hjælp mig, måske vi skal finde et nyt navn til vores søn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.410 visninger
57 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Liljesilas

Hej piger

Min dejlige mand er nu pludselig kommet i tvivl om han kan lidt navnet Silas, som vores søn igennem (hele) graviditeten er blevet kaldt. Han siger dog at jeg må bestemme, men at han synes navnet er lidt svanset hehe Så sagde han også, at det mindede for meget om hans x-kærestes navn Shila (det viste jeg så godt fra starten af). 

Hjælp mig tøser, han er ikke helt afvisende for navnet, men nu er jeg jo også i tvivl.. Har i nogle andre forslag? 

Mit krav er, at det er et lidt anderledes navn, som ikke alle hedder.

Hilsen Maya (40+6) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

N&J

Hvad med at have et par navne klar, så tror jeg det hele falder på plads når han bliver født.. Jeg personligt vil gerne have en lille Milo (udtalt på engelsk).. :O)

Anmeld

25. juni 2010

Risen

Jeg æææælsker navnne Tristan , William og Elias.. 

Anmeld

25. juni 2010

Sees

Åh, jeg kan sådan set godt forstå din kæreste lidt, hvis det minder om hans x-kærestes navn - Men Silas er ellers sådan et dejligt navn

Hvad med:

Felix
Huxi
Sander/Xander/Zander
Bastian
Nicolas/Nikolas
Magne
Elias
Milas
Micas/Mikas
Melias
Oscar/Oskar

Held og Lykke med navnejagten

Anmeld

25. juni 2010

Faith

Puh ha sikke en situation at stå i! Det må være ret stressfremkaldende.

Synes det er så svært med drengenavne. Vi skal selv have 2 drenge og de skal hedde Emil og Mikkel.

Derudover kan jeg godt lide:

Noah, Lucas og Jonathan. Synes bare der er så frygtelig mange der bliver døbt Noah og Lucas for tiden.

Håber virkelig i bliver enige om et lækkert navn.

Anmeld

25. juni 2010

Tullebobs

Stemmer for LINUS   - det ville jeg gerne, at vores søn skulle have heddet, men far nedlagde veto

Sig mig skal du ikke føde snart? Så må I se hvad han ligner når han kommer ud...

Pøj pøj og knus fra Trine

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

N&J skriver:

Hvad med at have et par navne klar, så tror jeg det hele falder på plads når han bliver født.. Jeg personligt vil gerne have en lille Milo (udtalt på engelsk).. :O)

God ide

Anmeld

25. juni 2010

L.J.L

Hvad med Villads eller Milan ?

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

Tullebobs skriver:

Stemmer for LINUS   - det ville jeg gerne, at vores søn skulle have heddet, men far nedlagde veto

Sig mig skal du ikke føde snart? Så må I se hvad han ligner når han kommer ud...

Pøj pøj og knus fra Trine

Jo jeg skulle have født, er gået 6 dage over - og tro mig, er så træt af det 

Jeg har også planlagt at have nogle navne parat, og så tage den endelige beslutning når han kommer. Men ja drengenavne er jo sværere at finde, vi ledte længe efter Silas. Manden har forslået Domino, hvilket jeg slet ikke kan lide

Anmeld

25. juni 2010

felicity

mayapigen skriver:

Hej piger

Min dejlige mand er nu pludselig kommet i tvivl om han kan lidt navnet Silas, som vores søn igennem (hele) graviditeten er blevet kaldt. Han siger dog at jeg må bestemme, men at han synes navnet er lidt svanset hehe Så sagde han også, at det mindede for meget om hans x-kærestes navn Shila (det viste jeg så godt fra starten af). 

Hjælp mig tøser, han er ikke helt afvisende for navnet, men nu er jeg jo også i tvivl.. Har i nogle andre forslag? 

Mit krav er, at det er et lidt anderledes navn, som ikke alle hedder.

Hilsen Maya (40+6) 

Ja det er hvad der kan ske, så her er da lidt anderledes navne herfra :0)

Jamie

Milo

Linus

Milas

Rias

Malikas

Jupiter

Milan

det da lidt anderledes navne :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.