Så er det idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Nadia&Daniel

VIPpigen skriver:

Heller ikke her, bliver helt bekymret om alt nu også er gået godt... Syntes man hurtigt får de skræmmende tanker

Lige mine tanker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

XXSS

Hmmm ikke gode tegn, men der krydses

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er sikker på at alt er gået godt og jeg krydser selvfølgelig for at de små basser er sunde, raske og af et eller andet køn

Anmeld

30. juni 2010

AnneBJ

Rosa skriver:

og af et eller andet køn

Det ville da være at foretrække i hvert fald

Glæder mig også til at høre mere!

Anmeld

30. juni 2010

mullesmith2

Hehe sikke mange der har skrevet det er dejligt der er så mange der venter i spændning hehe. Jordmoderen der scannede syntes det var ret svært at se fordi de begge lå med navlestrengen nede mellem benene, men fik nogen billeder af noget der lignede en lille tissemand, men vi skal derud igen på tirsdag lige for at være sikre  Men to små drengebørn sådan lige umidelbart ja.

Anmeld

30. juni 2010

morethanperfect

mullesmith2 skriver:

Hehe sikke mange der har skrevet det er dejligt der er så mange der venter i spændning hehe. Jordmoderen der scannede syntes det var ret svært at se fordi de begge lå med navlestrengen nede mellem benene, men fik nogen billeder af noget der lignede en lille tissemand, men vi skal derud igen på tirsdag lige for at være sikre  Men to små drengebørn sådan lige umidelbart ja.

Wee Tillykke .. Så må i jo se om det er rigtigt Tirsdag

Anmeld

30. juni 2010

AnneBJ

Ih tillykke med dem!

Anmeld

30. juni 2010

Daisy

Drillebørn, det kan jeg li' . Så er det bare at vente...igen

Anmeld

1. juli 2010

B&J

hihihihi super sødt de driller jer.... de er nogle små bøller glæder mig til af høre fra dig igen om det er 2små prinser eller

Anmeld

1. juli 2010

vingummibamse

mullesmith2 skriver:

uhhh hvor lækkert...  tillykke med dem..

og dejligt at der er andre end mig der skal ha drillebørn hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.