Hvilken barnevogn skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.416 visninger
35 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

henh01

Hvilken barnevogn har du/I haft gode erfaringer med? Selv har jeg udkig på en emmaljunga, men har hørt lidt dårligt om det nye stel. Da jeg fik min datter havde jeg en sort Simo vogn, som jeg var ok tilfreds med. Hvad skal jeg vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

henh01

sender den lige op igen.. Der må være nogen der har nogle forslag

Anmeld

15. juni 2010

Liljesilas

Vælg den du selv synes om, men prisen er ikke altid den afgørende. Faktisk har Trille fået de bedst anmeldelser, og den fås til en fornuftig pris. Plus at du nok heller vil bruge klapvogn om sommeren og sådan.

Anmeld

15. juni 2010

tb

vi har valgt en Emmaljunga, men kan desværre ikke sige noget om den endnu, da lille pigen ikke vil ud af maven  men vi har kun hørt godt om den..

Anmeld

15. juni 2010

*Sofie*

Jeg (ja, og os Malou) har været rigtig rigtig glad for vores Basson Grande  
Super lækker vogn !

Anmeld

15. juni 2010

<3

henh01 skriver:

Hvilken barnevogn har du/I haft gode erfaringer med? Selv har jeg udkig på en emmaljunga, men har hørt lidt dårligt om det nye stel. Da jeg fik min datter havde jeg en sort Simo vogn, som jeg var ok tilfreds med. Hvad skal jeg vælge?

Jeg havde simo som jeg synes er bedst. Emmaljunga er meget tung i stellet og det er svært at dreje. Og bassonen er stiv i stellet synes jeg... Havde Simo test vinder fra tænk 2005.

Anmeld

15. juni 2010

<3

henh01 skriver:

Jeg havde simo som jeg synes er bedst. Emmaljunga er meget tung i stellet og det er svært at dreje. Og bassonen er stiv i stellet synes jeg... Havde Simo test vinder fra tænk 2005.

Anmeld

15. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
henh01 skriver:

Vi har en emmaljunga med det nye stel, og er ovenud tilfreds med den. Man kan jo også stadigvæk få emmaljunga med det gamle stel.

Anmeld

15. juni 2010

frk Jensen

Jeg har en emmaljunga fra 2008 og der har aldrig været noget galt med den.. Den har været punkteret én gang og det er det..

men igen, det kommer an på hvad du har det bedst med at købe og hvad der passer for dig økonomisk og alt det der...

Jeg vil ikke vælge andet mærke end Emmaljunga...

kram Betina

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har en Brio Kompakt Plus og er bare SÅ glade for den!

Den er pæn (synes jeg i hvert fald ), vejer ikke ret meget, er nem at styre, og den fylder ikke ret meget klappet sammen (betød meget for os, med lille bil), selvom det ellers er en "stor" barnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.