Så skete det igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2008

MorCamilla

Hejsa..

Godt at høre at der sker noget i "sagen" nu.. Faktisk var det da også på tide at der bliver gjort noget..

Jeg håber at du går fra mødet i morgen med en løsning der passer Jer..
Alt held og lykke her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

rlyn

Det kan da ALDRIG være pædagogerne på stuens skyld, sikke noget fis!
Hvis nogen skal have "skylden" i børnehaven, må det da være ledelsen, som burde gøre noget i det pågældende tilfælde!

Der er jeg bestemt ikke enig. Hvis ikke ens ledelse lever op til deres job, så må man da som pædagog gøre noget - hvis man da tager sit job seriøst.
Nu læser jeg ikke til pædagog, men til lærer, og det er min overbevisning, hvis jeg skulle komme i sådan en situation engang.
Man har et ansvar som lærer/pædagog.

Berit: Jeg har ikke fulgt med i forløbet, men kan forstå det er helt ude på et sidespor. Jeg synes heller ikke det skal være din datter der flytter - men et eller andet sted, er det så betryggende at have hende i en vuggestue, hvor personalet tilsyneladende ikke lever op til deres ansvar?

Godt kommunen er inde over, og at de tager dig seriøst.

Er spændt på at høre, hvordan det kommer til at gå.
Godt du ikke lader dig stoppe af en flok inkompetente pædagoger. Jeg ville også være rasende, hvis det var Tristan der fik den behandling >(

Knus
Rikke (H)

Anmeld

26. juni 2008

heaven

Rikke Lyngholm skriver:[/f

Det kan da ALDRIG være pædagogerne på stuens skyld, sikke noget fis!
Hvis nogen skal have "skylden" i børnehaven, må det da være ledelsen, som burde gøre noget i det pågældende tilfælde!

Der er jeg bestemt ikke enig. Hvis ikke ens ledelse lever op til deres job, så må man da som pædagog gøre noget - hvis man da tager sit job seriøst.

Knus
Rikke (H)

hvor er jeg bare enig... man kan sgu ikke bare læne sig tilbage som stuepædagog, og sige: "Det må ledelsen tage sig af...." ikke når det er så overdrevet, som det er her. Der må en pædagog mandsopdække bidebarnet til der findes en løsning.

Jannie - pæd.

Anmeld

27. juni 2008

Rahmberg.dk

Sidste udspil fra vuggestuen blev følgende.:

Bid barnet mandsopdækkes af støttepædagog fra ankomst til afgang.
Alle dage både ude og inde.

Vi kunne så vælge at få vores pige på anden stue,
men valgte at lade hende blive da hun trives rigtig godt i den øvrige gruppe af børn, og med bidebarnet mandsopdækket, går vi ud fra at nu sker der noget så han kan blive velfungerende.
Han er i forvejen et meget svingende barn, og kan været meget voldsom, og slå de andre.. vi har set de på et par af de helt små.

Efter min mening, burde han slet ikke være i en alm. instition.
Og der er ingen tvivl om at skulle der ske noget igen med ham,
vil vi kræve ham fjernet helt.

Ihvertfald er vi tilfredse, og starter igen i næste uge med en genindkøring for 3 gang... såfremt at vores datter reagerer når hun afleveres mandag.

Lige nu nyder hun at være hjemme, og virker ikke til at savne vuggestuen.

Igen tusind tak for alle jeres råd, og meninger.

Hilsen Berit

Anmeld

27. juni 2008

Stumpen

Hejsa..

Godt at høre at der er kommet en løsning på det som I forhåbentlig alle bliver tilfredse med...
Krydser fingre for at det går godt på mandag..

(H)

Anmeld

28. juni 2008

heaven

Rahmberg.dk skriver:

Sidste udspil fra vuggestuen blev følgende.:

Bid barnet mandsopdækkes af støttepædagog fra ankomst til afgang.
Alle dage både ude og inde

Hilsen Berit

YES..... sådan, det var en melding der kunne bruges - det er jeg dæleme glad for at høre:P super.....:P

Jannie

Anmeld

29. juni 2008

Nadi

Hej Berit! Hvor er jeg da bare super glad for at der sker noget i sagen, og at det er en løsning som I er tilfredse med! For det er jo helt klart din datter der skal tages hensyn til og ikke barnet der bider. Det er ham der skal hjælpes, så han forhåbentlig ikke gør det igen og forhåbentlig på et tidspunkt kan finde ud af at være et socialt barn. Men det er din datter der skal tages hensyn til og som ikke skal gennemgå en forandring. Håber ikke hun reagere for meget på at blive kørt ind igen, men det er heldigvis det samme sted hun skal hen. Min søn har måtte forholde sig til sin alm dp og to gæste dp'er indefor en månede! Men ønsker dig held og lykke med den 3. indkøring! -Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.