hjælp mig, måske vi skal finde et nyt navn til vores søn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Liljesilas

GuldklumpenEmma skriver:

Hej mayapigen.

Hvis jeg nu havde fået en dreng, skulle han ha heddet Noah,  Oliver Alexander, Gustav Emil eller Jean-udtales på fransk.

Jeg fik så en pige, og havde på forhånd nægtet at jeg skulle ha en lille Emma- det hedder alle piger.... så jeg havde valgt 3 navne Angelica, Emilia og Olivia.. men da hun så kom ud storetudede jeg for hun var KUN en Emma.. Nu hvor jeg så kender hendes personlig og temperament synes jeg hun er en: frække Frida eller Caroline..synes derfor man skal passe på med på forhånd at fastsætte sig på et navn og istedet bruger noget tid på at lære sit barn at kende og derefter vælge hvad man synes passer ud fra udsene, karakter og igen temperament. Det er mit råd herfra.

mvh Laila

Det kan du have ret i. Jeg har et mål, og det er at vi skal have planlagt hvad han skal hedde inden vi forlader patient-hotellet. Det betyder ikke at vi SKAL have et navn der, men jeg håber bare vi kan finde et inden. Men det er nu så ærgeligt, for vi har fået gaver med hans navn på af min svigermor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Lulle25

Er vild med navnet Luis og Pelle ( og selvfølgelig Peter som vores dreng hedder efter oldefar) men rimelig kikset at kalde sin dreng Luis når jeg hedder Louise eller Pelle når manden min hedder Palle

Held og lykke med den forhåbenlig snarlige fødsel

Kh Louise

Anmeld

25. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Virker til at du godt kan lide navne med bogstavet S? Her er nogle forslag:

Stinus,Sejer/sejr/Seier , Storm, Sigurd, Sigge, Samuel, Sander, Stanly, Sølver, Sylvester, Severin, Sixten,

Ellers er der jo evt. Villads, eller Milas som er lidt ala Silas.

Synes nu Silas er skønt

Anmeld

25. juni 2010

Christina31

Vores lille dreng i maven skal hedde Sigurd.

Har i forvejen Mikkel & Noah.

Anmeld

25. juni 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg elsker navnet Christian og jeg håber at hvis vi får en søn mere at han skal hedde det, min mand er desværre ikke så vild med det.

Men hvis man vil give sit barn et navn som ingen drenge hedder mere, så tror jeg at man skal kalde ham for enten:

Torben, Knud, Erik, Niels, Per, Poul, Jens, Bent. Jeg kender ingen drengebørn der hedder dette, Så jeg tror at man næsten er sikker på at få et unik navn i  skolen

Anmeld

25. juni 2010

slettet_7530

Her to 50 listen over de mest populære drengenavne, så hvis ikke han skal hedde noget alle hedder skal du ikke vælge disse navn.

held og lykke i jagten på det helt rigtige navn

1. Lucas
  2. Mikkel
  3. Emil
  4. William
  5. Oliver
  6. Magnus
  7. Victor
  8. Noah
  9. Frederik
  10. Mathias
  11. Gustav
  12. Alexander
  13. Oscar
  14. Tobias
  15. Christian
  16. Malthe
  17. Mads
  18. Sebastian
  19. Elias
  20. Anton
  21. Rasmus
  22. Marcus
  23. Benjamin
  24. Jacob
  25. Nikolaj
  26. Villads
  27. Andreas
  28. Silas
  29. Jonas
  30. Simon
  31. Kasper
  32. Nicklas
  33. Daniel
  34. August
  35. Jeppe
  36. Carl
  37. Valdemar
  38. Jonathan
  39. Albert
  40. Bertram
  41. Marius
  42. Christoffer
  43. Adam
  44. Philip
  45. Sander
  46. Lasse
  47. Aksel
  48. David
  49. Asger
  50. Tristan

Anmeld

25. juni 2010

TbCp

Nu har jeg ikke lige læst alle de andre forslag...

Mit bud ville være Nilaus.... synes det minder om Silas + det er et navn man ikke høre så tit.

Min mand har en ven som hedder Jais, det synes jeg også er et fint navn og også et man ikke høre så tit

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

albertesmor skriver:

Her to 50 listen over de mest populære drengenavne, så hvis ikke han skal hedde noget alle hedder skal du ikke vælge disse navn.

held og lykke i jagten på det helt rigtige navn

1. Lucas
  2. Mikkel
  3. Emil
  4. William
  5. Oliver
  6. Magnus
  7. Victor
  8. Noah
  9. Frederik
  10. Mathias
  11. Gustav
  12. Alexander
  13. Oscar
  14. Tobias
  15. Christian
  16. Malthe
  17. Mads
  18. Sebastian
  19. Elias
  20. Anton
  21. Rasmus
  22. Marcus
  23. Benjamin
  24. Jacob
  25. Nikolaj
  26. Villads
  27. Andreas
  28. Silas
  29. Jonas
  30. Simon
  31. Kasper
  32. Nicklas
  33. Daniel
  34. August
  35. Jeppe
  36. Carl
  37. Valdemar
  38. Jonathan
  39. Albert
  40. Bertram
  41. Marius
  42. Christoffer
  43. Adam
  44. Philip
  45. Sander
  46. Lasse
  47. Aksel
  48. David
  49. Asger
  50. Tristan

Tak - Sebastian er jeg vil med

Anmeld

25. juni 2010

Dictes mor

Silas er bestemt ikke svanset. Jeg har lige spurgt min mand, og han mener heller ikke, at det er svanset...

Anmeld

25. juni 2010

misslea

Dictes mor skriver:

Silas er bestemt ikke svanset. Jeg har lige spurgt min mand, og han mener heller ikke, at det er svanset...

enig!!

Silas er super sødt - og nej slet ikke svanset!!!

Hvis han kommer ud og ligner en Silas, så syn's jeg da at I skal kalde ham det.... hvis altså din mand er okay med det!!

Vi har oså besluttet hvad vores lille pige skal hedde, og jeg vil være knust, hvis vi pludselig skal finde et nyt navn til hende... hun kan jo ikke hedde andet oppe i mit hovede!!!

Håber I finder et skøøøøøøøønt navn til ham lige om snart (eller beholder Silas-navnet)!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.