Er du student...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Halbschön

Yrsa skriver:

altså STX, HF, HHX, HTX

Blev lige inspireret af den anden tråd og tænkte på hvor mange studenter vi er...jeg var den første student i min familie på min fars side, dengang jeg blev...

Kom gerne med sjove gamle studenter billeder...

Her er jeg for 16 år siden...en årgang 1994... sjovt...

JA! ;-)

Matematisk student anno 2006.. Igår var det præcis 4 år siden... ;-)

Og jeg startede i folkeren i '93 ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

TbCp

linselouise skriver:

Ja jeg er vel egentlig også student selvom jeg ikke har kørt vogn og fået hue på. Jeg tog min hf-eksamen da jeg var 26 år så det blev på VUC. Men vi kørte ikke vogn og fik hue på, det følte jeg at jeg var for gammel til Men jeg bestod alle fag, næsten

Jeg tog også HF på VUC , kørte heller ikke vogn men huen VILLE jeg have.... droppede ud af gymnasiet i 2.g så da jeg endelig fik en studentereksamen VILLE jeg have en hue

Anmeld

22. juni 2010

Siljesmor

Jeps, er HHX student anno 1999  Og sikke en fantastisk tid. Hvis jeg kunne vælge nogle ting i mit liv, som jeg gerne ville opleve igen, så er det mine børns fødsler og min studenter-tid. Havde 14 forrygende dage med fest og farver og mindes stadig hvor glad jeg var helt nede i maven  

Margith

Anmeld

22. juni 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Jeg tog også HF på VUC , kørte heller ikke vogn men huen VILLE jeg have.... droppede ud af gymnasiet i 2.g så da jeg endelig fik en studentereksamen VILLE jeg have en hue

Jeg fortryder egentlig også at jeg ikke fik mig en hue, om ikke andet er det jo et super dejligt minde at have

Anmeld

22. juni 2010

Mette+Mathias

Jep - student anno 1993 - og selvfølgelig heller ikke nogen digitale billeder, - og så var det med den rigtige huefarve - nemlig rød

Anmeld

22. juni 2010

DK

Ja det er jeg. Jeg tog en HHX fra 2001-2003!

Jeg var gravid da jeg blev student, og må indrømme at studenterfester en masse som ædru er RET kedelige i længden!

Anmeld

22. juni 2010

ekzunz

Jeg er sproglig student fra Herlufsholm Kostskole årgang 1991...

Det var den fedeste tid. Fest og glade mennesker allevegne....

Anmeld

22. juni 2010

Kit

Matematisk student 2004 fra Rungsted Gymnasium.

1-årig HHX 2005 fra Erhvervsakademiet Nordsjælland, Hillerød.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

Frejsmor

Jeeps!! Var første årgang på den nye gymnasiereform, jeg blev student i 2008 fra Rønde privat gymnasium, det var tider, da det hele var noget mere ukompliceret og lettere!!

Ikke så hårdt og træls som Anatomi og Fysiologi på veterinærmedicin studiet på Uni altså!!

Sidste eksamen i morgen og SÅ er der ferie!!!!!

Knus og kram

Anmeld

22. juni 2010

heaven

jep.........

blev student fra Amts-gymnasiet i Paderup (Randers) i 1997, vildt det er så mange år siden - hvor var det en feeeeed tid!!!!!!

Har kun papirbilleder, så det må i undvære

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.