Er det skoldkopper, eller hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

sanne

jeg synes det ligner nældefeber det for mine børn hvis de får nødder. der kan gå timer til dage før deres gå væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Ann.

Tror nok lige jeg ville vænne den med en vagtlæge - det ser godt nok voldsomt ud :/

Anmeld

25. juni 2010

<3

B&J skriver:

hvis det var min læge der ikke ville se mit barn og det så sådan ud ville jeg tage en tur til vagtlægen..

håber snart den lille får det bedre

Anmeld

25. juni 2010

<3

Maise skriver:

som sygeplejerske vil jeg råde dig til at søge lægevagten da det kan være en allerdisk reaktion over antibioikaen.

Det var også min tanke men turde ikke at være så fatalistisk at skrive den ned ...

Anmeld

25. juni 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Hvordan går det med ham????

Anmeld

25. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

merethe skriver:

Hvordan går det med ham????

De har været et smut forbi børnemodtagelsen i kolding og er nu hjemme på orlov til på mandag, hvor de atter skal derud for at have tjekket udslæt og ledhævelser....

Ikke skoldkopper...

De mener det enten kan være antibiotikaen - lungebetændelse eller en ny virus infektion.

Han var rød i øre - hæved mandler og hæved led.

Anmeld

25. juni 2010

Koen.

stakkels lille mand

Anmeld

25. juni 2010

B&J

åhh stakkels lille dreng da håber han snart hurtig får det bedre

Anmeld

25. juni 2010

Henri84

Ja Mor til Frederic har vidst opdateret meget godt for mig
Vi må heldigvis være herhjemme, men hold da op det er synd han sådan skal klø uden vi kan gøre noget som helst Smerterne kan vi i det mindste afhjælpe en smule med panodil...

Anmeld

25. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Henri84 skriver:

Ja Mor til Frederic har vidst opdateret meget godt for mig
Vi må heldigvis være herhjemme, men hold da op det er synd han sådan skal klø uden vi kan gøre noget som helst Smerterne kan vi i det mindste afhjælpe en smule med panodil...

Har du klippet hans negle? Lillemand altså....

Bare vent og se det bliver bedre weekend over, er i stoppet med antibiotika'en? Synd at blive ved med at give ham det, hvis det kun bliver være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.