Er du student...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

MariaJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg bliver student idag kl. 9.00   Og det er HF..

Ih, hvor spændende og fantastisk flot at du skal til eksamen når du næsten lige har født . Det ville jeg slet ikke kunne overskue.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

oo

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg bliver student idag kl. 9.00   Og det er HF..

du er satme sej!! og nu står du med hue og blomster og forhåbentlig en masse lykønskninger  STORT TILLYKKE!!!

Anmeld

23. juni 2010

N&J

Yrsa skriver:

Mon ikke det for de fleste bare er en forlængelse af folkeskolen...det sagde mig absolut intet og jeg gad sgu ikke rigtigt..festede mere undervejs end da jeg blev færdig...men altså, det er jo meget smart at have noget så man kan komme videre...

Jeg har heller aldrig festet så meget som på HF.. det var nogle sjove år.. men i dag ville jeg da gerne have gjort en smule mere ud af studierne, men kom ud med et godt gennemsnit til tros for andet år på fuld pensum.. 

Men jeg kan godt forstå folk er stolte over at have gennemført en ungdomsudd. det var jeg også.. men når man så har gennemført en videregående udd., så er det ligesom den der er i fokus, men jeg var den første i vores familie, som fik en studentereksamen, min søster skal så igang med en HF (pga politi uddannelsen), så hun bliver den næste.. forhåbentlig.. 

Anmeld

23. juni 2010

FrkC

Yaaay

Jeg blev HF student på VUC  sidste år, midt i flytterod og husrenovering En fantastisk dag ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2010

netdaddy

Jeps - matematisk student fra Bjerringbro Gymnasium årgang 1995, og har skam også en 1-årig handelseksamen (HHX) fra 1996.

Så to huer på hovedet hos mig...

Anmeld

23. juni 2010

Becks

Har stemt nej.. Men fik hue på i 2007, da jeg blev uddannet sisuhjælper..

Tillykke til alle jer der har fået/får hue på i disse dage

Anmeld

23. juni 2010

Malene

Ja jeg er HGV student 2010, er lige blevet færdig, så nu skal jeg lige vente 2 år mere, så er jeg helt færdi og kan kalde mig salgsassistent.

Billeder ligger i albummet student 2010

Anmeld

23. juni 2010

Sakris

Rosa skriver:

Åhh gud, jeg var så GRIM!!!!

Men ja  HF med skolens højeste snit i 12 år

Grim? Hehe... tosse....

Sejt med så højt et gennemsnit. Det er værd at prale af

Anmeld

23. juni 2010

Sakris

Jeg blev student i 2004... Hm synes faktisk også det er vildt som tiden er gået. Jeg var da stolt, men det havde ikke den store betydning. Kun at jeg kom ind på drømmeuddannelsen. Fik min BA i 2008 og har netop afsluttet min master for en uge siden!

Anmeld

23. juni 2010

NejaJ

Hejsa de damer

Jeg blev student i mandags, bestod min sidste eksamen med et stort 7-tal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.