Baby- Room.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Bolette

Her er et par billeder af vores lille, men hyggelige baby-værelse til vores lille dreng Stadig ikke færdigt endnu, men med sengen og puslebordet på plads begynder det at ligne noget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

JacobsMoar

Babyværelse bliver der altså ikke her, vi bor i en to-værelses, så han må bo i vores soveværelse/på repo'en indtil vi skal videre herfra.. Men det skal nu også nok gå, her er rimelig store rum, så det bliver ikke noget problem..

Vi har sengen, købt på loppemarked, så den skal bare males.. Vi fundet ud af hvilket puslebord vi skal have, jeg ville gerne have et forholdsvis stort et, da det skal stå i soveværelset.. Og gerne fungere som kommode samtidig.. Og så har vi købt en kommode magen til en vi havde i forvejen til noget af hans tøj..

altså, mangler vi bare at male sengen, købe puslebord og alle nips-ting på plads, så skal der nok komme billeder

Anmeld

21. juli 2010

Jules

Her er lidt af lille søsters værelse....

Det er dog langt fra færdig inu...suk

Anmeld

21. juli 2010

Christina31

Bolette skriver:

Her er et par billeder af vores lille, men hyggelige baby-værelse til vores lille dreng Stadig ikke færdigt endnu, men med sengen og puslebordet på plads begynder det at ligne noget 

Ihh hvor fint.  Kan se, at vi har helt den samme stil.

Vi har købt samme puslepude samt sengetøjet i dag. Det er super lækkert.

Anmeld

21. juli 2010

oo

herhjemme er det hele næsten på plads - mest fordi vi gerne ville ordne det sammen OG fordi vi havde brug for hjælp til hjemtransport af møbler/samling af møbler, så det blev i starten af sommerferien hvor min mor og hendes mand kom herned og hjalp Søren, mens jeg sad og dirigerede

der er kommet lidt til siden, på reolerne og på væggen og så skal jeg have sat noget hyldepapir op på nogle af tingene (fx de sorte reoler!!), men her er et kig ind i vores babyroom:

Anmeld

22. juli 2010

Bolette

Christina28 skriver:

Ihh hvor fint.  Kan se, at vi har helt den samme stil.

Vi har købt samme puslepude samt sengetøjet i dag. Det er super lækkert.

Tak skal du have  Sebras ting er nemlig bare suuper lækre ja!!! Dem er vi helt skudt i hjemme hos os!!

Anmeld

25. juli 2010

Gyllibik

Ihh sikke nogle skønne billeder. Dejligt at flere af jer kommet så langt. Glæder mig til at se flere billeder.

Jeg er endeligt gået på barsel, så nu skal jeg også igang med the baby-room

Har været ude at kigge på møbler, og der er jo så meget sødt. Men synes det er svært at vælge barnevogn. Hvad har i andre valgt?

Anmeld

27. juli 2010

mybaby-girl

Gyllibik skriver:

Ihh sikke nogle skønne billeder. Dejligt at flere af jer kommet så langt. Glæder mig til at se flere billeder.

Jeg er endeligt gået på barsel, så nu skal jeg også igang med the baby-room

Har været ude at kigge på møbler, og der er jo så meget sødt. Men synes det er svært at vælge barnevogn. Hvad har i andre valgt?

Vi skal os til igang med the baby-room Så det bliver os spændende ...

Barnevognen køber min mormor til os, men jeg har valgt at det skulle være en Grande Bassion (hedder den vidst nok)

Knus 28+0

Anmeld

28. juli 2010

Gyllibik

mybaby-girl skriver:

Vi skal os til igang med the baby-room Så det bliver os spændende ...

Barnevognen køber min mormor til os, men jeg har valgt at det skulle være en Grande Bassion (hedder den vidst nok)

Knus 28+0

Det er rigtig hyggeligt at være igang med værelset. Kan bare ikke bestemme mig for hverken møbler eller barnevogn. Er mest til de mindre størelse. Indtil videre tror jeg vi vælger Emmaljunga Mondial Duo.

Anmeld

28. juli 2010

Slettet

Buster skal sove ved mig og Thomas så længe jeg ammer om natten og derefter skal han dele værelse med Janus (min anden søn) ... Vi får et nyt hus i morgen, så det glæder vi os alle til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.