Er du student...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Nix det er jeg ikke. Jeg har et rigtigt højt IQ og jeg kunne sagtens være blevet det. Men mit temperament er IKKE til at gå i skole, så jeg valgte det fra efter en måned.

Jeg er STOLT af at jeg ikke er student og har opnået alle de ting jeg ville i livet, samt har et rigtig godt job som jeg er glad for og tjener gode penge.

Respekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Annesofie.

nej, jeg har 2 år endnu .. men jeg er fast besluttet at den røde hue skal være MIN!

Anmeld

22. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

jeg blev HF student i 2004 da jeg var 23 fra Vestre Borgerdyd HF og Gymnasium. jeg har lige taget et par billeder af billederne i albummet, så I kan se Jeg var utrolig stolt den dag, og meget trist over, at nu var hele den tid slut. Min moster arbejder på Lundbek lige ved siden af min skole, så hun kom over og ventede på jeg kom ud fra sidste eksamen - sammen med min mor - og så hyyyyyyylede de begge to  jeg havde kæmpet så mange år for at overleve fortiden og på HF mødte jeg mennesker som lærte mig at være MIG og jeg fik det først rigtig godt med mig selv og livet mens jeg gik der, så det var to meget store år i mit liv

billed 1: den dag jeg blev student - det er mig dværgen ude til venstre

billed 2: på klaptræet med en kæp i øret

billed 3: mig og mine to bedste veninder til Translokationen, der gik lidt cheerleader i outfittene da H&M havde udsalg i dagene op til

Whooow, der har jeg også gået et halvt års tid. Ganske god skole, var bare ikke motiveret nok til det!! Gik der i 2005.

Anmeld

22. juni 2010

Pige2009

JAAA!! Jeg har en sproglig studentereksamen fra 2001, og på den tid var hjemmescannere ikke så udbredte, så billederne ligger i mit fotoalbum

K.h. Linda

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Yeps - jeg blev HF student i 2006

Har desværre ingen billeder derfra på computeren.

Anmeld

22. juni 2010

Svei

lærkes_mor skriver:

sjovt

Jeg startede i folkeskolen i 1992....

Men ja jeg er student blev færdig med hf 2006 weeee

Nu er jeg på barsel fra pædagog studiet, nåede lige at blive færdig med 1. lønnet praktik

Ja..det sjove er man ikke kan se det på mig... det er ikke et spørgsmål om alder men hvordan man holder sig...

Anmeld

22. juni 2010

Svei

N&J skriver:

Jeg blev færdig med en HF i 2002.. og ja festede ligesom alle andre, men for mig var det middel til målet, så det betød ikke synderligt for mig.. 

Mon ikke det for de fleste bare er en forlængelse af folkeskolen...det sagde mig absolut intet og jeg gad sgu ikke rigtigt..festede mere undervejs end da jeg blev færdig...men altså, det er jo meget smart at have noget så man kan komme videre...

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Jeg blev HHX student i 2006. 

Sikke en fantastisk tid som jeg stadig kigger tilbage på...

Billede nr. 1 er fra den dag jeg fik huen

Billede nr. 2 er fra dimmision

Billede nr. 3 er fra vognturen

Billede nr. 4 er fra festen med familien som blev holdt nogen uger senere.

Anmeld

22. juni 2010

Sara.

Yrsa skriver:

Ja..det sjove er man ikke kan se det på mig... det er ikke et spørgsmål om alder men hvordan man holder sig...

hehe

og es udstråling, væremåde osv

alder er blot et tal......

Anmeld

22. juni 2010

sarahb

ja og 2 gange endda..
en hf og en hh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.