Baby- Room.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

marhemor

minbaby skriver:

Det er postkort malet af Bo Bendixen. Vi har dem også med løver og mus. Havde bare ikke fået købt nok rammer. Derfor er de ikke kommet op at hænge endnu.

Du kan købe dem på www.bobendixen.dk

Her finder du også plakater og lign.

Selvfølgelig er det da Bo Bendixen...

Tusind tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Christina31

Bliver helt stresset, når jeg ser billederne af jeres flotte baby-rooms. Vi er slet ikke nået ret langt endnu, da jeg hele tiden har tænkt, at der jo er massere af tid til lille manden kommer.

Jeg har været til samtale på sygehuset ang. kejsersnit, og venter på brev ang. dato. - Seneste dato bliver den 7. okt. Så der er jo slet ikke så længe til.

Anmeld

16. september 2010

misslea

Jamen så lykkedes det endelig at få lillepigens værelse sådan nogenlunde færdigt!!! Der mangler stadig et gulvtæppe fra Sebra, som vi har bestilt, og lidt kasser til legetøj i reolerne...!!! Når hun bliver lidt større, skal hendes seng selvfølgelig også være der - det bliver på den grønne væg ved siden af de lilla bogkasser....

Ellers skal der bare fyldes op med lehetøj mm. - men vi har ærligt talt ikke rigtig købt noget, da vi sikkert bliver bombaderet med den slags, når hun er født

Mange fra Lea

ps.

Der er mega mange billeder - I know.... hehe, meeeen syn's det var virkelig svært at tage billeder, så man kan få et ordentligt indtryk... - men håber det lykkedes!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2010

Jules

misslea skriver:

Jamen så lykkedes det endelig at få lillepigens værelse sådan nogenlunde færdigt!!! Der mangler stadig et gulvtæppe fra Sebra, som vi har bestilt, og lidt kasser til legetøj i reolerne...!!! Når hun bliver lidt større, skal hendes seng selvfølgelig også være der - det bliver på den grønne væg ved siden af de lilla bogkasser....

Ellers skal der bare fyldes op med lehetøj mm. - men vi har ærligt talt ikke rigtig købt noget, da vi sikkert bliver bombaderet med den slags, når hun er født

Mange fra Lea

ps.

Der er mega mange billeder - I know.... hehe, meeeen syn's det var virkelig svært at tage billeder, så man kan få et ordentligt indtryk... - men håber det lykkedes!!

Hvor er det bare fint :)

Fik os lige på det billede inde i spisestuen? Wauh hvor ser det flot ud selv på afstand :)

Anmeld

16. september 2010

misslea

Jules skriver:

Hvor er det bare fint

Fik os lige på det billede inde i spisestuen? Wauh hvor ser det flot ud selv på afstand

Jamen mange tak da

Det er rart endelig at være nogenlunde færdig... selvom vi stadig mangler lidt småting... heheh

Der er SÅ hyggeligt at se alle de forskellige måder at lave børneværelser på....

Anmeld

17. september 2010

Bolette

misslea skriver:

Mange fra Lea

ps.

Hej søde 

Jaaaaamen altså!!! Hvor er det Prinsesseværelse bare SUPER flot!!! Hold da op - jeg vidste at du ville vise et perfekt værelse   Og alt det du har siddet og puslet med, det er da virkelig bare lykkedes for dig - woow det er flot 

Stooort fra mig til dig 

Anmeld

17. september 2010

marhemor

misslea skriver:

Mange fra Lea

ps.

Super fedt pigeværelse, uden at være alt for tuttenuttet

Stod selv og kiggede på de "svampe-lamper" igår, og tror altså at jeg må eje sådan én

Anmeld

17. september 2010

misslea

Bolette skriver:

Hej søde 

Jaaaaamen altså!!! Hvor er det Prinsesseværelse bare SUPER flot!!! Hold da op - jeg vidste at du ville vise et perfekt værelse   Og alt det du har siddet og puslet med, det er da virkelig bare lykkedes for dig - woow det er flot 

Stooort fra mig til dig 

Heheheh.... ja så lykkedes det endelig at blive nogenlunde færdig....  Selv det stadig virker lidt bart, når der hverken er puslebord eller seng derinde...

Meeen sengen kommer jo til atstå der, når den første tid er overstået... regner med at sætte babyalarmen derinde, så jeg kan høre hende om natten.... Der er nemlig temmelig stor afstand fra hendes værelse til vores soveværelse!!!

Men 1000 tak - er også selv blevet meget godt tilfreds

mange knus fra mig

Anmeld

17. september 2010

misslea

marhemor skriver:

Super fedt pigeværelse, uden at være alt for tuttenuttet

Stod selv og kiggede på de "svampe-lamper" igår, og tror altså at jeg må eje sådan én

Ja nemlig - kan godt li' at det er tøsset, uden at være alt for "prinsesse-agtigt"

Og ja - de er nemlig super søde de små svampelamper dér... hehe

Anmeld

28. september 2010

Slettet

Vi har ikke noget babyværelse at vise frem, men i dag gjorde jeg barnevognen klar ...Jeg synes selv at den er blevet ret fin, det er mig som har lavet den runde perleplade og det er storesøster (Eva 6 år) som har lavet den seks kantede - Så har Buster lidt at kigge på når han ligger og putter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.