Mellemnavne til Viola & Alvin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.744 visninger
51 svar
1 synes godt om
16. juni 2010

Vial

En bekendt fortalte mig, at det var en god idé med et almindeligt mellemnavn til børn med lidt specielle navne. Har tænkt over det og også overvejet, at de små skulle hedde noget andet. Det kan de bare ikke! I min verden er de altså Alvin og Viola. Håber af hele mit hjerte at de bliver lige så glade for navnene som moren. Har i forslag til gode solide almindelige navne, som går til VIOLA RELAND & ALVIN RELAND. Jeg har selv tænkt Viola Almine Reland og Alvin Birk Reland... Men det er jo for pokker også specielle navne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

incognito

Ork, jeg synes skam det er smukke navne, specielle eller ej, og også mellemnavnene. Det er jo helt op til dig, om hvad du ønsker de skal hedde. Hold dig til det du vil

Anmeld

16. juni 2010

L.J.L

Hmm hvorfor er det at de SKAL have mellemnavne?

Jeg synes da at Alvin og Viola er nogle dejlige navne, og er sikker på at de vil synes det samme når de bliver større, man vender sig jo til sit eget navn. Jeg kunne heller ikke forestille mig at jeg nogensinde skulle hedde noget andet

Anmeld

16. juni 2010

Sofia

Jeg synes de mellemnavne du har valgt er fine. Men hvis det skal være lidt mere almindeligt, synes jeg det lyder flot med Viola Sofie Reland og Alvin Emil Reland

Anmeld

16. juni 2010

Svane83

hmmm alminelige mellemnavne... bum bum

Kan godt lide Viola Sofie Reland, eller Viola Marie Reland.

Gik i gymnasiet med en Pige der hed Lotus og hun hed sofie til mellemnavn, netop fordi hendes forældre synes hun skulle have et alternativ hvis nu hun synes det var træls at hedde Lotus.

til Alvin, hvad med... næ øh den synes jeg er sværer - desværre kan ikke omme på nogle til Alvin tænkte lige kort Alvin Kristian Reland, men ved ikke om det bare er fordi jeg synes det er sådan et pænt navn Kristian at jeg bare synes det er smart overalt.

Carina

Anmeld

16. juni 2010

Vial

Har selv tænkt på Viola Marie Reland. Jeg hedder selv Maria til mellemnavn. Kunne være lidt sjovt. Sofie er et rigtig fint navn, men det hedder min storebrors datter - også reland til efternavn. Alvin Emil er super fint. Rigtig godt forslag. Men rigtig nok, det kunne egentlig godt være et længere navn. Er stadig i tvivl om de skal ha' mellemnavne. Har brugt mit i tilfælde af at flere hed Karina. Ellers har det bare været i vejen :-)

Anmeld

16. juni 2010

SpunkenJo

linselouise skriver:

Hmm hvorfor er det at de SKAL have mellemnavne?

Jeg synes da at Alvin og Viola er nogle dejlige navne, og er sikker på at de vil synes det samme når de bliver større, man vender sig jo til sit eget navn. Jeg kunne heller ikke forestille mig at jeg nogensinde skulle hedde noget andet

Jeg forstår det simpelthen heller ikke!!!!

- Har selv MANGE bogstaver at sku holde styr på.... hele 27 styk!!!

Og der er bare ALDRIG rubrikker nok!

Anmeld

16. juni 2010

Vial

SpunkenJo skriver:

Jeg forstår det simpelthen heller ikke!!!!

- Har selv MANGE bogstaver at sku holde styr på.... hele 27 styk!!!

Og der er bare ALDRIG rubrikker nok!

God pointe! Kender det jo fra mig selv... Har selv 17 bogstaver at holde styr på!

Anmeld

16. juni 2010

Svane83

KaMa skriver:

Har selv tænkt på Viola Marie Reland. Jeg hedder selv Maria til mellemnavn. Kunne være lidt sjovt. Sofie er et rigtig fint navn, men det hedder min storebrors datter - også reland til efternavn. Alvin Emil er super fint. Rigtig godt forslag. Men rigtig nok, det kunne egentlig godt være et længere navn. Er stadig i tvivl om de skal ha' mellemnavne. Har brugt mit i tilfælde af at flere hed Karina. Ellers har det bare været i vejen :-)

Jamen hvis du beslutter at de skal have mellemnavne så er Viola Marie Reland da i hvertfald et bud så, det er da lidt sjovt når nu du selv hedder Maria til mellemnavn.

Synes også at Alvin Emil Reland er pænt og et godt forslag.

Om du synes de skal have mellemnavne er jo helt op til dig, men tror nu nok at Lotus i perioder var glad for at kunne sige Sofie selvom hun i klassen aldrig hed andet end Lotus.

Anmeld

16. juni 2010

SpunkenJo

KaMa skriver:

God pointe! Kender det jo fra mig selv... Har selv 17 bogstaver at holde styr på!

Det navn som I giver er jo netop specielt, fordi I har valgt det. Så om der er 1, 2, 10 eller 20.... er jo ikke afgørende. Jeres kærlighed er jo hverken mere eller mindre af den grund.

Jeg holder på så kort og præcist et navn så muligt, medmindre man har noget historiskt, traditionelt, som siger noget andet. 
- Bare min holdning  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.