Så er det idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.634 visninger
52 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

mullesmith2

WEEEEHAAA jeg er bare så pishamrende spændt på hva det er der gemmer sig inde i min mave.... vi får kønnet afvide på de dejlige tvillinger jeg gemmer på og tror også vi får et lille 3d billede af dem. Bliver så voldsomt spændende, har så meget kriller i maven. Min kæreste tror bestemt det er to piger jeg tror helt sikkert det er to drenge hehe. Uanset hvad så vil jeg bare være helt vild bagefter og vil bare ud og hive en masse babytøj ned af hylderne hehe. Havde tænkt mig at jeg ville købe 2 sutter til hvert hold bedsteforældre i endten lyserød eller blå så får de kønnet afvide plus de får en sut så de altid har en til når vi kommer fordi hehe

Ej det er bare en skøøn dag idag, glæder mig og er også lidt nervøs men det har jeg været til de andre scanninger også.

God dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Patrick07

mullesmith2 skriver:

WEEEEHAAA jeg er bare så pishamrende spændt på hva det er der gemmer sig inde i min mave.... vi får kønnet afvide på de dejlige tvillinger jeg gemmer på og tror også vi får et lille 3d billede af dem. Bliver så voldsomt spændende, har så meget kriller i maven. Min kæreste tror bestemt det er to piger jeg tror helt sikkert det er to drenge hehe. Uanset hvad så vil jeg bare være helt vild bagefter og vil bare ud og hive en masse babytøj ned af hylderne hehe. Havde tænkt mig at jeg ville købe 2 sutter til hvert hold bedsteforældre i endten lyserød eller blå så får de kønnet afvide plus de får en sut så de altid har en til når vi kommer fordi hehe

Ej det er bare en skøøn dag idag, glæder mig og er også lidt nervøs men det har jeg været til de andre scanninger også.

God dag til alle

Årh det lyder da bare helt fantastik  så glæder jeg mig til og høre hva køn de to guldklumper er inde i hulen  Årh det bliver bare så spændende.. held og lykke med det hele hehe også bliver det sjovt og se hvem af jer der får ret kan jo være der både ligger en pris og en prinsesse

Anmeld

30. juni 2010

Maria.

Bliver spændende!

Anmeld

30. juni 2010

mortilfreja

Ihhhhh det bliver så spændende.. Glæder mig til at læse opdateringen

Anmeld

30. juni 2010

mullesmith2

Patrick07 skriver:

Årh det lyder da bare helt fantastik  så glæder jeg mig til og høre hva køn de to guldklumper er inde i hulen  Årh det bliver bare så spændende.. held og lykke med det hele hehe også bliver det sjovt og se hvem af jer der får ret kan jo være der både ligger en pris og en prinsesse

Jeg gad også godt der var både en dreng og en pige, men fik afvide til NF scanning at det er enæggede tvillinger så kan de kun være to ens køn. Men jeg håber hun tog fejl hehe

Anmeld

30. juni 2010

B&J

uhhhh spænde glæder mig til af høre hvad du skal have

Anmeld

30. juni 2010

Mathilde

Uh hvor spændende! Kan sagtens huske da jeg var afsted - jeg var også ved at sprænge og kunne ikke tænke på andet

Anmeld

30. juni 2010

Patrick07

mullesmith2 skriver:

Jeg gad også godt der var både en dreng og en pige, men fik afvide til NF scanning at det er enæggede tvillinger så kan de kun være to ens køn. Men jeg håber hun tog fejl hehe

Kommer de så ikke også til og ligne hinanden noget mere når det er enæget tvillinger eller er det bare noget jeg har bildt mig selv ind ?? hehe to af samme slags er nu heller ikke så tosset syntes jeg  får du også og vide hvor store de ca. er m.m. ?? uhh er jo helt nysgerrig nu hehe

Anmeld

30. juni 2010

mullesmith2

Mathilde skriver:

Uh hvor spændende! Kan sagtens huske da jeg var afsted - jeg var også ved at sprænge og kunne ikke tænke på andet

Jeg er også fuldstændig vild inden i... helt vildt meget nervøs og spændt. Sommerfuglene flyver rundt inde i maven. Det er simpelthen ulideligt og det er først kl. 15.30 vi skal være til scanning.... Total lang tid til.... Må finde på noget at lave...

Anmeld

30. juni 2010

mullesmith2

Patrick07 skriver:

Kommer de så ikke også til og ligne hinanden noget mere når det er enæget tvillinger eller er det bare noget jeg har bildt mig selv ind ?? hehe to af samme slags er nu heller ikke så tosset syntes jeg  får du også og vide hvor store de ca. er m.m. ?? uhh er jo helt nysgerrig nu hehe

Jo de kommer til at ligne hinanden helt vildt meget  er helt bange for jeg ik kan kende forskel på dem når de kommer ud hehe. Jo vi får målene afvide og hvad de vejer og om der ellers er noget spændende at se på dem. Har hørt man bliver scannet i en lille times tid hvor jordmoderen bare fortæller alt muligt om hvad man kan se og hvad der er hvad. Det bliver helt vildt spændende. Tror bare det bliver en oplevelse uden lige. Og det koster 800kr og så får man en lille dvd film også og en masse billeder af babyerne med hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.