KaMa skriver:
En bekendt fortalte mig, at det var en god idé med et almindeligt mellemnavn til børn med lidt specielle navne. Har tænkt over det og også overvejet, at de små skulle hedde noget andet. Det kan de bare ikke! I min verden er de altså Alvin og Viola. Håber af hele mit hjerte at de bliver lige så glade for navnene som moren. Har i forslag til gode solide almindelige navne, som går til VIOLA RELAND & ALVIN RELAND. Jeg har selv tænkt Viola Almine Reland og Alvin Birk Reland... Men det er jo for pokker også specielle navne!
hejsa...
Jeg synes bestemt ikke, at de behøver mellemnavne.... sååå specielle er de altså ikke!!! Vi overvejde også både Alvin og Viola til vores kommende lille pus, og jeg syn's nu ikke, at de i "dagens Danmark" er så anderledes endda!!!
Idag hedder børn jo hvad som helst så jeg tror nu ikke, at de vil mangle et "alm" mellemnavn....!!! Så hvis du synes, at Alvin og Viola er de aller dejligeste navne, så er det bare NOK 
De vil EEEELSKE deres navne.... 
Jeg har selv en lille Wilma i maven... hvis vi får en pige mere skal hun hedde Viola efter min søde oldemor 
Håber du vælger lige præcis de navne, som er RIGTIGE til dine guldklumper....
Mange
fra Lea
Anmeld