Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

baby2010

Eva. skriver:

Jeg ved i hvert fald godt hvor sej du er med de kilo og hvor meget arbejde der er ved at tabe sig, ikke mindst med et lilel barn...så du må virkelig udnskylde hvis jeg fik skrevet som om jeg ikke så det som super sejt det du præsterer...

Tror ikke jeg har skrevet en hel tråd om mit forløb herinde...

Nå, men det lyder ihvertfald også som om du har kæmpet for det! Så er vi seje begge to 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

baby2010

Silja skriver:

Hej

Jeg er med - idag vejer jeg 65,8 kg og vil gerne ned på 60 kg. Jeg tager det dog stille og roligt da jeg først skal afvænnes fra mit  daglige sukker indtag.

Synes også at jeg har større hang til søde sager nu her mens jeg ammer - kan der mon være noget om det?

Der er vist noget om, at man altid har hang til søde sager  Men ja, det kan godt passe, at du har mere lyst under amning. Når du ammer falder dit blodsukker med det samme - ret drastisk faktisk. Men hvis du sørger for at spise noget hver 2.-3. time, så burde din sukkertrang blive lidt minimeret  Ellers spis sukkerfri tyggegummi eller drik sukkerfri saft... Vægtkonsulenterne har lavet nogle ret gode ispinde, som ikke er så slemme kaloriemæssigt!!! Genialt 

Anmeld

25. juli 2010

Shibby

Nogen med ide til hvordan man taber sig? I 6 uger dyrkede jeg motion-hver dag, spiste sundt-og tabte mig kun 1½ kg ..???

Kom med en ide! Jeg skal af med 20 kg

Anmeld

25. juli 2010

<3

Shibby skriver:

Nogen med ide til hvordan man taber sig? I 6 uger dyrkede jeg motion-hver dag, spiste sundt-og tabte mig kun 1½ kg ..???

Kom med en ide! Jeg skal af med 20 kg

groft sagt, spis mindre men stadig 600gr grønt/frugt hver dag og forbrænd mere Det er det jeg prøver på

Anmeld

28. juli 2010

betski

Ved godt vi burde veje os om fredagen men da jeg kun kan veje mig i mit motionscenter er det lidt svært...

MEN..... mit mål må siges at komme tættere på

Startvægt: 57 kg

Ønskede vægt: 53 kg

Nu: 53,2 kg - dejligt med positiv resultat af ens "arbejde"

Anmeld

29. juli 2010

Bamseboet :D

Jeg går til diætist, og er d. 18/7 startet på madlog

01/ 6 = 85 kg

17/ 6= 83 kg

18/7 = 81,1

29/7 = 79,8

Mål  75 kg til oktober  ( 65kg til marts 2011)

resultat = - 5,2

på ca 2 måneder, hvilket jeg er ganske tilfreds med, for skal ifl. diætisten  tabe 2 kg om måneden

Anmeld

30. juli 2010

LotteN

Mål/ønskevægt: 60

Start: 65.9

Sidste fredag: 65,4 kg

Idag: 64,7 kg

Så røg der lige en slat - dejligt. Gad vide om det virkelig kan være den grønne te jeg er startet på der har gjort det.. hmm!

Anmeld

30. juli 2010

tb

Startvægt: 72,3 kg (sidste uge)

I dag: 71,7 kg

1. Mål: 67,6 kg

Har oprettet mig inde på Madlog i går, da jeg synes vægten har stået lidt stille de sidste par uger. Spændende om det virker

Anmeld

30. juli 2010

MyBaby

Jeg vil også gerne være med. Jeg fødte den 10. april en stor datter på 4500 gram. Jeg vejede inden graviditeten omkring 72 kg og tog ca. 20 kg på under graviditeten. Siden fødslen har jeg stille og rolig tabt mig rigtig meget og nu siger vægten 74,2 kg og det har den gjort et par uger, så nu skal jeg vist til at arbejde lidt hårdere for det...

Så altså:

30. juli: 74,2 kg

Mål: 67-68 kg.

Anmeld

30. juli 2010

betski

Så kom jeg på vægten en fredag morgen. Resultat

52.8 kg

Så er mit mål nået. Jeg er gået fra 57 kg til de ønskede 53 kg og må nu prøve at ændre kosten så jeg ikke taber mere, men holder den vægt jeg er på nu. Indrømmet; det er meget svært for mig at holde vægten men jeg skal ikke tabe mig mere, så kommer jeg hurtig til at se syg ud. I stedet skal jeg koncentrere mig om at stramme maven op og holde den vægt jeg har nu.

Jeg melder mig derfor ud af vores fredags vejning. God vind til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.