Så skete det igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.254 visninger
36 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Rahmberg.dk

Efter vi har knoklet i denne uge for at gøre afleveringerne i vuggestuen gode igen, og knoklet med at undgå sætninger som mor vil ikke i vuggestue, og ikke i vuggestue mere vel mor om morgenen. Hele denne uge har vores datter været i institionen fra 9-11.15. Jeg er jo meget plaget af svær bækkenløsning og kan knap gå,så det har været en meget hård uge for mig. Genindkøringen er gået suverænt, og jeg har onsdag, torsdag og fredag afleveret og hentet et meget glad barn, desuden har jeg kunnet se hun igen har involveret sig med de andre børn og deltaget i leg. Idag henter jeg hende så og får af vide hun er blevet bidt.. hjemme igen skal hun så lige ibad og jeg opdager fandme et bid mere. Så idag har hun fået ikke mindst 1 bidemærke på ryggen , men også et gennemgående som allerede er bevet blåt på maven >( Jeg har netop talt med stuen, og har sendt dem en mail så de har det på skrift, hvor jeg beder om en løsning ASAP, da vi uanset hvad ikke længere vil acceptere dette. Så må de fjerne barnet som bider fra stuen, eller endnu bedre fra institionen. Føj jeg har så dårlig samvittighed over at udsætte min datter for disse gentagne overgreb :'( Nu venter vi spændt på institionens udspil. Hilsen Berit, Aalborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Christinahr

Har egentlig ikke andet at sige end jeg synes det er ufattelig synd at både dig og lille damen havner i den situation.

"Glæder" mig til at hører hvad det hele ender med

(H) herfra

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Hvor er det bare synd for din datter..
Jeg er spændt på at høre hvad institutionen har at sige, for umiddelbart tror jeg ikke nogen bliver flyttet nogen steder, men noget skal der gøres!!
(H) Anja..

Anmeld

20. juni 2008

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hejsa..

Det lyder som noget træls noget for din pige, det skal hun jo ikke udsættes for.

Må jeg spørge, hvilken institution hun går på her i Aalborg? Min dreng, går nemlig nede i bornholmsgade.

Kram D:

Anmeld

20. juni 2008

Rasmine

FÅRK!!!!!!!!
Jeg var stjernet fuldstændig af!!!
GODT du har taget hul på bylden nu.
Stakkels din datter!

Anmeld

20. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Berit..

Hvor var jeg blevet tosset hvis det var mit barn der skulle opleve det gang på gang... >(

Jeg håber virkelig at I finder en god løsning på det, der passer alle. og ja ikke mindst din datter...

Alt held og lykke her fra..

(H) fra Camilla.

Anmeld

20. juni 2008

Lullaby

Da Iza startede i BH da hun var næsten 3 fandt hun straks sammen med en pige som hverken min mand eller jeg brød mig om. Efter et par uger hvor de hver dag hang sammen kom en pædagog og fortalte mig, at x havde taget kvælertag på min datter. Et par dage efter havde x fortalt min datter at hun var for tyk til at hun gad lege med hende. Efter det fik jeg nok og fortalte dem, at jeg ikke gad det mere :@ Stakkels små pus. Jeg er virkelig ked af det på din datters vegne...:'(

Anmeld

20. juni 2008

heaven

hej hej

Har fulgt lidt med i denne "bidetråd", og hold da op hvor er det bare for meget!!! Jeg er selv pædagog, og jeg er i dyb dyb chok...

Bliver nødt til at sige, jeg synes det er en meget uheldig situation i er i - stakkels din datter - OG I SKAL HANDLE PÅ DET.... det er et meget inkompetent personale der det!!!!! Og så er jeg faktisk flintrende ligeglad med hvor travlt vi som pædagoger har det, eller hvor stressede vi er... det er totalt uforsvarligt det der, og jeg fatter ikke hvordan de pædagoger, og lederen for den sags skyld, kan se dem selv og hinanden i øjnene!!

Det er totalt uacceptabelt (staves???, bliver lige grebet af et eller andet....) og din datter skal ikke udsættes for det mere!! færdig!!! og "bidebarnet" skal have noget hjælp, det er ikke et naturligt mønster det der... Alt bideri kan ikke undgåes, men det her er helt ude på et overdrev!!! Men din datter risikerer at få både fysiske og psykiske men, og det duer jo ikke...

Bidebarnet skal og må mandopdækkes fra imorgen, færdig!! og det skal i insistere på bliver sådan...

Puha!!! er godt gal i skralden over det kan tage sådan overhånd>(>(>(>(>(

Meld lige tilbage, hvad i finder ud af...

Og husk: Forældrene til bidebarnet kan jo ikke tage ansvar, når de ikke er der, og det hjælper nok ikke at "flippe ud" på hverken dem eller barnet. Det er fandeme personalet der skal handle, de skal beskytte jeres datter og få lagt en handleplan ang barnet - i samarbejde med forældrene - og problemet skal FANDEME LØSES NU!!!

Kram Jannie - der ikke er stolt af af have samme uddannelse som de inkompetente tågehorn, der passer dit barn!!!

Anmeld

21. juni 2008

Loggidut

heaven skriver:

hej hej

Har fulgt lidt med i denne "bidetråd", og hold da op hvor er det bare for meget!!! Jeg er selv pædagog, og jeg er i dyb dyb chok...

Bliver nødt til at sige, jeg synes det er en meget uheldig situation i er i - stakkels din datter - OG I SKAL HANDLE PÅ DET.... det er et meget inkompetent personale der det!!!!! Og så er jeg faktisk flintrende ligeglad med hvor travlt vi som pædagoger har det, eller hvor stressede vi er... det er totalt uforsvarligt det der, og jeg fatter ikke hvordan de pædagoger, og lederen for den sags skyld, kan se dem selv og hinanden i øjnene!!

Det er totalt uacceptabelt (staves???, bliver lige grebet af et eller andet....) og din datter skal ikke udsættes for det mere!! færdig!!! og "bidebarnet" skal have noget hjælp, det er ikke et naturligt mønster det der... Alt bideri kan ikke undgåes, men det her er helt ude på et overdrev!!! Men din datter risikerer at få både fysiske og psykiske men, og det duer jo ikke...

Bidebarnet skal og må mandopdækkes fra imorgen, færdig!! og det skal i insistere på bliver sådan...

Puha!!! er godt gal i skralden over det kan tage sådan overhånd>(>(>(>(>(

Meld lige tilbage, hvad i finder ud af...

Og husk: Forældrene til bidebarnet kan jo ikke tage ansvar, når de ikke er der, og det hjælper nok ikke at "flippe ud" på hverken dem eller barnet. Det er fandeme personalet der skal handle, de skal beskytte jeres datter og få lagt en handleplan ang barnet - i samarbejde med forældrene - og problemet skal FANDEME LØSES NU!!!

Kram Jannie - der ikke er stolt af af have samme uddannelse som de inkompetente tågehorn, der passer dit barn!!!

øhhh, hvis du piller Heavens vrede væk, så er jeg helt enig.
Og jeg kan sørme godt forstå hvis du ikke kan/vil/tør/ har lyst til at aflevere din datter der igen!

hvor er jeg bare ked af det på dine vejne.
Ja jeg er også nysgerrig efter hvad inst. det er, må jeg nok indrømme...magen til galskab skal man godt nok lede længe efter!

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

NEJ NEJ NEJ!!!! Hvor bliver jeg bare gal når jeg læser sådan noget >( Det kan da ikke være rigtigt at de i vuggestuen ikke har lagt mærke til noget som helst, for barnet som gør de her ting må jo helt klart også gøre det mod andre! Og selvfølgelig er det dét barn som skal fjernes (og have hjælp) for det er jo der problemet helt klart ligger!

Jeg håber at vuggestuen vil ta det seriøst og tager hånd om situationen!

Held og lykke (H)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.