Er det skoldkopper, eller hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Henri84

Skal have klippet neglene i morgen, han var jo helt færdig da først vi kom hjem, så nu sover han endelig efter et par timer hvor han bare kastede sig rundt og kløede
Vi skal fortsætte med kuren, mangler lige 2 dage så er han færdig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Bare mig..

Puha, lille pus da.. Håber han snart kommer af med kløen!

Anmeld

25. juni 2010

Henri84

I øvrigt skulle vi forvente ledhævelserne varer 2-6 uger, udslættet kunne de ikke sige noget om... Men gisp bare tanken om at det kan vare så længe

Anmeld

25. juni 2010

Bondepigen

Årh ha, stakkels lille mand!

God bedring med ham!

Anmeld

25. juni 2010

Sommerfuglelarven

Av av, det ser godt nok slemt ud!

Du kan købe noget kløestillende på apoteket, det køler og lindrer også, det vil jeg anbefale dig at købe, hvis han klør i det.

Anmeld

26. juni 2010

Anitta J

altså, jeg vil mene at det der ligner en allergisk reaktion.. jeg haqr elv haft sådan en , som blev startet af antibiotika, og som ik blev behandlet så det endte med at gå hen og næsten blyve et anafylatisk chok... det liger slem nældefeber.

Anmeld

26. juni 2010

Kløver

Henri84 skriver:

Elias blev ringet hjem fra dp i går pga. udslæt... DP mente det var skoldkopper, hvilket vi også tror/troede... Synes bare alligevel ikke helt det ligner...? Han er ok frisk, men de klør og gør ondt, feber i går aftes men ikke mere...

hmm jeg ville gætte enten på skarlagens feber eller måske noget røde hunde, men er langt fra sikker, kan være svært at huske det fra hinanden, men ville helt klart tage til lægen med det. Det kunne måske også være mæslinger, hmm ej det tør jeg ikke gætte på, afsted med lægen, for et eller andet er det jo, og håber snart han er frisk igen

god bedring til lille Elias

Anmeld

26. juni 2010

Henri84

Elias i dag...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2010

Pia

Du skriver at han får antibiotik mod noget ( kan ikke huske hva du skrev).. Min datter så også sådan ud da hun var 1½ år.. Det var en allergisk reaktion på antiobiotikanen og lægen sagde at vi skulle stoppe med det samme og have noget andet..
De hævelser han har på fødder er ikke okay efter min mening.. De er vodlsomme.. Jeg ville kontakte lægen nok engang..

Det er jo altså farligt og være allergisk over for antibiotika.

Jeg ville nok forlange at de lige gik det hele igennem nok engang..
Om med hensyn til kløen kan de på sygehsuet give ham en indsprøjtning som hjælper ham til at det ikke klør.. det forstår jeg ikke helt at de ikke allerede har givet ham..
God bedring med det bette pus..

Anmeld

26. juni 2010

XXSS

Godt du tog ind og fik ham tjekket. Jeg håber snart han får det bedre den lille stakkel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.