Ja, jeg er så modsat de andre ;)
Da vi skulle ud og købe klapvogn troede jeg også at vi skulle ud og ha' en Emmaljunga klapvogn mit alles. Men sælgeren i én af de butikker vi var i bad os analysere vort behov. Vi er glade for barnevognen og det er primært den hun skal sove i, og det er også den vi tager med hvis ikke der er meget andet der skal med i bilen. Og når vi nu engang har brugt så mange penge på den, så skal den sgu også bruges. Og ikke bare som sovevogn hjemme....Og en Emmaljung klapvogn fylder sgu næsten ligeså meget som barnevognen. Så vi blev vejledt til at købe en luksus paraply. Den kan ligges helt ned og kan det samme som en "alm" klapvogn, men den fylder ingenting. Uanset hvad så ligger de ikke så godt i en klapvogn som de gør i en barnevogn...
Så vi har købt en MacLaren:
http://www.maclarenbaby.com/europe/index.php?option=com_content&task=view&id=105&Itemid=497
Pris omkring 2100,- men vi fandt også en fed én til omkring 800,- men manden ville ha' en MacLaren :D
Den er supernajs.
Men når det så er sagt, så har jeg kun været afsted med klapvognen én eneste gang.... Har haft barnevognen med. Men det bliver nok anderledes når de små ikke skal sove to gange om dagen...
Nå, men jeg troede vi skulle ha' en stor klapvogn da vi tog afsted hjemmefra, men to sælgere i to forskellige butikker frarådede os at købe en stor klapvogn, så det blev til en luksus paraply i stedet, og det vil jeg til enhver tid anbefale.
AG
Anmeld