Baby- Room.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.868 visninger
52 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Gyllibik

Hej..

Tænkte på, om i andre er begyndt på babyværelset. Hvor søger i inspiration?

Jeg selv er slet ik' gået igang med værelset endnu. Har lidt svært ved at beslutte mig for hvordan det skal se ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

misslea

Gyllibik skriver:

Hej..

Tænkte på, om i andre er begyndt på babyværelset. Hvor søger i inspiration?

Jeg selv er slet ik' gået igang med værelset endnu. Har lidt svært ved at beslutte mig for hvordan det skal se ud.

tjaaa... vi er da i hvet fald så småt gået igang med at gøre os tanker

Vi tager det nu stille og roligt... jeg går på barsel om 4 uger, og så er der jo rigtig god tid til at ordne og indrette osv

Men jeg har for det meste mine idéer i hovedet.... tror såmænd ikke at jeg decideret får min inspiration et bestmt sted.... for syns for det meste, at børneværelser er meget lyseblåt/ hvidt og lyserødt/hvidt... og det er ærlig talt ikke lige mine favorit farver... heheh!!!

Vores piges væreslse blir meget i de grønne og lilla nuancer... nok mest fordi det er mine egne yndlingsfarver...  heheh

Men når vi kmmer lidt længere frem, må vi da klart lave en tråd med billeder fra ungernes komende værelser... er mega nysgerrig efter at se, hvad I andre kan finde på!!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

30. juni 2010

Gyllibik

Du lyder til at have et klart billede af hvad du vil igang med.

Jeg går også på barsel om 4 uger, men har tilgengæld ik' rigtigt noget billede af hvordan det skal se ud.

Jeg er mest til det kreative, noget med mange farver og "oplevelser" for barnet. Et tema måske.

Lilla og grøn er også mine yndlingsfarver, også de farver som præger min stue og spisestue.

Rigtig go idé med billeder af værelserne. Glæder mig til vi kommer så langt.

Anmeld

1. juli 2010

Bolette

Hejsa 

Min kæreste og jeg er så småt gået i gang. Puslebord og sengen er i hvert fald på plads. Så nu mangler vi bare alle pynte-tingene; lidt hylder, billeder eller hvad der nu skal pryde de hvide væge  Både min kæreste og jeg elsker at indrette og planlægge og være i god tid. Men de sidste par nips-ting tror jeg at jeg går amok med når jeg går på barsel om 8 uger  Jeg synes bare det er rart at der er lidt på værelset allerede nu, så det ikke bare er tomt.. Men det er jo meget forskelligt. Nogen venter nærmest til de har født, før de køber noget - og alle måder at gøre det på er jo rigtige 

fra Bolette uge 26+3

Anmeld

1. juli 2010

Jules

misslea skriver:

tjaaa... vi er da i hvet fald så småt gået igang med at gøre os tanker

Vi tager det nu stille og roligt... jeg går på barsel om 4 uger, og så er der jo rigtig god tid til at ordne og indrette osv

Men jeg har for det meste mine idéer i hovedet.... tror såmænd ikke at jeg decideret får min inspiration et bestmt sted.... for syns for det meste, at børneværelser er meget lyseblåt/ hvidt og lyserødt/hvidt... og det er ærlig talt ikke lige mine favorit farver... heheh!!!

Vores piges væreslse blir meget i de grønne og lilla nuancer... nok mest fordi det er mine egne yndlingsfarver...  heheh

Men når vi kmmer lidt længere frem, må vi da klart lave en tråd med billeder fra ungernes komende værelser... er mega nysgerrig efter at se, hvad I andre kan finde på!!!

Mange hilsner fra Lea

Jeg har det næsten på samme måde som dig med farverne. Jeg kan dog os godt lide lyseblå og lyserrød... Men det har de så meget tøj og ting i. Så min søns værelse er grønt og lille søsters er næsten lige blevet malet lilla.

Vi skal ud og købe en masse møbler omkring børnepenge tid... Så skal jeg nok få lagt nogle billeder ind :)

Anmeld

1. juli 2010

misslea

Jules skriver:

Jeg har det næsten på samme måde som dig med farverne. Jeg kan dog os godt lide lyseblå og lyserrød... Men det har de så meget tøj og ting i. Så min søns værelse er grønt og lille søsters er næsten lige blevet malet lilla.

Vi skal ud og købe en masse møbler omkring børnepenge tid... Så skal jeg nok få lagt nogle billeder ind

iihhh glæder mig sådan til at se, hvad I andre har fundet på!!!

Jaaah jeg må jo indrømme, at jeg ikke er så pjattet med de der babyfarver generelt... altså lysegul/lyseblå/lyserød  Selvfølgelig er det fint nok med lidt engang imellem... men det meste af vores tøj til prinsessen er lilla i forskellige nuancer, pink, grøn, brun og lidt mere forskelligt  Men det er jo meget individuelt

Lige gyldig hvad de kære små har på, så er de jo bare SKØNNE!!!!

Mange fra Lea

Anmeld

1. juli 2010

Gyllibik

Til jer som snart har styr på babyværelset: I må skynde jer at sætte nogle billeder ind

Kan slet ik' vente til, at jeg selv skal shoppe baby ting amok. Har kun fået købt småt ind. Mangler stadig alle de store sager.

Har i gode forslag til en god lille barnevogn?

Anmeld

2. juli 2010

Tama

Vi har ikke fået børne værelset gjort klar endnu men ved det skal males hvidt også har jeg købt lyseblå gardiner med sandfarvet hunde på 

Og så har vi købt nogle peter plys figurer der skal sættes op 

Vi har så fået sengen og puslebordet i værelset så det ikke er helt tomt 

Vi skal i gang med det om 4 uger ca 

Knus Tanja 

Anmeld

2. juli 2010

Bolette

Gyllibik skriver:

Til jer som snart har styr på babyværelset: I må skynde jer at sætte nogle billeder ind

Kan slet ik' vente til, at jeg selv skal shoppe baby ting amok. Har kun fået købt småt ind. Mangler stadig alle de store sager.

Har i gode forslag til en god lille barnevogn?

Jeg skal skynde mig hjem og lægge lidt billeder ind.. Men som tidligere sagt - så er det slet ikke færdigt endnu  Men vil meget gerne dele det allerede hyggelige og dejlige værelse med Jer

Anmeld

4. juli 2010

sus34

Da Babyen bliver barn nr 4 i mit lille hus giver det med børneværelse sig selv for det er der slet ikke plads til.

Jeg har løst det ved at bytte værelse mellem mit soveværelse og en af mine drenge, så 2 af dem har 1. salen og vi når vi kommer dertil kan jeg sætte en låge for trappen, så der ikke bliver spist for meget lego.

Jeg har dog fundet puslebordet frem og det må være i mit soveværelse sammen med vuggen og senere en tremmeseng.

Jeg har dog lidt styr på noget pigetøj (loppemarked ) og det bliver totalt lyserødt... Når man bliver lillesøster til 3 drenge er det bare en af de ting man må leve med.... i hvert fald så længe jeg får lov til at bestemme.  Sådan må det være de første par år og så tager vi det derfra... mine 2 yngste drenge er så glade lige nu for at de endelig har fået eget værelse, så det skal de have lov til at nyde lidt tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.