henh01 skriver:
Hvilken barnevogn har du/I haft gode erfaringer med? Selv har jeg udkig på en emmaljunga, men har hørt lidt dårligt om det nye stel. Da jeg fik min datter havde jeg en sort Simo vogn, som jeg var ok tilfreds med. Hvad skal jeg vælge? 
Vi havde selv rigtig svært ved at finde ud af hvad vi skulle vælge. Vi besluttede os meget hurtigt for at købe brugt da vi ikke ville give så mange penge for en spritny barnevogn. Så vi fandt en Emmaljunga combi sport på dba, det var en klapvogn med lift, og liften voksede vores søn hurtigt ud af, så han har så ligget i en voksipose i klapvognen. Nu her hvor han er blevet ½ år, ærgrede vi os over han ikke havde en ordentlig barnevogn som han kunne sidde op i, så vi har derfor købt en Emmaljunga big star supreme, også brugt, og den er bare helt fantastisk synes jeg 
Den kan nemt være i vores bil, og kan nemt slåes sammen, og kører rigtig dejligt, så det var et rigtig godt køb!
Men det er bare super svært at vælge, men jeg er ihvertfald blevet klogere på at det er en rigtig barnevogn som er sagen for os, og ikke noget combi her, ihvertfald ikke før han er meget ældre 
Anmeld