Er du student...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Hvor er du sej  - det var sku flot! - skal du ikke snart føde?

Jaa jeg var også super stolt, og er det stadig den dag idag. For havde virkelig en forventning om at der skulle stå slutkarakter 02 i den hue.. Italiensk var ikke min stærke side.. Men det var det åbenbart alligevel.. hehe.. .

Jo håber godt nok jeg snart popper.. Har haft så mange tegn men lillepigen er stædig derinde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Findusinde

mayapigen skriver:

Nemlig

Dejlig skole.. Havde du Peter Plys til Biologi... Mener han hedder Jørgen.. Han ligner Peter Plys..

Anmeld

22. juni 2010

XXSS

HHX student i 1998.  Har ingen billeder liggende lige p.t.

Anmeld

22. juni 2010

IAH

Jeps. Sproglig student fra 1998, så det var længe før digitalkameraet. Jeg bliver så nostalgisk af at se studenter og høre bestemte melodier i radioen. Det er det bedste og sjoveste forår at tænke tilbage på.

Iben

Anmeld

22. juni 2010

Hansen97

Jeg har en HG, HG2 og en HHX.. og til september går jeg i gang med en HD.

Anmeld

22. juni 2010

XXSS

Risen skriver:

Jaa jeg var også super stolt, og er det stadig den dag idag. For havde virkelig en forventning om at der skulle stå slutkarakter 02 i den hue.. Italiensk var ikke min stærke side.. Men det var det åbenbart alligevel.. hehe.. .

Jo håber godt nok jeg snart popper.. Har haft så mange tegn men lillepigen er stædig derinde.. 

Det var et stort skridt fra 02 til 10 - du må virkelig have fejlvurderet  

Ahhh hun skal nok komme tålmodighed er en dyd - de piger bestemmer selv det kan jeg lige så godt fortælle dig med det samme

Anmeld

22. juni 2010

lisbethita

Sproglig student årgang 1996 - gennemsnit på 9,5 (gamle skala)! Hmm....tror ikke digitalcameraet var opfundet dengang, ha ha ha ha!!! Så jeg er for gammel til at kunne vedhæfte billeder :-) 

Anmeld

22. juni 2010

Findusinde

Risen skriver:

Ih din tosse, det er der da ingen grund til .. Jeg har opgivet det med facebook , er simpelthen blevet tagget på så latterligt mange billeder at jeg ikke kan holde styr på hvor man ser godt ud og hvor man ligner en ged.. hehe

Hehe, der er altid vildt uheldige billeder der kommer på facebook, det slår aldrig fejl...

Anmeld

22. juni 2010

lisbethita

IAH skriver:

Jeps. Sproglig student fra 1998, så det var længe før digitalkameraet. Jeg bliver så nostalgisk af at se studenter og høre bestemte melodier i radioen. Det er det bedste og sjoveste forår at tænke tilbage på.

Iben

Ha ha...det er ligesom mig :-) Jeg kan heller ikke fremdrive digitale billeder af det...

Anmeld

22. juni 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Det var et stort skridt fra 02 til 10 - du må virkelig have fejlvurderet  

Ahhh hun skal nok komme tålmodighed er en dyd - de piger bestemmer selv det kan jeg lige så godt fortælle dig med det samme

Hehe ja det kan man godt sige.. 

Ja jeg gør mit bedste, men det er godt nok svært at have sådan en spunk i maven som ikke vil hvad mor vil.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.