Hvilken barnevogn skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Heidimed lea

jeg ville vælge en odder, den holder altså godt.. min har holdt til 3 børn og er i pæn stand nu, hænger ikke i stællet eller andet.

knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Tina

Vi havde en emaljunga kombivogn og vi synes ikke den har været robust nok til prisen, men kan også ske vi bare ikke har passet godt nok på den

Synes også den var meget klodset at komme rundt med, men nu forventer man måske også mere af en kombivogn end af en barnevogn på det punkt.

Ihvertfald ville vi ikke vælge en emaljunga igen og imod forventning tror vi ikke den er køreklar til nummer 2, hvis der kommer sådan en.

Anmeld

15. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tina skriver:

Vi havde en emaljunga kombivogn og vi synes ikke den har været robust nok til prisen, men kan også ske vi bare ikke har passet godt nok på den

Synes også den var meget klodset at komme rundt med, men nu forventer man måske også mere af en kombivogn end af en barnevogn på det punkt.

Ihvertfald ville vi ikke vælge en emaljunga igen og imod forventning tror vi ikke den er køreklar til nummer 2, hvis der kommer sådan en.

Synes personligt at Emmaljungas barnevogne er meget klodsede at se på, men det er jo en smagssag hvad man hver især er til

Vi havde en Emmaljunga Cerox klapvogn til vores store datter, da hun var mindre, og den blev efter kort tid helt vildt løs i kalechen, hvilket blev til et kæmpe irrationsmoment hver gang vi var på tur!

Mener stadig at man får mest kvalitet for pengene igennem en Odder barnevogn!

Anmeld

15. juni 2010

Ranarupta

Vi har købt en brugt Odder. Den er oprindeligt købt ultimo 2007 - vi købte den vist primo 2010. 
Den er sååå lækker og vi er utroligt glade for den! 

Anmeld

15. juni 2010

L.J.L

henh01 skriver:

Hvilken barnevogn har du/I haft gode erfaringer med? Selv har jeg udkig på en emmaljunga, men har hørt lidt dårligt om det nye stel. Da jeg fik min datter havde jeg en sort Simo vogn, som jeg var ok tilfreds med. Hvad skal jeg vælge?

Vi havde selv rigtig svært ved at finde ud af hvad vi skulle vælge. Vi besluttede os meget hurtigt for at købe brugt da vi ikke ville give så mange penge for en spritny barnevogn. Så vi fandt en Emmaljunga combi sport på dba, det var en klapvogn med lift, og liften voksede vores søn hurtigt ud af, så han har så ligget i en voksipose i klapvognen. Nu her hvor han er blevet ½ år, ærgrede vi os over han ikke havde en ordentlig barnevogn som han kunne sidde op i, så vi har derfor købt en Emmaljunga big star supreme, også brugt, og den er bare helt fantastisk synes jeg

Den kan nemt være i vores bil, og kan nemt slåes sammen, og kører rigtig dejligt, så det var et rigtig godt køb!

Men det er bare super svært at vælge, men jeg er ihvertfald blevet klogere på at det er en rigtig barnevogn som er sagen for os, og ikke noget combi her, ihvertfald ikke før han er meget ældre

Anmeld

15. juni 2010

Patrick07

*Sofie* skriver:

Jeg (ja, og os Malou) har været rigtig rigtig glad for vores Basson Grande  
Super lækker vogn !

Vi har også en basson.. dog ikke grande.. men er super glad for den.. så den bliver også brugt til lillebror til Oktober

Anmeld

15. juni 2010

Louisemor

Vi har en brugt Silver cross fra ca.2000 og en brugt Odder fra ca. 1994-1995.

Anmeld

15. juni 2010

KarinaIda

Vi startede med en basson grande, og har været super tilfreds med den... (Vi har den stadig, men den er sat til salg) Har aldrig været punkteret eller noget... Den er fra august 08... Men synes den er lidt tung i det!!
Vi har dog valgt og investere i en ny, og købte derved en brugt emmaljunga big star supreme Uniq på dba, men den blev solgt MEGET hurtigt igen, for hold da op det stel er det arveste lort, rent ud sagt.... har aldrig i hele mit liv oplevet noget mere vakkelvordene end det!!
Så nu har vi fået samme vogn, bare med det gamle emmaljunga stel, og den er vi super glade for!! så kan varmt anbefale den med det gamle stel....

emmaljunga synes vi/jeg er utrolig let og komme rundt med, nem og transportere osv,....

Anmeld

15. juni 2010

SpunkenJo

Mathildesmor skriver:

Jeg sværmer for Odder, og kun Odder!!!

I min verden, er det den flotteste, mest enkle og funktionsmæssige barnevogn enhver børnefamilie bør eje, hehehe 

Ej, det er da et svært valg - det kommer jo an' på så mange ting. F.eks. hvad man vægter hos en barnevogn, hvad den skal bruges til - og hvor meget, om man bor i lejlighed/hus osv osv.

Mit bedste forslag er at tage ud og kigge på nogle vogne, også forklar ekspedienten hvad netop jeres behov er, så er jeg helt sikker på at de kan hjælpe jer!

Osse her 

Anmeld

15. juni 2010

Pige2009

henh01 skriver:

Hvilken barnevogn har du/I haft gode erfaringer med? Selv har jeg udkig på en emmaljunga, men har hørt lidt dårligt om det nye stel. Da jeg fik min datter havde jeg en sort Simo vogn, som jeg var ok tilfreds med. Hvad skal jeg vælge?

Jeg har en Emmaljunga med det nye stel, og har været og er stadig super godt tilfreds med den Den er vildt nem at manøvrere med og få ind og ud af bilen pga. den lave vægt

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.