Mellemnavne til Viola & Alvin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

oo

hold dog fast i dine specielle navne!! vi har valgt specielle fornavne OG mellemnavne til vores børn og sådan bliver dét bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

prettybutterfly

Jeg ELSKER mellemnavne! Så syntes helt klart (selvfølgeligt) dine guldplumper skal have det også! Syntes virkelig godt om ideen som en nævner med Emil og Sofie som mellemnavne! Syntes det lyder godt og passer rigtig godt sammen. Men de navne du selv siger er også gode!

Anmeld

16. juni 2010

NaFe

Syntes det skønt med mellemnavne.. har selv en Feluca Papaya

Men syntes om

Viola Sofie eller Sophia

Viola Anna er også fint eller ja Viola Marie

Til lille Alvin er jeg også mest til Alvin emil

men kunne også være Alvin Villas, Alvin Vitus Alvin Noa,

Anmeld

16. juni 2010

misslea

KaMa skriver:

En bekendt fortalte mig, at det var en god idé med et almindeligt mellemnavn til børn med lidt specielle navne. Har tænkt over det og også overvejet, at de små skulle hedde noget andet. Det kan de bare ikke! I min verden er de altså Alvin og Viola. Håber af hele mit hjerte at de bliver lige så glade for navnene som moren. Har i forslag til gode solide almindelige navne, som går til VIOLA RELAND & ALVIN RELAND. Jeg har selv tænkt Viola Almine Reland og Alvin Birk Reland... Men det er jo for pokker også specielle navne!

hejsa...

Jeg synes bestemt ikke, at de behøver mellemnavne.... sååå specielle er de altså ikke!!! Vi overvejde også både Alvin og Viola til vores kommende lille pus, og jeg syn's nu ikke, at de i "dagens Danmark" er så anderledes endda!!!

Idag hedder børn jo hvad som helst så jeg tror nu ikke, at de vil mangle et "alm" mellemnavn....!!! Så hvis du synes, at Alvin og Viola er de aller dejligeste navne, så er det bare NOK

De vil EEEELSKE deres navne....

Jeg har selv en lille Wilma i maven... hvis vi får en pige mere skal hun hedde Viola efter min søde oldemor

Håber du vælger lige præcis de navne, som er RIGTIGE til dine guldklumper....

Mange fra Lea

Anmeld

16. juni 2010

Vial

prettybutterfly skriver:

Jeg ELSKER mellemnavne! Så syntes helt klart (selvfølgeligt) dine guldplumper skal have det også! Syntes virkelig godt om ideen som en nævner med Emil og Sofie som mellemnavne! Syntes det lyder godt og passer rigtig godt sammen. Men de navne du selv siger er også gode!

Jeg kan desværre ikke rigtig bruge Sofie, da min niece hedder det. Det vil blive lidt for copycat..Nu er vi den eneste familie i HEEEELE verden, der hedder Reland til efternavn, så det bliver lidt for ens med to Sofie Reland'er.

Anmeld

16. juni 2010

Vial

NaFe skriver:

Syntes det skønt med mellemnavne.. har selv en Feluca Papaya

Men syntes om

Viola Sofie eller Sophia

Viola Anna er også fint eller ja Viola Marie

Til lille Alvin er jeg også mest til Alvin emil

men kunne også være Alvin Villas, Alvin Vitus Alvin Noa,

Sophia er SÅ smukt, men min nabo, som jeg ses en del med skal have en lille Sopiha med termin 2 dage efter jeg skal have kejsersnit.. Så det er måske lidt for meget.

Er sgu hooked på Viola Anna og så er der lige gået et lys op for mig. Længe har jeg ville kalde børnene Merle My og Villads. Så hvorfor ikke Alvin Villads?

Hmmm.. er dog stadig lidt i tvivl om de skal have de mellemnavne. Har heldigvis et par måneder til at tænke over det.

Anmeld

16. juni 2010

Vial

Tjuhl skriver:

hold dog fast i dine specielle navne!! vi har valgt specielle fornavne OG mellemnavne til vores børn og sådan bliver dét bare

Ja, du siger noget! Fornavnene er dog ikke til diskussion. Men er der ikke noget med at betydningsfulde mennesker har mange navne.. så måske det er tamt at stoppe ved det første.. haha

Anmeld

16. juni 2010

NaFe

KaMa skriver:

Sophia er SÅ smukt, men min nabo, som jeg ses en del med skal have en lille Sopiha med termin 2 dage efter jeg skal have kejsersnit.. Så det er måske lidt for meget.

Er sgu hooked på Viola Anna og så er der lige gået et lys op for mig. Længe har jeg ville kalde børnene Merle My og Villads. Så hvorfor ikke Alvin Villads?

Hmmm.. er dog stadig lidt i tvivl om de skal have de mellemnavne. Har heldigvis et par måneder til at tænke over det.

Jeg syntes i hvert fald det smukke navne med eller uden mellemnavne...

Min datter hed først bare feluca... Jeg fortalte alle af jeg ville have et mellem navn, men alle sagde til mig af så blev det for langt og det var der ingen grund til..og bla bla bla bla...

Men jeg fortrød det bare så meget...Jeg tænkte...Jeg det sku mit barn og jeg syntes det smukt og passer til hende af hedde begge navne... Så hun fil sit mellemnavn nogle måneder efter da jeg bare ikke kunne stoppe med af tænke på det...

Så mærk efter på dig selv hva du syntes og ikke hva alle andre siger....smiler

.... er altså også vild med navnet villads...super skønt navn

Anmeld

16. juni 2010

TbCp

Vi har valgt Livas mellemnavn for at mindes min lillesøster som ikke er blandt os mere.... har du ikke nogen du kan mindes eller ære... hvad man nu vil kalde det.. hvis navne du så kan bruge?

Det synes jeg er så fint.

Anmeld

16. juni 2010

Vial

TbCp skriver:

Vi har valgt Livas mellemnavn for at mindes min lillesøster som ikke er blandt os mere.... har du ikke nogen du kan mindes eller ære... hvad man nu vil kalde det.. hvis navne du så kan bruge?

Det synes jeg er så fint.

Jeg har desværre ikke rigtig nogle, jeg kan mindes. Eller det er måske meget godt..

Mine bedsteforældre er nogel vatnisser på begge sider. Ikke hver at skrive hjem om. Har et sæt oldeforældre, som jeg ikke kendte så godt, men de var nogle sjove mennesker. Axel og Ella. Man kan bare ikke hedde Ella til mellemnavn. Så lyder det sådan her:

Viola "eller" Reland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.