Mellemnavne til Viola & Alvin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

KaMa skriver:

En bekendt fortalte mig, at det var en god idé med et almindeligt mellemnavn til børn med lidt specielle navne. Har tænkt over det og også overvejet, at de små skulle hedde noget andet. Det kan de bare ikke! I min verden er de altså Alvin og Viola. Håber af hele mit hjerte at de bliver lige så glade for navnene som moren. Har i forslag til gode solide almindelige navne, som går til VIOLA RELAND & ALVIN RELAND. Jeg har selv tænkt Viola Almine Reland og Alvin Birk Reland... Men det er jo for pokker også specielle navne!

Jeg synes du har fundet på nogle rigtig skønne navne til dine to trolde.

Hold du dig bare til dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

AnjamortilWilliam

KaMa skriver:

En bekendt fortalte mig, at det var en god idé med et almindeligt mellemnavn til børn med lidt specielle navne. Har tænkt over det og også overvejet, at de små skulle hedde noget andet. Det kan de bare ikke! I min verden er de altså Alvin og Viola. Håber af hele mit hjerte at de bliver lige så glade for navnene som moren. Har i forslag til gode solide almindelige navne, som går til VIOLA RELAND & ALVIN RELAND. Jeg har selv tænkt Viola Almine Reland og Alvin Birk Reland... Men det er jo for pokker også specielle navne!

Nu har selv en William Elias og synes det dejligt med 2 navne.

Hvad med
Alvin Elias eller Alvin William??
Viola er sødt, overvejer vi også til Williams lillesøster(hvis det bliver en pige.)
Aya,Almine,Celina,Alba,Naja,Maja,Merle,Milla,Cecilie,Lærke og mange flere er nogen af dem vi har overvejet til vores lille ny hvis det bliver en pige. Noah,Villads,Tristan,Jonathan,Lucas,Oliver,Victor og mange flere har vi overvejet hvis vi får en dreng. (:

Anmeld

17. juni 2010

Vial

- skriver:

Syntes de er absolut fine som de er...

Men hvis du vil have, så Alvin Emil og Viola Mai

Viola Mai er super flot. Sjovt, det foreslog min lillesøster også.

Jeg er stadig i tænkeboks ang. de mellemnavne. Jeg kan mærke, at der endnu ikke er nogle mellemnavne, som har overbevist mig 100 pct. Måske fordi, at Alvin og Viola fylder så meget hos mig, at jeg ikke kan få armene op over andre navne..hehe

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Sofia skriver:

Jeg synes de mellemnavne du har valgt er fine. Men hvis det skal være lidt mere almindeligt, synes jeg det lyder flot med Viola Sofie Reland og Alvin Emil Reland

Dem kan jeg også godt lide

Anmeld

17. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

Dem kan jeg også godt lide

Jamen, min niece hedder Sofie Reland, så det fungerer ikke rigtigt.

Hvis de skal have mellemnavne, så er jeg nok mest til:

Viola Anna Reland (du ved, hvor glad jeg er for Anna, og var det blevet to piger, så skulle nr. 2 havde heddet Anna).

Alvin Villads Reland (ligeså - var det blevet to drenge, så skulle nr. 2 havde heddet Villads).

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Jamen, min niece hedder Sofie Reland, så det fungerer ikke rigtigt.

Hvis de skal have mellemnavne, så er jeg nok mest til:

Viola Anna Reland (du ved, hvor glad jeg er for Anna, og var det blevet to piger, så skulle nr. 2 havde heddet Anna).

Alvin Villads Reland (ligeså - var det blevet to drenge, så skulle nr. 2 havde heddet Villads).

Synes Alvin Emil klinger bedre Anna er smukt

Anmeld

17. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

Synes Alvin Emil klinger bedre Anna er smukt

Det gør det rent faktisk. Derfor gik den også først rent ind hos mig. Egentlig så klikker Emill godt til rigtig mange navne, synes jeg

Det ville bare være sjovt, hvis det var de navne, som jeg havde tænkt mig, at nr. 2 tvilling skulle hedde - og de så er samme bogstaver: A.V.Reland og V.A.Reland.. meeen det er nok bare mig.. (jeg har jo også lidt stress over, hvis de kommer til verden på en dato, som er et primtal.. (er nok lidt små autistisk..haha).

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Det gør det rent faktisk. Derfor gik den også først rent ind hos mig. Egentlig så klikker Emill godt til rigtig mange navne, synes jeg

Det ville bare være sjovt, hvis det var de navne, som jeg havde tænkt mig, at nr. 2 tvilling skulle hedde - og de så er samme bogstaver: A.V.Reland og V.A.Reland.. meeen det er nok bare mig.. (jeg har jo også lidt stress over, hvis de kommer til verden på en dato, som er et primtal.. (er nok lidt små autistisk..haha).

Tror du..haha  Alvin Villads er bare lidt svært at sige...kan ellers godt lide Villads, bare ikke i den sammenhæng.

Anmeld

17. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

Tror du..haha  Alvin Villads er bare lidt svært at sige...kan ellers godt lide Villads, bare ikke i den sammenhæng.

Ikke hvis man siger det på Ama'rkansk.. haha. .

Nej, men det er jo heller ikke et navn, der skal bruges i daglig tale. Hvis det var med bindestreg, så kunne jeg forstå, at det var helt ude i skoven.

Lad os se - er slet ikke sikker på, at de skal have mellemnavne. Jeg tænker/skriver bare højt.

Anmeld

17. juni 2010

Mettemus

Jeg stemmer på (kan man det?) Emil og Anna/Kathrine/Mai, men forstår vist ikke helt hvorfor du synes du skal ha mellemnavne? Synes Alvin og Viola er smukke, ret unikke navne i sig selv og at de passer godt sammen. Forstår godt argumentet med at navne kan være så specielle, at man kunne have lyst til at kalde sig noget andet, men så specielle synes jeg nu ikke dine valg er? Eller... forstår du hvad jeg mener? - det blev vist lidt rodet. Hvis man nu altid er blevet kaldt Alvin og Viola ville man så som 7 årig/12 årig (eller hvornår det nu kunne være) have lyst til at hedde noget andet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.