Jeg ved godt at jeg er fræk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2008

Stumpen

Ivfmarie, Hvorfor burde du vide det??

Jeg ville bare -som mange af jer andre sikkert- ønske at man viste hvor længe man skal vente på at blive gravid.. Nu har vi prøvet i en uge og det fylder allerede meget i mine tanker!! Kan slet ikke huske at det var sådan sidste gang, men det har det nok været -især hvis jeg spørger manden ;) Han mener jo heller ikke at jeg kan huske halvdelen af fødselen....

Har I oplevet at blive hurtigere gravid anden gang?
(H) Anja..
ps: Okay Tynen, det kan da nemt ske at jeg smider nogle indlæg herinde i ny og næ så, for der sker ikke lige meget på baby.dk hver aften.. det er en skam, da det er en god side..
pps: jeg var forresten forbi netbaby i aften -er forment adgang til at skrive derinde, men I er efterlyst derinde... Vores gruppe er også fuldstændig død derinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Tynen

Sgu da klart med det tempo de kører inde på NB.
Var lige derinde og kigge - Det tog 100 år om at komme ind i gruppen.. ZZzzZZ!!

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

Stumpen skriver:

Ivfmarie, Hvorfor burde du vide det??

Har I oplevet at blive hurtigere gravid anden gang?
(H) Anja....

Jeg "burde" vide det fordi jeg arbejder på en fertilitetsklinik, hvor mit arbejde er at gøre folk gravide... derfor mener jeg at har godt styr på teknikken... :D Altså på celleplan.. haha.. hvad der sker i dobbeltsengen blander jeg mig uden om... 8D

Mht til anden gang... om det gik stærkere: JA
Første gang prøvede vi i ca 2 år, anden gang var der gevinst med det samme pillerne kom på hylden!!

Marie

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Men der må jo være noget med den side, for jeg kan se at deres marts08 allerede er oppe og køre.. og hvis jeg regner frem, så er det folk som er blevet gravide i denne månede, så der må være håbere imellem oder was? regner jeg helt galt?

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Ja det burde du vide så, tsk tsk ;) Hold da op sikke en forskel.. Det tog os tre måneder med Mathilde og det synes jeg på det tidspunkt var lang tid, men jeg kan godt se at samlignet med andre, så er det hurtigt.. sku bare træls at der er en månede mellem de æl'er (C) (H) Anja..

Anmeld

20. juni 2008

Anja

Da jeg blev gravid her anden gang var jeg hurtigt ikke i tvivl om at jeg var gravid.

Havde en episode i al fald en uge inden jeg mente, at jeg kunne teste, hvor jeg i forbindelse med sex mærkede at livmoderen spændte - lidt som en plukve.

Da jeg testede godt en uge her efter var den positiv. Det viste sig så senere ved scanning, at jeg altså kun har været 3+2 eller 3+4 den dag jeg testede positiv ! Så ja, jeg mærkede faktisk - og var sikker på at jeg var gravid to uger efter sidste mens .....

Anmeld

20. juni 2008

linemus

Det er da spændende, om din hjerne bare spiller dig et pus, eller du har en sjette sans eller hvad jeg lige skal kalde det. Ved min anden graviditet fik jeg symptomer MEGET tidligt. Allerede få dage efter sex havde jeg kvalme og murren/menssmerter, som bare fortsatte i flere uger indtil jeg kunne teste positiv. Men det blev så også til 2 børn, så om det havde noget at sige, ved jeg jo ikke lige. Her gik det meget stærkt 2. gang. I 2. forsøg var der bid, og så skal det lige nævnes at 1. forsøg ikke rigtig tæller, fordi manden var syg og ikke lige var til at hoppe på pga. snot. Så 1. forsøg, hvor det ved 1. grav. tog godt 2 år! Lidt rodet indlæg? Jeg er træt og syg og stakkels :'(:) Knus Line

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Øv, god bedring Line!
Der er mange der er syge i øjeblikket!

Håber du snart bliver fit for fight!! (C)

Anmeld

20. juni 2008

linemus

Tynen skriver:

Øv, god bedring Line!
Der er mange der er syge i øjeblikket!

Håber du snart bliver fit for fight!! (C)

Tak :) Det har bare været noget møg de sidste 14 dage. Først Signe syg i en uge, så Sebastian 2 dage, så 1 god dag (juhuu) og så mig syg, nu på 3. dagen. Øv, brokke brokke brokke. Jeg gider bare ikke - har andet jeg gerne vil bruge tiden på :@

Knus Line - fyldt med selvmedlidenhed og snot der trykker, så jeg ved godt hvad der venter de næste mange dage - pokkers

Anmeld

21. juni 2008

Stumpen

Jeg kan godt forstå at du er ved at være træt af sygdom Line..
Jeg vil gerne have to børn, hvis de er lige så nemme som Mathilde har været, men så heldige kan vi vist ikke være en gang til ;)
(H) Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.