hvilken højstol har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

ja, vi blev bare sådan lidt øv over at den brugte stol vi har fået er gået i stykker, så vi vil helst have en ny

men måske er det lige præcis sådan noget man gerne må flotte sig med? hun skal jo bruge den længe

ja det var da også uheldigt. Var den en trip trap?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rikke&Liam skriver:

ja det var da også uheldigt. Var den en trip trap?

nej, det var faktisk en "kopi"... Men tror bare den har stået for længe med fodstøtten i samme position, for det er den der har sat sig fast... Må Laura gerne få en trip trap stol?

Anmeld

16. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

nej, det var faktisk en "kopi"... Men tror bare den har stået for længe med fodstøtten i samme position, for det er den der har sat sig fast... Må Laura gerne få en trip trap stol?

Kig på dba...der kan de fås fra 350 kr.

Og så bare lige et smut i farvehandleren og køb noget rød maling eller lign. så ser den ny ud igen.

Anmeld

16. juni 2010

Skouboe

Jeg har ikke læst alle indlæg men her er hvad vi her gjort herhjemme.

Vi købte en trip trap, men hun sad bare ikke rigtigt godt i den, så vi købte denne fra IKEA

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00069725 og så med et bord til og en hynde der passer til og som støtter dem.

Vi elsker den stol - den er god, billig, stabil, de sidder godt i den og den kan spules. Nogle fravælger den fordi der ikke er støtte under fødderne, men det er der altså heller ikke når de sidder fx på en almindelig stol. 

Nu er vores datter så ved at være så stor at det betyder noget for hende at sidde i en "stor pige stol", så hun er rykket over i trip trap stolen og vi da hun blev 14 måneder tog vi bøjlen af den, så nu føler hun sig virkeligt stor - og vi bruger en del tid på at bede hende om at sætte sig pænt på numsen...

Jeg ville så personligt vente et par måneder med at sætte hende i en høj stol - hendes ryg er simpelt hen ikke stærk nok. Hvis hun gerne vil op og kigge, så brug en skråstol.

Anmeld

16. juni 2010

hc=k

Caroline86 skriver:

Vi har fået en højstol af en bekendt, men vi kan ikke skille den ad og kan derfor ikke bruge den øv øv...

Vi havde selv Trip Trap da vi var små, men ved jo at der er masser af gode højstole på markedet som ikke koster så meget

Hvilken stol har du/I og hvad har været godt/skidt?

Knus Caroline

Vi har en Tripp Trapp til Kristopher og det er den gamle model som også var den som min kæreste sad i da han var lille .
Jeg synes den er rigitg god på mange måder, men der er også nogle ting jeg ikke er helt tilfreds med. Det er jo noget man finder ud af hen af vejen.

Hvis jeg stod nu og skulle have en højstol ville jeg vælge en Hokuspokus stol fordi den simpelthen bare kan så mange ting. Vi har købt en ud til Kristophers farmor og han er rigtig glad for den.

Anmeld

16. juni 2010

SiLiMiMa

vi fik en tripp trapp stol til hvert barns barnedåb, så vi har nu 4 - en til hvert barn - den sidste i lækker rød farve

dog fik vi en ikea plast-stol med bordplade af min svigerinde, da de havde købt for mange, og den brugte vi faktisk til maia var over 1 år, for de helt små sidder bare supergodt i den og så er det bare smart med eget bord!

heise

Anmeld

16. juni 2010

Sommerfuglelarven

Hun har en Tripp Trapp stol herhjemme til hverdags brug, derdover havde vi også Antilop'en fra Ikea og en Handysitt til når vi var ude hos folk.

Bare husk at på en stol til hverdags brug, der SKAL der være fodstøtte på, da det er for hårdt for småbørn at sidde med "svævende" ben og fødder.

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sommerfuglelarven skriver:

Hun har en Tripp Trapp stol herhjemme til hverdags brug, derdover havde vi også Antilop'en fra Ikea og en Handysitt til når vi var ude hos folk.

Bare husk at på en stol til hverdags brug, der SKAL der være fodstøtte på, da det er for hårdt for småbørn at sidde med "svævende" ben og fødder.

ja, jeg tænkte nemlig også på det med fodstøtten! Samme problem med den klapvogn vi havde set på, for fodstøtten kunne ikke "knækkes". Enten skulle benene hænge ned, ellers skulle hun sidde med dem strakt Så vi har valgt en anden som vi sikkert nok skal blive rigtig glade for!

Anmeld

16. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi har leander stolen

Anmeld

16. juni 2010

Mor til L&S

Vi har købt babydan højstol i sort (ligner trip trap meget) Bare billigere. 1000 kr incl bøjle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.