hjælp mig, måske vi skal finde et nyt navn til vores søn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Maddox

Altså jeg synes jo, som mor til en lille Silas, at navnet er intet mindre end fantastisk..

Synes da ikke din kæreste kan være bekendt, at "disse" navnet, bare fordi der er én tv-bøsse som hedder det samme  Min kæreste er også ret homofobisk, men dog havde han stadig navnet på sin liste, selv efter at have set dansemusen på skærmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Liljesilas

Solajma skriver:

Altså jeg synes jo, som mor til en lille Silas, at navnet er intet mindre end fantastisk..

Synes da ikke din kæreste kan være bekendt, at "disse" navnet, bare fordi der er én tv-bøsse som hedder det samme  Min kæreste er også ret homofobisk, men dog havde han stadig navnet på sin liste, selv efter at have set dansemusen på skærmen

Kan kun give dig ret - tror også det er pga. x-kæresten der hedder Shila. Hmm ved ikke hvad jeg gør, måske jeg finder ud af det når han kommer

Anmeld

26. juni 2010

Pena

Mit ynglings drengenavn siden jeg var helt lille er Eigil, og et navn jeg er blevet ret lun på nu er Geo.

Anmeld

27. juni 2010

MiMa

Jeg synes at du skal lytte til din kæreste. Det er vigtigt at begge har en god fornemmelse. Der findes så mange navne, så selvom man ikke altid er enige må det være muligt at finde et navn, som begge har det godt med - og så kan det godt være at man bliver nødt til at give afkald på yndlingsnavnet.

Mine drenge hedder Falke og Rumle.

Jeg kan også rigtig godt lide navnet Storm.

Anmeld

27. juni 2010

sarahb

vores søn hedder Isaac og tog det også fordi det ikke er noget alle hedder og vores næste skal hedde Gabriel. Igen fordi det er et sjældent navn.
Ellers synes jeg Elias og malik er skønne navne.

Anmeld

29. juni 2010

JustAnotherName

Søddepødde skriver:

Mit ynglings drengenavn siden jeg var helt lille er Eigil, og et navn jeg er blevet ret lun på nu er Geo.

Haha, hvor pudsigt.
Jeg har også, siden jeg var barn, været vild begejstret for navnet EIGIL
Ikke at jeg kunne finde på at give min evtuelle søn det navn. Men der er bare noget helt vildt herligt ved det navn 

Anmeld

29. juni 2010

LotteN

jeg elsker navnet Lauge.

men andet også være Villads eller Laurits

Anmeld

29. juni 2010

JustAnotherName

Sigurd

Benjamin

Marcus

David

Troels

Daniel

Nicki

Simon

Gabriel

William

Theis

Lucas

Tristan

Villads

Berthil eller Bertram

Albert, Gilbert eller Hubert (mere herlige end kønne navne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.