Jeg ved godt at jeg er fræk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2008

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Kender det også fra mig selv, der når jeg har bare den mindste kvalme, nærmest kan mærke det sparke i maven... Ja jg er lidt tosset.

-Christina

Haha - Den kender jeg!! :D
Det er vildt mærkeligt med de der fantomspark!

Så kan vi være tossi sammen (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Mikkelmusen

Stumpen skriver:

Tynen skriver:
Og BTW - Du skal da ikke undskylde at du sådan kommer brasende og true med at du ikke vil skrive flere indlæg herinde.
Synes faktisk du skal flytte herind - Her er altid plads til en mere :)

Jeg vil også gerne flytte herind, meeen hvis vi alle gør det bliver jeres "lille" intime gruppe ødelagt lidt i mine øjne, så jeg tror bare at jeg nøjes med at kigge med i ny og næ, for jeg kan jo ikke gætte via et anonymt indlæg hvem der er gravid, som I kan.. Hvilket vil sige at I kender hinanden så godt, at det var synd at lukke folk ind der ikke hører til her..
(H) Anja.. Der også i bund og grund tror at det er ønsketænkning og kroppen der driller...

Du skal være velkommen til at kigge ind og skrive som du har lyst :)

Anmeld

20. juni 2008

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Mikkelmusen skriver:

Kender det også fra mig selv, der når jeg har bare den mindste kvalme, nærmest kan mærke det sparke i maven... Ja jg er lidt tosset.

-Christina

Jeps.. lad os det :)

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Mikkelmusen skriver:

-Christina

HArh harh... jeg er også nogen gange kommet til at ae mig selv på maven når der er en prut på vej gennem systemet...8( det var lissom bare blevet en vane at nusse tilbage når der var liv i maven... :D

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Nu er jeg simpelthen nød til at spørge.. Bare kald mig grøn.. ;) Men kan man ikke blive gravid udenfor æl?? Jeg mener er det ikke bare der chancerne er størst for at blive gravid?
(H) Anja.. -der engang har hørt at der ingen dumme spørgsmål findes...(C)

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Stumpen skriver:

Nu er jeg simpelthen nød til at spørge.. Bare kald mig grøn.. ;) Men kan man ikke blive gravid udenfor æl?? Jeg mener er det ikke bare der chancerne er størst for at blive gravid?

Det er der heller ikke ;) Ellers ville jeg godt nok ikke bestille andet end at spørge dumt...

Altså så vidt jeg ved, og er absolut ikke ekspert, så er mit svar jo. Du kan blive gravid mellem to mens-perioder, men det gør det nemmere hvis du har ÆL.
Det er sådan lige umidlbart det jeg tror og synes at have hørt! Men hva ved jeg (?)

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

Stumpen skriver:

Du har ret...

Ingen ægløsning, ingen graviditet... det er helt sikkert! Men derfor kan det godt være en lusket ÆL der er kommet uden at man har mærket det. Og på piller kan de snyde meget (spørg bare Tynen).

en der skal altså være et æg der kan befrugtes før man kan blive gravid...

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

måske misfrorstd jeg dit spørgsmål... for hvis du spørger om man kan blive gravid, fx en uge efter æl - så kan man sagtens det! Og man kan også være sammen i dagene op til æl og blive gravid af det.

Marie - ivf, så jeg burde da vide det ;)

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Anja - Hold så op med det pjat :)
Du er altså virkelig velkommen til at hænge ud herinde!

Og ja, ÆL og p-piller kan være en mærkelig coctail skulle jeg hilse at sige ;)

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

ivfmarie skriver:

måske misfrorstd jeg dit spørgsmål... for hvis du spørger om man kan blive gravid, fx en uge efter æl - så kan man sagtens det! Og man kan også være sammen i dagene op til æl og blive gravid af det.

Marie - ivf, så jeg burde da vide det ;)

Marie du siger det så meget bedre, det var også det jeg mente... Altså det der med at man kan blive det i dagene op til og efter. Du er så KLÅV ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.