sex i varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.952 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Lone Jakobsen

je helt simpelt. hvordan påvirkes jeres sexliv af varmen? altså når vejret er rigtigt varmt.

bliver i dovne og gider det ikke, er det ulækkert med hudkontakt når sveden driver. eller er det bare mere spændende og dejligt fordi man alligevel næsten er nøgen det meste af tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Lone Jakobsen

her har vi nemlig lidt af et problem. min lyst bliver langt størrer når solen bager ned over os. men min mand synes at svedig hud og varmen er et turn off, så vores lyst til sex er meget forskellig.

Anmeld

30. juni 2010

FrkT

Jeg synes faktisk vi dyrker mere sex om sommeren.... ved ikke helt hvorfor. Måske solen giver noget ekstra overskud? For det er ikke sveden som direkte er tiltrækkende i hvert fald.

Anmeld

30. juni 2010

XXSS

Her blev det til lidt sommerlove i heden. Det skal lige siges jeg tror ikke at vi har "været sammen" i et par måneder efterhånden. Der har været travlt med jobs, eksamen, lillepigen og baby - så både lyst og tid har ikke været der på grund af manglende overskud fra begge sider.  Så det var helt rart at solen kom frem, eksamenerne blev overstået og lysten blev lidt bedre  Men selvfølgelig også lidt mere uhandigt og besværligt med maven, der er to uger til

Anmeld

30. juni 2010

AnneBJ

Her stiger i hvert fald min lyst om sommeren. Ved ikke lige med mandens. Når det er varmt er jeg lettere påklædt, sover uden nattøj, tager sol på altanen i bikini osv., og jeg bliver mindre "blufærdig"...

Anmeld

30. juni 2010

NinaNymannMadsen

vi dyrker mest se om sommeren og foråret tror varmen har lidt med det at gøre at man måske føler sig mere tiltrukket til hinanden fordi man ikke har ret meget tøj på og derfor viser mere skind. og om vinteren ahr man jo meget tøj på og for mit vedkomne hænger snotten ud af næsen næsten (er meget forkølet og snottet også om sommeren men ikke på samme måde)

Anmeld

30. juni 2010

L-Mortil3

Jeg tror det er godt det samme her hos os, men nu er vi heller ikke de vildeste kaniner der gør det flere gange om dagen, eller bare hver dag for den sags skyld

Jeg vil rigtig gerne i sommervarmen, men kan simpelthen ikke have den stramme kropslugt og sved, så gør vi det tilgengæld tit mens vi er ude og bade haha

Anmeld

30. juni 2010

twinboys

Guuuuuuuuud er der virkelig nogle der gør det oftere om sommeren frem for om vinteren...

Ja ikke her da...

Sommer- vinter

Dag - nat

Varmt - koldt

Morgen - aften

Med og uden Tante Rosa

i sengen - uden for sengen

Ejjjjj ejjjj sex er kommet for at blive og vi dyrker sex uanset om det er det ene eller andet... Vi gør det af lyst, og nej vi er ikke kaniner...

Jeg har ikke mere lyst fordi et eller andet, thi hi har altid lyst og det samme har gemalen...

Majbritt

Anmeld

30. juni 2010

CamillaT89

I kan løse problemet ved at gøre det i badet, og gå på kompromis med temperaturen  

Anmeld

30. juni 2010

gruener

Ja det samme her

Sex kan bruges hele året.. Og gerne meget af det.. Sådan har han det også... Hapser snapser!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.