Så er det idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Jeg vil nu ikke være sikker når jordmoderen ikke er sikker men det ligner da drenge det syntes jeg da også, mere end piger ihvertfald. Men jordmoderen sagde noget med at det også kunne være en hævet klitoris pga hormoner fra mig af så det var derfor hun ikke turde vide sig helt sikker, men vi må se på tirsdag så får vi et lidt mere sikkert svar. Men mon ik det er to drengebørn

Åhh, det vidste jeg slet ikke kunne lade sig gøre. Men ja, så er det godt i kan vende tilbage på tirsdag igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Åhh, det vidste jeg slet ikke kunne lade sig gøre. Men ja, så er det godt i kan vende tilbage på tirsdag igen...

nej jeg anede heller ikke det kunne lade sig gøre hehe, vilel godt nok gerne hav to piger men tror den er god nok med drengene det ser da ihvertfald sådan ud

Anmeld

2. juli 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

nej jeg anede heller ikke det kunne lade sig gøre hehe, vilel godt nok gerne hav to piger men tror den er god nok med drengene det ser da ihvertfald sådan ud

Hehe... Kender det godt, her havde jeg satset på en dreng lidt, vil såå gerne have en søn, men det lader til det bliver en lille datter.

Men når det så kommer til stykket, så vil man jo bare gerne de er raske, og har det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.