sex i varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

jamen vores har det også med at gå i stå. har bare aldrig tænkt over om der var forskel på sommer og vinter.....men det ser det så ud til alligevel.

skal så lige siges at vores soveværelse er ekstremt varmt. men så ku man jo finde andre steder

ja nemlig... hiih vi plejer da at finde andre steder hvor det ikke er så varmt som det nu kan være. men nu får vi kun morgen solen så vores soveværelse er nogen lunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

3xM

normalt ville vejret ikke spille ind MEN

med stor mave, plukveer, og tæer der længtes for at springes så JA fra at være vild kanin så er det omvendt-vil helst ikke røres og helst have min mave selv....

Anmeld

2. juli 2010

MalenemortilThilde

Jeg er gravid i 35+2 - det er svært med den store mave.

Tror vi gør det lige meget sommer og vinter. Men måske lidt mere når det sommer, men den her sommer bliver det ikke til så meget pga. maven.

Anmeld

2. juli 2010

twinboys

nutche skriver:

dejligt

Jeps...

Majbritt

Anmeld

3. juli 2010

Lone Jakobsen

ct skriver:

I kan løse problemet ved at gøre det i badet, og gå på kompromis med temperaturen  

ja men selv der er manden ikke ret tændt. vi bader ellers tit sammen. jeg eeeelsker det

Anmeld

3. juli 2010

Lone Jakobsen

saxi skriver:

Sex er altid godt.. Men her stiger fantasien en tand om sommeren - da der er mange flere muligheder i at gøre det andre steder end lige indenfor.. Så en køretur alene, kan hurtigt blive spændende. Eller en lun sommeraften på terrassen..

he he

Anmeld

3. juli 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Vælger lige at give mit besyv med, til tros for singlestatus'en.. 

Jeg syntes da min lyst stiger om sommeren, men nu har jeg det også helt fint med nøgne, lettere svedige kroppe, jeg syntes det er sjovt at have sex når man virkelig har arbejdet sig "varm", syntes altid der opstår så mange spødse situationer under akten, som man lige må grine af, og så er det godt sex for mig.. men det er nu også bare mig der er lidt mærkelig.. 

åh jeg har det lige modsat. begynder jeg først at grine kan jeg lige så godt give op.

Anmeld

3. juli 2010

LotteGabriella

nutche skriver:

her har vi nemlig lidt af et problem. min lyst bliver langt størrer når solen bager ned over os. men min mand synes at svedig hud og varmen er et turn off, så vores lyst til sex er meget forskellig.

hihi, min mand er også fuldstændig VILD I VARMEN, bogstavelig talt Han er sgu klar 24 timer

Det påvirker ikke rigtig mig....det er det samme, varme eller ej

øv hvor træls, måske du skulle invitere ham med i et køligt brusebad med massage

Anmeld

3. juli 2010

Shibby

Hørt om blowjobs? Det kræver ikk helt vild tæt kontakt..ha

Hvis begge er slatne og dovne så smut ud unde rne kold bruser sammen! Når i er kølet ned og på adrenalinchok så går i løs på hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.