hvilken højstol har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Silvermist1

Vi har tre højstole, en Tripp Trapp, en højstol der ligner meget en Tripp Trapp (som også vokser med barnet) og en højstol fra IKEA (den super gode, lette og billige)

Vi er mest glade for vores Tripp Trapp og for vores IKEA stol, som vi f.eks. ofte bruger, når Victoria skal være med i køkkenet. Den er så let at flytte rundt med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Lou87

Line&Liam skriver:

Liam kunne sidde i den allerede fra 4 mdr pga. den ekstra pude man kan købe med, det gør den smal og rigtig lækker

Jeg er bare GLAD for den! Også fordi den kan bruges til andre ting, og så fylder den ikke et ondt år

Hvor købte du din stol og hvad med den ekstra pude, hvor er den fra ?

Anmeld

16. juni 2010

Lou87

Jeg er STOR fan af Hokus Pokus stolen  

Nem og tørre af, og de 3 kombinationer, af liggende stol med bord til, vuggesiden med bilret og alm højstol ... Det er da bare fantastisk EN stol kan alt det....

Har set flere af slagsen og skal helt sikkert have den når tid er selv. Har også kun hørt positive ting om den.

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Lou87 skriver:

Hvor købte du din stol og hvad med den ekstra pude, hvor er den fra ?

Puden købte jeg i BabySam for 149 kr. - Der sælger de også stolen (700kr) jeg fandt dog min stol, og gav noget der simpelthen var foræringspris for den

Anmeld

16. juni 2010

Pige2009

Jeg har en Danstol til Laura og er super godt tilfreds med den. Mine forældre har en Trip Trap som hun bruger, når hun er der, men jeg synes hun sidder meget bedre i Danstolen Desuden er jeg alt for nærig til at betale de hvide ud af øjnene for Trip Trap.

Jeg vil ikke anbefale IKEA stolen som permanent stol, da den ikke har nogen fodstøtte og det var ifølge SP no go.

Du kan forøvrigt også se om Laura er parat til at sidde selv ved at mærke på det nederste af hendes rygsøjle. Hvis den er "fremme" og kan ses under huden er hun ikke parat (Et lille tip fra min SP)

K.h. Linda

Anmeld

16. juni 2010

Lou87

Line&Liam skriver:

Puden købte jeg i BabySam for 149 kr. - Der sælger de også stolen (700kr) jeg fandt dog min stol, og gav noget der simpelthen var foræringspris for den

De har den ikke i Baby sam mere.. :/ Har umiddelbart kun ku finde den på en svensk hjemmeside..

Men kan være de stadig har puden måske.

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Lou87 skriver:

De har den ikke i Baby sam mere.. :/ Har umiddelbart kun ku finde den på en svensk hjemmeside..

Det var da mærkeligt, Babysam i Kolding har den (Så på den i sidste uge)... også på deres hjemmeside så vidt jeg ved Andre danske har den også på hjemmesiden.

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Lou87 skriver:

Gå ned til Hokus Pokus der kan du se en række forhandlere

http://www.taenk.dk/?cid=2259

Anmeld

16. juni 2010

Lou87

Line&Liam skriver:

Det var da mærkeligt, Babysam i Kolding har den (Så på den i sidste uge)... også på deres hjemmeside så vidt jeg ved Andre danske har den også på hjemmesiden.

Tak, men den side er sidst opdateret 2003.. Og min baby sam og omegn har den ikke længere. Og ringede til hovedkontoret for Brio i DK, de sagde de ikk ku hjælpe mig... Men har været en anden herinde som har nævnt noget med en i odense havde den også...

Mon det bare er sjælland den er helt væk ?? Er forvirret!

Men jeg kan da prøve og ringe dem om på listen som ligger på sjælland, inden jeg farer afsted.

Anmeld

16. juni 2010

mor_sabina

Vi købte en brugt tripp trap og fik den malet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.