Hvilken barnevogn skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

ChatH

henh01 skriver:

Hvilken barnevogn har du/I haft gode erfaringer med? Selv har jeg udkig på en emmaljunga, men har hørt lidt dårligt om det nye stel. Da jeg fik min datter havde jeg en sort Simo vogn, som jeg var ok tilfreds med. Hvad skal jeg vælge?

Vi havde en odder til pigerne og har købt en odder til lillbror denne gang også!! Vi elsker odder. de er super stabile og lækre og holder til hvad som helst. Vores piger sov i vognene til de var 3 år næsten og den var ligeså pæn som da vi købte den!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Sara.

Jeg har en emmaljunga vi købte brugt til vores datter. Vognen er fra 2005.. nu bruger vi den til vores søn som er fra april 2010...

Men du skal være obs hvis du skal ha søskende sæde på....

Vores kan ikke holde til det... ved ikke om den nye kan.... det noget med den måde kassen sidder på stellet på

Men udover det er jeg fuldt ud tilfreds med vores vogn

Anmeld

15. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg sværmer for Odder, og kun Odder!!!

I min verden, er det den flotteste, mest enkle og funktionsmæssige barnevogn enhver børnefamilie bør eje, hehehe 

Ej, det er da et svært valg - det kommer jo an' på så mange ting. F.eks. hvad man vægter hos en barnevogn, hvad den skal bruges til - og hvor meget, om man bor i lejlighed/hus osv osv.

Mit bedste forslag er at tage ud og kigge på nogle vogne, også forklar ekspedienten hvad netop jeres behov er, så er jeg helt sikker på at de kan hjælpe jer!

Anmeld

15. juni 2010

ChatH

Mathildesmor skriver:

Jeg sværmer for Odder, og kun Odder!!!

I min verden, er det den flotteste, mest enkle og funktionsmæssige barnevogn enhver børnefamilie bør eje, hehehe 

Ej, det er da et svært valg - det kommer jo an' på så mange ting. F.eks. hvad man vægter hos en barnevogn, hvad den skal bruges til - og hvor meget, om man bor i lejlighed/hus osv osv.

Mit bedste forslag er at tage ud og kigge på nogle vogne, også forklar ekspedienten hvad netop jeres behov er, så er jeg helt sikker på at de kan hjælpe jer!

Jubiii en som mig

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

Kirle skriver:

Jeg havde simo som jeg synes er bedst. Emmaljunga er meget tung i stellet og det er svært at dreje. Og bassonen er stiv i stellet synes jeg... Havde Simo test vinder fra tænk 2005.

emmaljunga tung?? arrrhhh... det ville jeg bestemt ikke sige.. vi har en emmaljunga big star med uniQ stel - DEN er fantastisk, god plads og dejlig at køre med... vi kalder den rolls roysen  

Anmeld

15. juni 2010

<3

BlyViol skriver:

emmaljunga tung?? arrrhhh... det ville jeg bestemt ikke sige.. vi har en emmaljunga big star med uniQ stel - DEN er fantastisk, god plads og dejlig at køre med... vi kalder den rolls roysen  

min simo kunne jeg dreje på med en hånd - ta den! Simoen er vildt let men stadig superstabil. Det er virkelig det værd når man går ture med kaffe eller taler i mobilen...

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

Kirle skriver:

min simo kunne jeg dreje på med en hånd - ta den! Simoen er vildt let men stadig superstabil. Det er virkelig det værd når man går ture med kaffe eller taler i mobilen...

tsk  det kan jeg da os!!! 

Anmeld

15. juni 2010

Corn

Vi har en Brio sport. Vi købte den fra ny til første barn, og indenfor de næste par uger, skulle den jo så gerne tages i brug til baby3...

Vi overvejer lidt om, vi skal skifte dæk og slanger, da de ikke helt holder luften så godt mere, men taget i betragtning af, at det er det eneste vi så har ofret på den, ja så er vi fuldt ud tilfredse.

Anmeld

15. juni 2010

MinWilliam

Vi har bestilt en Emmajunga big city men har ikke henten den endnu..

Jeg har kun hørt godt om Emmajunga...

Anmeld

15. juni 2010

<3

BlyViol skriver:

tsk  det kan jeg da os!!! 

Virkelig?? De emmeljungaer inkl. min klapvogn der får jeg sgu ondt i håndledet efter et par gange... Min simo tssshhh easy cake

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.