luksus paraplyklapvogn, som også kan ligges ned i ryggen. Den er super smart og kostede næsten ingenting - hurra for den lave dolar-kurs!! Og nu når vi var igang og var helt oppe at køre over hvor billig den klapvogn var, så snuppede vi lige en baby-jogger også 8D. Den er altså også super god og Julie elsker at sidde i den når jeg løber 8D.
Sikke en omgang sludder som slet ikke besvarer dit spørgsmål!!!! Jeg vil ligesom mange af de andre mene, at det er rart både at have en stor klapvogn og en lille handy en.....man bruger dem til forskellige ting...
Kh
Helle

Anmeld

24. juni 2008

Anja

Lise skriver:

Jeg er helt enig !!

Vi havde en stor trille klapvogn til Jonas - vi brugte den ganske få gange da den jo nærmest fyldte lige så meget som barnevognen i bilen og så ville vi hellere have at han var i barnevognen som er bedre at sove i.

Da Elias var helt lille - et par mdr - solgte vi den og købte i stedet for en "stor" paraplyklapvogn, der har kaleche og kan lægges helt ned, ja liften til emmaljungaen kan endda stå der i !

Nu har vi kun paraplyen og bruger den når vi skal noget også hvis han skal have en lille lur, men ville så ALDRIG stille ham til at sove i den for den er jo ikke særlig stabil i forhold til barnevognen.

Men ja vogn-parken er også stor her :P Vi har en dobbelt garage og i øjeblikket er det vist meget godt at vi har solgt den ene bil, for der ville ikke være plads til den i garagen med alle de transportmidler og legekøretøjer der står der inde ... :))

Anja - og Elias, der skal på introbesøg i dagplejen i dag - og manden har endda fri, så han tager med :)

Anmeld

24. juni 2008

ka li ja

uuhhh hvis ikke vi havde en klapvogn, så gik jeg nok efter maclaren mx3 waaauw den er fin!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.