Så skete det igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2008

Rahmberg.dk

Tak for alle jeres svar, jeg skal nok vende tilbage med en opfølgning.
Venter spændt på et udspil fra vuggestuen.

Hilsen Berit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hvor går din datter i vuggestue?

Anmeld

23. juni 2008

Rahmberg.dk

Ja nu havde jeg jo ventet en slags respons på min kontakt i fredags, og har mere eller mindre siddet med telefonen i hånden hele dagen. Men ikke en lyd, og så tænkte jeg her kl. kvart over 3 at nu måtte jeg heller ringe derned, men hend jeg skulle snakke med var gået hjem (?) Øhh.. men vi holder hende da bare hjemme endnu en dag, og forventer så et svar i morgen, ellers måde blive via pladsanvisningen. Hold op det er ringe syntes jeg. Og jeg er faktisk skuffet over vuggestuens manglende initiativ, og jeg har så dårlig samvittighed overfor min datter :( At jeg har ladet stå til så længe og accepteret at de er obs på det. Jeg har jo bevidst afleveret hende et sted hun ikke ville være, velvidende at hun måske igen idag blev udsat for bideri. Nøj.. hvor hormonerne hjælper til at jeg føler mig som en dårlig mor :'( Hilsen Berit, Aalborg

Anmeld

23. juni 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Rahmberg.dk skriver:[/småt][/f] Ja nu havde jeg jo ventet en slags respons på min kontakt i fredags, og har mere eller mindre siddet med telefonen i hånden hele dagen. Men ikke en lyd, og så tænkte jeg her kl. kvart over 3 at nu måtte jeg heller ringe derned, men hend jeg skulle snakke med var gået hjem (?) Øhh.. men vi holder hende da bare hjemme endnu en dag, og forventer så et svar i morgen, ellers måde blive via pladsanvisningen. Hold op det er ringe syntes jeg. Og jeg er faktisk skuffet over vuggestuens manglende initiativ, og jeg har så dårlig samvittighed overfor min datter :( At jeg har ladet stå til så længe og accepteret at de er obs på det. Jeg har jo bevidst afleveret hende et sted hun ikke ville være, velvidende at hun måske igen idag blev udsat for bideri. Nøj.. hvor hormonerne hjælper til at jeg føler mig som en dårlig mor :'( Hilsen Berit, Aalborg[/citat] Men NU gør du noget, så væk med den dårlige samvittighed...kan godt forstå hvis du er skuffet og gal. Det er slet ikke ok...tænk at de vil være sig selv bekendt...øv øv.. De bedste tanker... Eva.

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Rahmberg.dk skriver:[/småt][/f] Ja nu havde jeg jo ventet en slags respons på min kontakt i fredags, og har mere eller mindre siddet med telefonen i hånden hele dagen. Men ikke en lyd, og så tænkte jeg her kl. kvart over 3 at nu måtte jeg heller ringe derned, men hend jeg skulle snakke med var gået hjem (?) Øhh.. men vi holder hende da bare hjemme endnu en dag, og forventer så et svar i morgen, ellers måde blive via pladsanvisningen. Hold op det er ringe syntes jeg. Og jeg er faktisk skuffet over vuggestuens manglende initiativ, og jeg har så dårlig samvittighed overfor min datter :( At jeg har ladet stå til så længe og accepteret at de er obs på det. Jeg har jo bevidst afleveret hende et sted hun ikke ville være, velvidende at hun måske igen idag blev udsat for bideri. Nøj.. hvor hormonerne hjælper til at jeg føler mig som en dårlig mor :'( Hilsen Berit, Aalborg[/citat] dårlig mor er du ikke! lad os lige slå det fast...skal nogen kaldes dårlig...så må det dælme være den overvågning af barnet som er dårlig....så glem det med du er en dårlig mor! op igen, og så giv dem tørt på i den VS det der er bare ikke ok!

Anmeld

24. juni 2008

Rahmberg.dk

Så var der tilbagemelding fra vuggestuen, og det var bestemt absolut ikke noget jeg kan bruge til noget som helst.

De kan ikke gøre noget, jo de kan være obs på problemet,
og så kan stuen få støttepædagogen 1 ekstra dag om ugen.
Men når det bliver grelt, så har de andre midler,
men det er åbenbart ikke grelt endnu (?)
Hvad skal ungen gøre, bide en luns af hende >( eller et andet barn.
De ved enda sagtens det er samme unge.. slet ingen tvivl der.

Hold op jeg syntes det er ringe.

Men ihvertfald er min beslutning nu at hun er FÆRDIG dernede.
Det er fint nok de støtter udøveren, og siger det er i afmagt han bider, men de glemmer sgu da offeret her, og det er da ikke nok at puste og sige stakkels dig det må han ikke.

Hold op jeg er skuffet...

Nå men jeg må hellere ringe på plads anvisningen.
Tager det som en selvfølge at jeg ikke skal betale fra dags dato.
Men det er nok også naivt.

Tusind tak for jeres støtte, og gode råd.
Det har været rigtig rart at have jer,
kæresten sejler jo rundt i middelhavet, og kan ikke rigtigt gøre noget.
Det er rart at man ikke står helt alene med sin mening.

Nu må jeg så bare se om jeg kan finde en fornuftig måde at aktivere hende på, jeg er jo slemt plaget af bækkenløsning :(
Og vuggestuen har været et frihul, så jeg har kunnet slappe af for at klare resten af dagen.

Hilsen Berit, Aalborg

Anmeld

24. juni 2008

Honningblomst

Rahmberg.dk skriver:

Så var der tilbagemelding fra vuggestuen, og det var bestemt absolut ikke noget jeg kan bruge til noget som helst.

De kan ikke gøre noget, jo de kan være obs på problemet,
og så kan stuen få støttepædagogen 1 ekstra dag om ugen.
Men når det bliver grelt, så har de andre midler,
men det er åbenbart ikke grelt endnu (?)
Hvad skal ungen gøre, bide en luns af hende >( eller et andet barn.
De ved enda sagtens det er samme unge.. slet ingen tvivl der.

Hold op jeg syntes det er ringe.

Men ihvertfald er min beslutning nu at hun er FÆRDIG dernede.
Det er fint nok de støtter udøveren, og siger det er i afmagt han bider, men de glemmer sgu da offeret her, og det er da ikke nok at puste og sige stakkels dig det må han ikke.

Hold op jeg er skuffet...

Nå men jeg må hellere ringe på plads anvisningen.
Tager det som en selvfølge at jeg ikke skal betale fra dags dato.
Men det er nok også naivt.

Tusind tak for jeres støtte, og gode råd.
Det har været rigtig rart at have jer,
kæresten sejler jo rundt i middelhavet, og kan ikke rigtigt gøre noget.
Det er rart at man ikke står helt alene med sin mening.

Nu må jeg så bare se om jeg kan finde en fornuftig måde at aktivere hende på, jeg er jo slemt plaget af bækkenløsning :(
Og vuggestuen har været et frihul, så jeg har kunnet slappe af for at klare resten af dagen.

Hilsen Berit, Aalborg

Når ikke de vil gøre mere, så havde jeg valgt som dig. Holdt mit barn hjemme og fundet et andet sted...synes slet ikke det er ok den måde de handler på...øv øv...men godt du gør noget for dit barn skal få det godt.
Stort kram...

Anmeld

24. juni 2008

Loggidut

er det ikke utroligt, at offeret er den der må ofre sig og flytte...?

det er godt nok tankevækkende...har du overvejet en dpér i stedet for en vuggestue?

jeg krydser fingre for at alt kommer til at gå godt!

Anmeld

24. juni 2008

Honningblomst

Loggidut skriver:

er det ikke utroligt, at offeret er den der må ofre sig og flytte...?

det er godt nok tankevækkende...har du overvejet en dpér i stedet for en vuggestue?

jeg krydser fingre for at alt kommer til at gå godt!

Begge børn er ofre....de skyldige er insitutionen...desværre. Det burde være dem der hjalp ALLE børn og kunne skabe en rummelig institution hvor alle børn kan have det godt.
Jeg ville godt nok også være ked af hvis mit barn bed og andre måtte flytte pga ham...øv...Hold op hvor goggerne svigter børnene.
Eva...

Anmeld

24. juni 2008

Rasmine

Sikke dog en udtalelse at det er pædagogernes skyld?

Kan det tænkes at de i forvejen er undernormerede, at der er sygdom osv.?
-Det kan da ALDRIG være pædagogerne på stuens skyld, sikke noget fis!
Hvis nogen skal have "skylden" i børnehaven, må det da være ledelsen, som burde gøre noget i det pågældende tilfælde!
At der kommer en støttepædagog én dag om ugen hjælper da ikke noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.