Hvilken barnevogn skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

misslea

henh01 skriver:

Hvilken barnevogn har du/I haft gode erfaringer med? Selv har jeg udkig på en emmaljunga, men har hørt lidt dårligt om det nye stel. Da jeg fik min datter havde jeg en sort Simo vogn, som jeg var ok tilfreds med. Hvad skal jeg vælge?

Vi har købt en Emmaljunga Big Star Surprime Uniq. Vi valgte den pga. stellets lave vægt og fordi hjulene er punkterfrie samt at alustellet ikke ruster!!! Derudover har den et langt liggemål (97 cm) hvilket også havde stor betydning for os, da vi gerne vil kunne bruge den så længe som muligt! Desuden er den super nem at klappe sammen, og selvom vognen er stor fylder den ikke så meget, når den er klappet sammen... syn's jeg!!!

Vi har ikke taget den i brug endnu, da vores datter først kommer til Okt. men har kun hørt godt om den, og glææææder mig helt vildt til at trille rundt med prinsessen i den

Håber du finder den helt rigtige barnevogn

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Lunae

Vi har købt en Odder Victory med klassisk stel! Jeg er fan af odder.. De ser gode og stabile ud og det er jo et varemærke, som har været kendt i evigheder..
Jeg planlægger, at skulle bruge den til alle mine børn

Anmeld

16. juni 2010

SaNiNa

henh01 skriver:

Hvilken barnevogn har du/I haft gode erfaringer med? Selv har jeg udkig på en emmaljunga, men har hørt lidt dårligt om det nye stel. Da jeg fik min datter havde jeg en sort Simo vogn, som jeg var ok tilfreds med. Hvad skal jeg vælge?

Vi har en emmaljunga med det nye uniq stel og fik osse af det allerførste hvor der er fejl på og det fik vi lavet uden nogle problemer. De stel som de sælger nu er blevet lavet så beslagene er stærker. vi har siden ikke haft nogle problemer med den og er utrolig glad for vores barnevogn.

især da den er så let og vi tager den meget ind og ud ad bilen.

Kan kun varmt anbefale emmaljunga. hvis du køber den i ønskebørn, der har vi købt vores og i har ikke haft problemer som vi høre fra flere og flere de har i babysam.

Anmeld

18. juni 2010

Brams

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq og vi er meget glade for den. Vi har valgt Uniq stellet fordi jeg har problemer med ryggen og havde brug for en vogn med et meget let stel.

Udover det er den super stor i liggemål, dejlig at køre og ja kan kun sige at vi er meget tilfredse

Anmeld

18. juni 2010

Malonde1985

Vi har en Odder fra min ældste datter, og den har vi været super glade for! Den går også i arv til lille bror/søster

Anmeld

19. juni 2010

Urz

Hejsa

Jeg skal selv til snart at tage en beslutning hvad angår valg af barnevogn - vi har fra start været interesseret i en odder vogn. Nu står valget så mellem at finde en brugt eller investere ikke så få kroner i en ny. Jeg er umiddelbart interesseret i det nye x-dream II stel, da det fylder minimalt klappet sammen - desuden er det dejligt at det vejer mindre end det gamle standard stel..

Jeg ville ikke vælge en emmaljunga vogn, da deres store fejl er at kassen ikke er fuldt understøttet - jeg havde læst dette et sted på nettet og spurgte mig for, da kæresten og jeg var i babysam for at kigge på vogne - ekspedienten gav mig ret i, at det er deres helt store mangel - kassen er kun understøttet på midten og der har derfor været flere tilfælde hvor vognene er tippet enten forover eller bagover, når barnet er større og mere bevægelig i vognen.

Kassen er fuldt understøttet på oddervognen..

Så helt klart odder herfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.