sex i varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

VIPpigen

Samme her, sex er godt hele året, varmt eller koldt, dosen't matter.

MEN blev solbrændt i søndags, så det sætter en dæmper på lysten. Så da jeg i mandags meddelte manden der ikke var noget i nogen dage før jeg havde det bedre grinede han, og sagde han heller ikke ville have sex med "en rød reje".(det var dog fordi det er bryst skuldre, og hals der er blevet brændt, ergo, ikke pille)

Efter solskoldningen er jeg blevet hans lille gravide RØDE reje....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

saxa

Sex er altid godt.. Men her stiger fantasien en tand om sommeren - da der er mange flere muligheder i at gøre det andre steder end lige indenfor.. Så en køretur alene, kan hurtigt blive spændende. Eller en lun sommeraften på terrassen..

Anmeld

30. juni 2010

N&J

Vælger lige at give mit besyv med, til tros for singlestatus'en.. 

Jeg syntes da min lyst stiger om sommeren, men nu har jeg det også helt fint med nøgne, lettere svedige kroppe, jeg syntes det er sjovt at have sex når man virkelig har arbejdet sig "varm", syntes altid der opstår så mange spødse situationer under akten, som man lige må grine af, og så er det godt sex for mig.. men det er nu også bare mig der er lidt mærkelig.. 

Anmeld

30. juni 2010

Sommerfuglelarven

Der er ingen ændring mht. lysten, men der er så mange spændende steder (udendørs) at gøre det om sommeren, så sengen bliver knap så meget brugt

Anmeld

1. juli 2010

Lone Jakobsen

FrkT skriver:

Jeg synes faktisk vi dyrker mere sex om sommeren.... ved ikke helt hvorfor. Måske solen giver noget ekstra overskud? For det er ikke sveden som direkte er tiltrækkende i hvert fald.

ja min lyst er også steget helt vildt de sidste par uger. hvor den næsten har lagt i dvale de sidste måneder før solen kom frem

Anmeld

1. juli 2010

Lone Jakobsen

Tanja78 skriver:

Her blev det til lidt sommerlove i heden. Det skal lige siges jeg tror ikke at vi har "været sammen" i et par måneder efterhånden. Der har været travlt med jobs, eksamen, lillepigen og baby - så både lyst og tid har ikke været der på grund af manglende overskud fra begge sider.  Så det var helt rart at solen kom frem, eksamenerne blev overstået og lysten blev lidt bedre  Men selvfølgelig også lidt mere uhandigt og besværligt med maven, der er to uger til

dejligt at læse jeg kan så mærke at nu hvor jeg er begyndt på arbejde har jeg fået mere overskud til det hjemmelige....og det inkludere sex

Anmeld

1. juli 2010

Lone Jakobsen

AnneBJ skriver:

Her stiger i hvert fald min lyst om sommeren. Ved ikke lige med mandens. Når det er varmt er jeg lettere påklædt, sover uden nattøj, tager sol på altanen i bikini osv., og jeg bliver mindre "blufærdig"...

ja jeg sover også næsten nøgen når det er så varmt. alt andet er da slet ikke til at holde ud

Anmeld

2. juli 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

vi dyrker mest se om sommeren og foråret tror varmen har lidt med det at gøre at man måske føler sig mere tiltrukket til hinanden fordi man ikke har ret meget tøj på og derfor viser mere skind. og om vinteren ahr man jo meget tøj på og for mit vedkomne hænger snotten ud af næsen næsten (er meget forkølet og snottet også om sommeren men ikke på samme måde)

jamen vores har det også med at gå i stå. har bare aldrig tænkt over om der var forskel på sommer og vinter.....men det ser det så ud til alligevel.

skal så lige siges at vores soveværelse er ekstremt varmt. men så ku man jo finde andre steder

Anmeld

2. juli 2010

Lone Jakobsen

Line&Liam skriver:

Jeg tror det er godt det samme her hos os, men nu er vi heller ikke de vildeste kaniner der gør det flere gange om dagen, eller bare hver dag for den sags skyld

Jeg vil rigtig gerne i sommervarmen, men kan simpelthen ikke have den stramme kropslugt og sved, så gør vi det tilgengæld tit mens vi er ude og bade haha

åhh ja her er brusebadet en super løsning i varmen

Anmeld

2. juli 2010

Lone Jakobsen

twinboys skriver:

Guuuuuuuuud er der virkelig nogle der gør det oftere om sommeren frem for om vinteren...

Ja ikke her da...

Sommer- vinter

Dag - nat

Varmt - koldt

Morgen - aften

Med og uden Tante Rosa

i sengen - uden for sengen

Ejjjjj ejjjj sex er kommet for at blive og vi dyrker sex uanset om det er det ene eller andet... Vi gør det af lyst, og nej vi er ikke kaniner...

Jeg har ikke mere lyst fordi et eller andet, thi hi har altid lyst og det samme har gemalen...

Majbritt

dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.