hvilken højstol har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.951 visninger
70 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har fået en højstol af en bekendt, men vi kan ikke skille den ad og kan derfor ikke bruge den øv øv...

Vi havde selv Trip Trap da vi var små, men ved jo at der er masser af gode højstole på markedet som ikke koster så meget

Hvilken stol har du/I og hvad har været godt/skidt?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Patrick07

Vi har Trip Trap til Patrick og vi køber en mere så lille manden også har en til den tid

Ellers er der også Hokus Pokus som mange dagpleje mødre bruger

Anmeld

16. juni 2010

Mette.

Vi har købt en trip trap til Emilie.

Har dog fået anbefalet Ikea's højstol af flere, fordi den er i plast og kan vasket under bruseren når den lille har spildt mad på den Den skulle desuden have vundet flere tests, men personlig erfaring med den kan jeg desværre ikke..

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Vi har trip trap til begge drenge, men nu hvor ældstemanden er blevet 5 vil han helst sidde på voksen stol, og har derfor sagt at baby3 godt må låne hans...

Som reserve har vi den fra Ikea, som er nem at tage med, gøre ren, og som der fåes hynde og bordplade til... Den er altså også en super stol, til næsten ingen penge

Anmeld

16. juni 2010

lene

har brugt en ikea højstol til den mindste, og de super gode nemme at rengøre også er der til med til at spænde fast, så de ikke prøver at rejse sig

Knus Lene

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

mine forældre har den fra Ikea til 79 kr mener jeg det er til Patrick når han kommer på besøg på camping

Faldt lige over denne her.. bare lige så du vidste det http://www.ikea.com/ms/da_DK/about_ikea/press_room/press_release/recall/Tilbagekaldse_af_LEOPARD.html

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Patrick07 skriver:

Vi har Trip Trap til Patrick og vi køber en mere så lille manden også har en til den tid

Ellers er der også Hokus Pokus som mange dagpleje mødre bruger

hvornår kunne han sidde i trip trap-stolen? Vi havde Laura oppe og sidde i en stol da vi var Ikea forleden (altså dem de har i restauranten), og med en trøje i ryggen og siderne kunne hun godt sidde der, men den virkede meget stor og rund i åbnningen i forhold til hvordan jeg husker trip trappen... Hun sidder ret godt selv allerede, selvom hun kun er 4 måneder (på fredag)..

Håber du forstår, for det blev da vist rodet

Knus

Anmeld

16. juni 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Vi har fået en højstol af en bekendt, men vi kan ikke skille den ad og kan derfor ikke bruge den øv øv...

Vi havde selv Trip Trap da vi var små, men ved jo at der er masser af gode højstole på markedet som ikke koster så meget

Hvilken stol har du/I og hvad har været godt/skidt?

Knus Caroline

Vi har denne og er rigtig glade for den, selv bette.. Der er en lille sele man kan spænde om mausen, da hun rejser sig op tit... Smart nok og billig...

http://www.babysam.dk/billie-hoejstol.aspx

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Vi har Hokus Pokus stolen og ELSKER ELSKER ELSKER den!!! Liam bruger alle 3 funktioner til fulde!

Så har vi Antilop stolen fra Ikea til at have med rundt

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

hvornår kunne han sidde i trip trap-stolen? Vi havde Laura oppe og sidde i en stol da vi var Ikea forleden (altså dem de har i restauranten), og med en trøje i ryggen og siderne kunne hun godt sidde der, men den virkede meget stor og rund i åbnningen i forhold til hvordan jeg husker trip trappen... Hun sidder ret godt selv allerede, selvom hun kun er 4 måneder (på fredag)..

Håber du forstår, for det blev da vist rodet

Knus

Du kan købe sådan en ryklæn til dem så de sidder beder.. ellers satte vi også en ekstra pude i ryggen mener jeg... uh men tror han sad i den da han begyndte at sidde selv.. det var lidt hygggeligere og komme op se det hele fra en ny vinkel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.