hej hej
Har fulgt lidt med i denne "bidetråd", og hold da op hvor er det bare for meget!!! Jeg er selv pædagog, og jeg er i dyb dyb chok...
Bliver nødt til at sige, jeg synes det er en meget uheldig situation i er i - stakkels din datter - OG I SKAL HANDLE PÅ DET.... det er et meget inkompetent personale der det!!!!! Og så er jeg faktisk flintrende ligeglad med hvor travlt vi som pædagoger har det, eller hvor stressede vi er... det er totalt uforsvarligt det der, og jeg fatter ikke hvordan de pædagoger, og lederen for den sags skyld, kan se dem selv og hinanden i øjnene!!
Det er totalt uacceptabelt (staves???, bliver lige grebet af et eller andet....) og din datter skal ikke udsættes for det mere!! færdig!!! og "bidebarnet" skal have noget hjælp, det er ikke et naturligt mønster det der... Alt bideri kan ikke undgåes, men det her er helt ude på et overdrev!!! Men din datter risikerer at få både fysiske og psykiske men, og det duer jo ikke...
Bidebarnet skal og må mandopdækkes fra imorgen, færdig!! og det skal i insistere på bliver sådan...
Puha!!! er godt gal i skralden over det kan tage sådan overhånd>(>(>(>(>(
Meld lige tilbage, hvad i finder ud af...
Og husk: Forældrene til bidebarnet kan jo ikke tage ansvar, når de ikke er der, og det hjælper nok ikke at "flippe ud" på hverken dem eller barnet. Det er fandeme personalet der skal handle, de skal beskytte jeres datter og få lagt en handleplan ang barnet - i samarbejde med forældrene - og problemet skal FANDEME LØSES NU!!!
Kram Jannie - der ikke er stolt af af have samme uddannelse som de inkompetente tågehorn, der passer dit barn!!!
Anmeld