Er det skoldkopper, eller hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

merethe

Profilbillede for merethe
Henri84 skriver:

Han har haft 3-dages feber... Vi har snakket med lægen, hun vil først se ham mandag hvis der stadig ikke er skorper på der...

Ej ville lægen ikke se på ham, det syntes jeg er forkert. I sær når han i forvejen er i behandling for lungebetændelse.

jeg ville ringe til lægevagten når de åbner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

B&J

vingummibamse skriver:

det samme her... jeg var gået fuldstændig amok.. (men kan også ha noget af et temperament.) for det der ligner altså bestemt ikke skoldkopper..

Nemlig... for det der ser ikke spor behalig ud og lægen skal sku se en når barnet ser sådan ud men kender det ikke alle læger er lige gode... men jeg ville ringe til vagtlægen lige så snart de åbner... også fordi han har haft feber...

Anmeld

25. juni 2010

Maise

som sygeplejerske vil jeg råde dig til at søge lægevagten da det kan være en allerdisk reaktion over antibioikaen.

Anmeld

25. juni 2010

Koen.

Hej

Jeg er selv næsten af med alle mine skoldkopper og de så bestemt ikke sådan ud.. afsted til lægen og god bedring

Anmeld

25. juni 2010

Daisy

Maise skriver:

som sygeplejerske vil jeg råde dig til at søge lægevagten da det kan være en allerdisk reaktion over antibioikaen.

Det mener jeg også det ligner.

Anmeld

25. juni 2010

XXSS

Henri84 skriver:

Elias blev ringet hjem fra dp i går pga. udslæt... DP mente det var skoldkopper, hvilket vi også tror/troede... Synes bare alligevel ikke helt det ligner...? Han er ok frisk, men de klør og gør ondt, feber i går aftes men ikke mere...

Det kan jo også være en allergisk reaktion på Penicillinen. Jeg synes bestemt straks at du skal kontakte vagtlægen for at få den rigtige vurdering.

Anmeld

25. juni 2010

XXSS

Tanja78 skriver:

Det kan jo også være en allergisk reaktion på Penicillinen. Jeg synes bestemt straks at du skal kontakte vagtlægen for at få den rigtige vurdering.

Jeg havde ikke lige set, at andre også har skrevet det, men ja! Ring med det samme inden det bliver værre.

Anmeld

25. juni 2010

bullerbassen

Henri84 skriver:

Elias blev ringet hjem fra dp i går pga. udslæt... DP mente det var skoldkopper, hvilket vi også tror/troede... Synes bare alligevel ikke helt det ligner...? Han er ok frisk, men de klør og gør ondt, feber i går aftes men ikke mere...

Tror bestemt ikke det er skoldkopper sådan har vores aldrig set ud. Jeg ville kontakte vagtlægen.

Som de andre sige det kan være en reaktion på pencilin.

Anmeld

25. juni 2010

Ina33

For mig ligner det nældefeber. Min søn kan ikke tåle antibiotika, og får udslæt (nældefeber), som ligner det din søn har, når han får antibiotika. Min søns er dog slet ikke i nærheden af at være så slemt som det ser ud til din søns er.

Måske vil det hjæpe at stoppe med penicillinen? (Spørg lægen til trods)

God bedring med ham, det ser ikke sjovt ud.

Anmeld

25. juni 2010

Low

Det ser ret voldsomt ud .

Jeg kan ikke rigtig se hvad det er men jeg ville klart få det tjekket, om det så skulle være af vagtlægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.