Så er det idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Orkide86

Tillykke med det spændende og se om det så er rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

NoName

Weeeee.... tillykke med de to små drenge eller...

sødt de driller de små trolde...

knus

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Dejligt at høre at alt er vel  og tillykke med skanningen.

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

mullesmith2 skriver:

Hehe sikke mange der har skrevet det er dejligt der er så mange der venter i spændning hehe. Jordmoderen der scannede syntes det var ret svært at se fordi de begge lå med navlestrengen nede mellem benene, men fik nogen billeder af noget der lignede en lille tissemand, men vi skal derud igen på tirsdag lige for at være sikre  Men to små drengebørn sådan lige umidelbart ja.

Ej tillykke med det det er da bare skønt. dejligt i har fået en ekstra tid så man er helt sikker

Anmeld

1. juli 2010

VIPpigen

Eiii den melding var ventet. Jeg har faktisk drømt om det i nat, at du fik 2 drenge, syntes det var meget underligt, men hold op hvis det nu er helt sikkert... Men Mange gange tillykke med de 2 spilopper... Hvor bliver det bare skønt...

Anmeld

1. juli 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Eiii den melding var ventet. Jeg har faktisk drømt om det i nat, at du fik 2 drenge, syntes det var meget underligt, men hold op hvis det nu er helt sikkert... Men Mange gange tillykke med de 2 spilopper... Hvor bliver det bare skønt...

Mange tak allesammen...

Ej hvor underligt du drømte det hehe nu må vi se om det er rigtigt på tirsdag eller det er bare fordi det ligner drengebørn... hehe

Anmeld

1. juli 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Mange tak allesammen...

Ej hvor underligt du drømte det hehe nu må vi se om det er rigtigt på tirsdag eller det er bare fordi det ligner drengebørn... hehe

Ja, syntes også det var vildt langt ude...

Tror måske de børn der er "produceret" lige efter vores hårde vinter bare skal drille, syntes alle de små driller til scanningerne...

Anmeld

1. juli 2010

mullesmith2

Her er lige et par billeder, de er ik så tydelige men man kan da godt se der er en lille bule men jeg er bestemt ikke helt sikker må jeg sige...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Her er lige et par billeder, de er ik så tydelige men man kan da godt se der er en lille bule men jeg er bestemt ikke helt sikker må jeg sige...

Hvis du kigger på jeres, og kigger på det jeg har lagt ind af vores lille pige, så kan man faktisk ikke være meget i tvivl, syntes det er nemt at se på det ene. Og det ligner bestemt ikke det som sidder på vores pige...

Anmeld

1. juli 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Hvis du kigger på jeres, og kigger på det jeg har lagt ind af vores lille pige, så kan man faktisk ikke være meget i tvivl, syntes det er nemt at se på det ene. Og det ligner bestemt ikke det som sidder på vores pige...

Jeg vil nu ikke være sikker når jordmoderen ikke er sikker men det ligner da drenge det syntes jeg da også, mere end piger ihvertfald. Men jordmoderen sagde noget med at det også kunne være en hævet klitoris pga hormoner fra mig af så det var derfor hun ikke turde vide sig helt sikker, men vi må se på tirsdag så får vi et lidt mere sikkert svar. Men mon ik det er to drengebørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.