hjælp mig, måske vi skal finde et nyt navn til vores søn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Nadia&Daniel

mayapigen skriver:

Hej piger

Min dejlige mand er nu pludselig kommet i tvivl om han kan lidt navnet Silas, som vores søn igennem (hele) graviditeten er blevet kaldt. Han siger dog at jeg må bestemme, men at han synes navnet er lidt svanset hehe Så sagde han også, at det mindede for meget om hans x-kærestes navn Shila (det viste jeg så godt fra starten af). 

Hjælp mig tøser, han er ikke helt afvisende for navnet, men nu er jeg jo også i tvivl.. Har i nogle andre forslag? 

Mit krav er, at det er et lidt anderledes navn, som ikke alle hedder.

Hilsen Maya (40+6) 

Er også vild men navnet Silas - men kæresten siger nej (pga det hedder en af danserne fra vild med dans) ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

LotteGabriella

mayapigen skriver:

Rigtig sødt, men jeg føler ikke rigtig jeg kan kalde på ham så..

..og så er det jul på fransk (staves dog Noël)

Anmeld

25. juni 2010

Lillefe

Så tænker jeg Nilas, det er der ikke mange der hedder også lidt anderledes.. Herhjemme minder det for meget om Nicklas så det ville vi aldrig vælge..

Anmeld

25. juni 2010

LotteGabriella

Milo er jeg også vild med.

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

Tak for alle jeres navne, det er godt nok svært!! Jeg har nogle navne jeg lige tænker lidt over, det skal lige gentages nogle gange  Men kom MEGET GERNE med flere, for vil gerne have nogle at vælge imellem.

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

Nadia&Daniel skriver:

Er også vild men navnet Silas - men kæresten siger nej (pga det hedder en af danserne fra vild med dans) ..

Ja og han er bøsse (hvis du googler ham, kan du se han er sammen med ham skugespilleren der). Jeg er ligeglad, synes ham danseren er en flot nok fyr, men manden er så bange for at kalde ham det navn. Han bliver dog ved med at sige, at hvis det gør mig glad, kalder vi ham det.

Anmeld

25. juni 2010

Nadia&Daniel

mayapigen skriver:

Ja og han er bøsse (hvis du googler ham, kan du se han er sammen med ham skugespilleren der). Jeg er ligeglad, synes ham danseren er en flot nok fyr, men manden er så bange for at kalde ham det navn. Han bliver dog ved med at sige, at hvis det gør mig glad, kalder vi ham det.

Jeg synes det er et smukt drengenavn - plus kender kun 1 som hedder det (udover ham fra vild med dans)..

TIL NAVNET

Anmeld

25. juni 2010

Mig med maven

Younas (JONAS)

Milas!

Anmeld

25. juni 2010

Miia90

theodor

Anmeld

25. juni 2010

Minipigen

vi har lige været til scanning i dag, og vi fik afvide at vi får en lille sund og rask dreng  og han ska hedde Lauge  det er der nemlig ikke mange der hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.