Baby- Room.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

misslea

Gyllibik skriver:

Hej Lea.

Er også på udkig efter wallstickers, bare med bil osv til lille prinsen. Faldt over den med teksten, ikke helt magen til, men måske noget du kan bruge.

http://viewitem.eim.ebay.dk/Twinkle_Twinkle_Little_Star_Childrens_Wall_Sticker/150466026670/item

Eeeejjj 1000 tak - den er jo suuuper fin  Måske jeg sku overveje den i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Jules

misslea skriver:

Jamen 1000 tak for hjælpen

Er det sådan nogenlunde ligetil at købe over ebay???

Jeg syntes det er dejlig nemt når man bruger paypal :) Og leveringstiden fra England foreksempel er 1-2 uger. så det er ikke så slemt :)

Anmeld

5. september 2010

minbaby

Så blev vi også færdige med vores lille "Lærkerede"

Møbler fra Ikea og alt med køer fra Babysam

Nu mangler v bare prinsessen.

Maja 33+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2010

Omerovic

Gyllibik skriver:

Hej..

Tænkte på, om i andre er begyndt på babyværelset. Hvor søger i inspiration?

Jeg selv er slet ik' gået igang med værelset endnu. Har lidt svært ved at beslutte mig for hvordan det skal se ud.

Vores børneværelse er mere eller mindre færdigt Har 8 uger endnu, der er dog små detajler der manger..

det er mest mig der har stået for indretteningen, ideerne er omkring super helte, cars, superman, batman osv.

Anmeld

6. september 2010

Bolette

Her kan I se vores lille Prins værelse, som bare venter på at han skal komme og se det 

Bolette - uge 36+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2010

minbaby

Bolette skriver:

Her kan I se vores lille Prins værelse, som bare venter på at han skal komme og se det 

Bolette - uge 36+0 

Hej Bolette

Hvor er det blevet flot og ikke for tutte nuttet til en lille dreng. Det kan jeg rigtig godt li.

Kan se på væggen at det er en lille Gustav der er i vente. Kanon sødt navn.

Anmeld

8. september 2010

Bolette

minbaby skriver:

Hej Bolette

Hvor er det blevet flot og ikke for tutte nuttet til en lille dreng. Det kan jeg rigtig godt li.

Kan se på væggen at det er en lille Gustav der er i vente. Kanon sødt navn.

Tusind tak skal du have  Jeg ville heller ikke ret gerne have den der tutte-nutte stil, men hellere et friskt værelse, hvis det giver mening Hehe.. Ja, det regner vi med at han skal hedde, så med mindre han slet ikke ligner en Gustav, så skal han hedde det 

Anmeld

8. september 2010

misslea

Aaajj nu må jeg også snart til at komme igang med de sidste ting i børneværelset, så jeg kan vise jer billeder!!!

Vi har sat tapet op, lavet en fin kommode, købt reoler osv. Men for et par uger siden, blev det hele jo sat lidt på standby, da jeg fik beskeden om at BLIVE LIGGENDE, så lillepigen ikke komme rud alt for tidligt...! Til gengæld har jeg nu fået bestilt lidt tig over netttet, som vi skal have sat op i næste uge, når jeg igen må få lov at bevæge mig... juhuuuue

Men hold da op nogle lækre værelser I allesammen har fået lavet... skøøønt at få lov til at smugkigge lidt med... heheh

fra Lea

Anmeld

8. september 2010

marhemor

minbaby skriver:

Så blev vi også færdige med vores lille "Lærkerede"

Møbler fra Ikea og alt med køer fra Babysam

Nu mangler v bare prinsessen.

Maja 33+4

Er ret vild med de billeder I har sat i toppen af puslekommoden, tror det er billeder af en hund og en kat? Hvor har du købt dem henne? Det er sådan noget jeg godt kunne tænke mig at dekorere vores lille piges værelse med nemlig

Ellers super sødt børneværelse!

Anmeld

9. september 2010

minbaby

marhemor skriver:

Er ret vild med de billeder I har sat i toppen af puslekommoden, tror det er billeder af en hund og en kat? Hvor har du købt dem henne? Det er sådan noget jeg godt kunne tænke mig at dekorere vores lille piges værelse med nemlig

Ellers super sødt børneværelse!

Det er postkort malet af Bo Bendixen. Vi har dem også med løver og mus. Havde bare ikke fået købt nok rammer. Derfor er de ikke kommet op at hænge endnu.

Du kan købe dem på www.bobendixen.dk

Her finder du også plakater og lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.