hvilken højstol har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

L-Mortil3

Lou87 skriver:

Tak, men den side er sidst opdateret 2003.. Og min baby sam og omegn har den ikke længere. Og ringede til hovedkontoret for Brio i DK, de sagde de ikk ku hjælpe mig... Men har været en anden herinde som har nævnt noget med en i odense havde den også...

Mon det bare er sjælland den er helt væk ?? Er forvirret!

Men jeg kan da prøve og ringe dem om på listen som ligger på sjælland, inden jeg farer afsted.

Ellers er de rigtig tit på dba (om ikke andet her i jylland, men det kan du jo ikke bruge til noget ) det kunne jo være du var heldig Fandt min på loppe

Hovsa, havde slet ikke set siden var så gammel Der er da ikke andet for end at ringe til de forhandlere der er i nærheden af dig, det har jeg tit gjort med ØnskeBørn, og så har de bare bestilt det hjem til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Lou87

Line&Liam skriver:

Ellers er de rigtig tit på dba (om ikke andet her i jylland, men det kan du jo ikke bruge til noget ) det kunne jo være du var heldig Fandt min på loppe

Hovsa, havde slet ikke set siden var så gammel Der er da ikke andet for end at ringe til de forhandlere der er i nærheden af dig, det har jeg tit gjort med ØnskeBørn, og så har de bare bestilt det hjem til mig

Ville helst ha den fra ny, da det en jeg vil ha i mange år... Plus alle de gange jeg har fundet nogle brugt har det ikk været de "kønneste" farver.. nogen var brune med hult sæde.. puha.. ikk li min stil .. hehe.

Men ja jeg må igang med og ringe rundt og ellers har jeg da heldigvis altid min svenske hjemmeside jeg ved der har den.. dog er portoen knapt 300 kr suk... men vil ha den stol

Anmeld

16. juni 2010

Na-Wi

Caroline86 skriver:

Vi har fået en højstol af en bekendt, men vi kan ikke skille den ad og kan derfor ikke bruge den øv øv...

Vi havde selv Trip Trap da vi var små, men ved jo at der er masser af gode højstole på markedet som ikke koster så meget

Hvilken stol har du/I og hvad har været godt/skidt?

Knus Caroline

Her i hytten har vi danstolen .. Vi er super tilfredse med den, og så er den til at betale

Knus Nanna

Anmeld

16. juni 2010

LinLin

Tripp trapp her...

Anmeld

18. juni 2010

maj2011

Caroline86 skriver:

hvornår kunne han sidde i trip trap-stolen? Vi havde Laura oppe og sidde i en stol da vi var Ikea forleden (altså dem de har i restauranten), og med en trøje i ryggen og siderne kunne hun godt sidde der, men den virkede meget stor og rund i åbnningen i forhold til hvordan jeg husker trip trappen... Hun sidder ret godt selv allerede, selvom hun kun er 4 måneder (på fredag)..

Håber du forstår, for det blev da vist rodet

Knus

man kan få en oppustelig pude til den, så de sidder bedre når de er små... de siger jo også at et barn skal være 6 mdr. før det placeres i en høj stol... noget med ryggen .-)

Anmeld

18. juni 2010

TbCp

Jeg har en del herhjemme, men er jo også dagplejer

Jeg har en enkelt Hokus Pokus stol, de andre højstole er fra Ikea

Og Liva selv bruger nu denne fra Ikea

Anmeld

18. juni 2010

UngMor83

Caroline86 skriver:

Vi har fået en højstol af en bekendt, men vi kan ikke skille den ad og kan derfor ikke bruge den øv øv...

Vi havde selv Trip Trap da vi var små, men ved jo at der er masser af gode højstole på markedet som ikke koster så meget

Hvilken stol har du/I og hvad har været godt/skidt?

Knus Caroline

Alle mine 4 børn ejer en trip trap stol, men til de små har vi en hokus pokus stol. så vi har stole nok

Anmeld

18. juni 2010

Chalala85

Trip trap står her i huset og tror jeg egentlig den vil gøre så længe der er småbørn

Anmeld

18. juni 2010

DK

Vi fik en trip trap til Kirstines barnedåb. Vi har altid været super glade for den, og den er faktisk stadig rigtig pæn trods nu 6 års brug. Kirstine sidder stadig på den hver eneste dag når vi skal spise! Helt klart pengene værd!

Anmeld

18. juni 2010

Brams

Vi har købt en Trip Trap stol til Lærke, fordi den er den højstol der har fået bedst score i Tænk som værende den mest sikre.

Vi er superglade for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.