Er det skoldkopper, eller hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.381 visninger
39 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Henri84

Elias blev ringet hjem fra dp i går pga. udslæt... DP mente det var skoldkopper, hvilket vi også tror/troede... Synes bare alligevel ikke helt det ligner...? Han er ok frisk, men de klør og gør ondt, feber i går aftes men ikke mere...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

vingummibamse

det er bestemt ikke skoldkopper...

jeg vil tage til læge med ham..

mit første gæt ville være skarlandsfebber men er altså ikke sikker..

jeg ville ta en læge tur med ham..

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

Jeg ville bestemt tage til læge, jeg mindes ikke skoldkopper giver de store røde irriterede pletter.

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

her står lidt om skarlagnsfeber og nogle billeder af det..

http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=353/sprog=1/grp=2/menu=1/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2010

merethe

Profilbillede for merethe

tag ham med det samme til lægen.

men jeg syntes det kunne ligne 3 dags feber og hvis det er det så er det ikke slemt

Anmeld

25. juni 2010

Henri84

Han har haft 3-dages feber... Vi har snakket med lægen, hun vil først se ham mandag hvis der stadig ikke er skorper på der...

Anmeld

25. juni 2010

Henri84

Synes heller ikke helt det lyder/ligner skalagensfeber... Udslættet startede i bleregionen og nakken/ører og har så bredt sig... Han er på antibiotika i forvejen mod lungebetændelse...

Anmeld

25. juni 2010

B&J

Synes heller ikke helt det lyder/ligner skalagensfeber... Udslættet startede i bleregionen og nakken/ører og har så bredt sig... Han er på antibiotika i forvejen mod lungebetændelse...

hvis det var min læge der ikke ville se mit barn og det så sådan ud ville jeg tage en tur til vagtlægen..

håber snart den lille får det bedre

Anmeld

25. juni 2010

Daisy

Henri84 skriver:

Det kan være han er allergisk overfor medicinen. Synes nu jeg ville tage til lægen alligevel

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

B&J skriver:

hvis det var min læge der ikke ville se mit barn og det så sådan ud ville jeg tage en tur til vagtlægen..

håber snart den lille får det bedre

det samme her... jeg var gået fuldstændig amok.. (men kan også ha noget af et temperament.) for det der ligner altså bestemt ikke skoldkopper..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.