Er du student...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Sofia

Ja, jeg fik min røde hue i sommeren 2005.. Husker vi kørte rundt og skreg: der er kun en hue den er røøøøøøøøøøød....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

N&J

Jeg blev færdig med en HF i 2002.. og ja festede ligesom alle andre, men for mig var det middel til målet, så det betød ikke synderligt for mig.. 

Anmeld

22. juni 2010

Tullebobs

Heise skriver:

hey, hvad skal jeg så sige?? Jeg ku være mor til dem alle -altså aldersmæssigt

heise, student i ´90 =1900 og hvidkål

Tænk på al den livserfaring du/vi har Og bedre løn

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nix det er jeg ikke. Jeg har et rigtigt højt IQ og jeg kunne sagtens være blevet det. Men mit temperament er IKKE til at gå i skole, så jeg valgte det fra efter en måned.

Jeg er STOLT af at jeg ikke er student og har opnået alle de ting jeg ville i livet, samt har et rigtig godt job som jeg er glad for og tjener gode penge.

Anmeld

22. juni 2010

Moma

HH student i 1996 og har heldigvis ingen digitale billeder af mig som student  

Anmeld

22. juni 2010

otlitrom

Samfundssproglig student i '04, og HHSX i '05. Så jeg er den stolte indehaver af 2 huer! I får ingen billeder!!

Anmeld

22. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg fik en hhx i 2002 (eller 2001 - bliver pludselig helt i tvivl ) Jeg har ingen billeder på computeren, så i må nøjes  med at se huen på en anden (en vens søn)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

MariaJ

Ja, matematisk student fra Esbjerg Statsskole i 1993.

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Hvor er du bare smuuuuk søde

årh.. tak!!! Det var en meget stor dag for mig... havde jo virkelig kæmpet for at nå dertil, så det var bare kæmpe sejr!!!

Anmeld

22. juni 2010

oo

jeg blev HF student i 2004 da jeg var 23 fra Vestre Borgerdyd HF og Gymnasium. jeg har lige taget et par billeder af billederne i albummet, så I kan se Jeg var utrolig stolt den dag, og meget trist over, at nu var hele den tid slut. Min moster arbejder på Lundbek lige ved siden af min skole, så hun kom over og ventede på jeg kom ud fra sidste eksamen - sammen med min mor - og så hyyyyyyylede de begge to  jeg havde kæmpet så mange år for at overleve fortiden og på HF mødte jeg mennesker som lærte mig at være MIG og jeg fik det først rigtig godt med mig selv og livet mens jeg gik der, så det var to meget store år i mit liv

billed 1: den dag jeg blev student - det er mig dværgen ude til venstre

billed 2: på klaptræet med en kæp i øret

billed 3: mig og mine to bedste veninder til Translokationen, der gik lidt cheerleader i outfittene da H&M havde udsalg i dagene op til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.