Jeg ved godt at jeg er fræk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
29 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Stumpen

men tillader mig lige IGEN at snige ig ind på jeres side.. Jeg har nemlig stillet et spørgsmål på min egen mødregruppeside, men kun en har svaret og jeg kan se under "graviditet" at der er en der har stillet lignende spørgsmål som jeg snart kommer frem til ;) Men hun har også kun fået et svar og så var det at jeg tænkte juli07, de er aktive, måske de vil hjælpe mig, so here it's goes Kan det passe at jeg er gravid/allerede kan mærke tegn?? Ved ikke helt om jeg selv tror på det... (smed pillerne forrige torsdag) Da jeg var gravid med Mathilde kunne jeg ikke klare at se sår og lignende, det vente sig simpelthen i maven på mig -hvilket det ikke gør til daglig.. Så i dag var der en af beboerne på mit arbejde der gjorde noget som ellers ikke plejer at genere mig, men min maven vendte sig og så var det at det slog mig mht. sidste gang.. Men hvis jeg er gravid snakker vi om 3 dage henne.. Det kan da ikke passe vel???? Jeg kan godt høre at indlægget lyder naiv og som ønsketænkning, men det er nu ikke meningen, for jeg er selv skeptisk, og tror ikke helt på at jeg allerede er gravid efter første hug, men ja, hvornår kan man forvente at man kan mærke/føle at man virkelig er gravid?? Jeg mener at jeg var 1½ månede henne med Mathilde inden jeg fik gravidtitets fornemmelser.. (en meget mild kvalme der kunne holdes nede med saltlakrids ) (H) Anja.. Ps lover at jeg nok skal holde mig fra jeres side fra nu af.. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Astrid P

Det lyder dælme vildt at du allerede skulle kunne mærke det, men jeg skal da ikke kunne sige at det er umuligt...

Spændende at høre hvad de kloge damer herinde siger til det!

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Som sådan tror jeg heller ikke på at jeg er gravid, men kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer med hvornår de har mærket det første gang..
(H) Anja

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Hmm.. Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige.
Det lyder ret vildt hvis du allerede har symptomer på det, men skal selvf. ikke kunne udelukke det.

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har (Ønske??!)symptomer på hver evig eneste cycklus - Ret frustrende og ganske irriterende.
Men kroppen kan nemt tricke en.

Og BTW - Du skal da ikke undskylde at du sådan kommer brasende og true med at du ikke vil skrive flere indlæg herinde.
Synes faktisk du skal flytte herind - Her er altid plads til en mere :)

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Ja altså jeg ved ikke om jeg er klog, men jeg vil også lige giv mit besyv med!

Da jeg blev gravid fik jeg kvalme 4 dage efter og jeg VIDSTE at det var fordi jeg var gravid!! Så hvis du er lige som mig så jo så ville jeg sige at du godt kan ;)

-Nadia

Anmeld

20. juni 2008

Lulle25

Jeg har været ca 3 uger henne begge gange hvor jeg har mærket det. Jeg tog en graviditets test i slutningen af nov. 06 da jeg ventede Mathilde og testen var negativ,men var helt sikker på jeg var gravid :P Min test var først positiv d. 10 dec. Og der var jeg 5+3 så dvs jeg kunne mærke det inden jeg testede positiv:D Det er lidt underligt, men kunne også mærke det første gang for 7 år siden og der blev jeg gravid på p-piller og havde jo ikke haft symptomerne før;)
Vil sige at det er meget tidligt at du kan mærke det, men det er der altså nogen der kan. Glæder mig til at høre om det;)
God aften Kh Louise

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Altså jeg opdagede først jeg var gravid efter et par uger eller 8 :)

Jeg tog jo p-piller og "benægtede" alle de symptomer jeg nu havde havde og fandt på undskyldninger.
Mulig influenza, en form for mavesygdom eller for lavt blodtryk - Ja, you name it.
Bare fordi man er oppustet, har kvalme og kaster op og ret så humørsvingende behøver man bestemt ikke være gravid!(C)

Nu jeg tænker over det fik jeg faktisk den kvalme ret tideligt.
Troede jo nærmest jeg var alvorligt syg da jeg havde "skrantet" i 1½ mdr.

Anmeld

20. juni 2008

Mikkelmusen

Jeg havde først symptomer efter er par uger, men jeg har hørt om flere der ligefrem kan mærke at ægget sætter sig fast, og som får symptomer nærmest lige efter. Så det kan da sagtens være. Men du kan også få det lidt skidt af andre grunde og når man så tænker "jeg er nok gravid" så får man lige pludselig alle mulige symptomer, som egentlig er psykisk. Forstod du noget af det.

Som Tynen siger så kan ønske tænkning gøre meget. Kender det også fra mig selv, der når jeg har bare den mindste kvalme, nærmest kan mærke det sparke i maven... Ja jg er lidt tosset.

Når det så er sagt så håber jeg da du er gravid hvis det er det du ønsker. Man kan aldrig vide.

Men ja det er hørt før at symptomer kommer tidligt, hvorimod nogen slet ingen får, andet end udebleven mens.

-Christina

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

du behøver ikke undskylde... du er da velkommen ;)
Ved begge mine graviditeter har jeg haft mærkelige tegn inden jeg kunne teste positiv..
- kaffen smagte sært
- babserne var ømme
- og så var der to dage med kvalme

og det var altså flere dage før testen blev positiv.

Men det er godt nok tæt på pillestop? Det har vel næsten knap nok haft æl endnu hvis pillerne røg i torsdags?

pøj pøj anyway

Marie

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Tynen skriver:
Og BTW - Du skal da ikke undskylde at du sådan kommer brasende og true med at du ikke vil skrive flere indlæg herinde.
Synes faktisk du skal flytte herind - Her er altid plads til en mere :)

Jeg vil også gerne flytte herind, meeen hvis vi alle gør det bliver jeres "lille" intime gruppe ødelagt lidt i mine øjne, så jeg tror bare at jeg nøjes med at kigge med i ny og næ, for jeg kan jo ikke gætte via et anonymt indlæg hvem der er gravid, som I kan.. Hvilket vil sige at I kender hinanden så godt, at det var synd at lukke folk ind der ikke hører til her..
(H) Anja.. Der også i bund og grund tror at det er ønsketænkning og kroppen der driller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.